Never Say Never - Kapitel 97

-Hej Sandra!, hörde jag Christian säga
-Hej, sa jag med ett fake-léende.
-Jag tänkte att du kanske ville ha lite sällskap, du värkar ganska ledsen.
-Aww..tack, ja, jag är lite ledsen.
-Får man veta vad? frågade Christian och satte sig brevid mig i soffan.
Ska han få veta? Eller?
-Jag saknar mamma, ljög jag.
-Okej, sa han och klappade mig löst på ryggen med en medlidande blick.
Det kändes så fel att ljuga för Christian, han har inte gjort något emot mig.
-Ska vi spela FIFA?
-Visst! Svarade jag och tog en kontroll.
Vi spelade en stund och jag ägde ut Christian, hehe. Men när vi hade spelat ett tag så hörde vi röster i trappan.
Ska hon komma och störa också?! Tänkte jag surt.

Caitlin kom och satte sig i soffan brevid mig och Justin brevid Christian.



Jag klarade knappt att sitta kvar. Det var jobbigt att sitta brevid Caitlin, men jag försökte ignorera henne.
Jag lyckades en "match" och jag "stylade" lite extra för att de satt och tittade på. Men när matchen var slut så la jag ner kontrollen på bordet. Jag gick ner för trappan och ut till vardagsrummet och kollade efter Jazzy och Jaxon men jag hittade de inte. Så jag gick till deras rum och kollade. Och när jag kom in så såg jag jazzy sitta på mattan. När hon såg mig så lyste hon upp som en sol..
-Hej Sandja!
-Hej Jazzy!, svarade jag och gav henne en kram.
-Vill du va me?, frågade hon hoppfullt 
-Ja, gärna!, svarade jag glatt
-Jaa!, utbrast hon och reste sig upp och letade efter någonting. Jag satte mig bara ner på mattan och väntade på att hon skulle komma och sätta sig igen.
När hon hade hittat det hon sökte så kom hon och satte sig brevid mig.
-Här, sa hon och gav mig en liten docka.
-Tack!, svarade jag och tog emot dockan.

Justin's perspektiv:

Jag och Caitlin gick upp till vardagsrummet och satte oss i soffan brevid Sandra och Christian. De såg ut att ha jättekul tillsammans. De spelade lite till när vi kom och när den "matchen" var slut så stack Sandra. 
Hon har faktiskt ingen andledning att vara sur på mig! Det är inget jag har gjort, det är hon som ljuger om mina vänner, och det är grymt löjligt. Jag har kännt Caitlin jättelänge och jag vet att hon inte gör något sånt. Jag vill inte vara osams med Sandra, för hon är min flickvän och henne jag älskar men, jag vet inte....

När Sandra hade gått så frågade Christian om jag också ville köra. Och varför inte?
Så jag flyttade mig till Sandras plats och tog kontrollen. Det gick inte speciellt bra för mig i början med efter en stund blev jag ganska bra, men Christian var grymmt mycket bättre än mig. 

Medans jag spelade så kändes det som att Caitlin kom närmare och närmare mig. När jag såg att hon hade kommit närmare mig så drog jag mig snabbt bort, och sa:
-Ja går och tittar till Jazzy och Jaxon. 
-Okej!, svarade de båda och log. 
Jag gick ner för trappan och gick mot Jazmyn's rum. men precis när jag skulle gå in så hörde jag Sandras röst. Jag kikade in lite och jag såg att Jazzy och Sandra lekte med dockor. Vad gulligt att hon spelar med för Jazzy!, tänkte jag och log för mig själv.

Jag valde att inte gå in för Sandra var inte speciellt glad, och inte jag med om jag ska vara helt ärlig.
Jag bästemde mig istället för att gå utt till "vårt" rum, eller ja.."mitt" rum nu, tråkigt nog. Jag slet upp laptopen ur dataväskan och satte den i knät. Jag klickade fram internet och loggade in på Twitter.
Jag skulle precis skriva något när jag såg att Sandra hade skrivit "I want 2 go home"
Det högg till löst i hjärtat när jag såg det. Det kändes inte bra alls.
Jag funderade på något att skriva och jag skrev:
"I don't understand you"
och jag hoppas att hon fattar att det var till henne. Sen loggade jag in på Facebook och kollade lite grejer och så läste jag några fanmail oxå. Men plötsligt hörde jag Erin ropa:
-Caitlin!, Christian!, ni ska åka hem nu!
och jag hörde ett snabbt svar tillbaka:
-Okej!!
Jag stängde ner datan för att gå med de ut till hallen och säaga hejdå. Jag gick ut mot hallen och Caitlin och Christian var snart klara att gå. Men medans de satte på sig sina ytterkläder så kom Sandra också, och ännu en gång ser hon inte på mig alls. Jag struntar i det och ger Sandi en kram och sen Christian. Och sammtidigt som jag "kramar" Christian så kramar Sandra Caitlin.
-Det var trevligt att träffas!, säger Caitlin och ler mot Sandra.
-Mmm..jätte!, svarar Sandra tillbaks ironsikt och fake-ler. När hon hade kramat Caitlin så kramade hon Christian och jag gav Caitlin en lätt kram också. Av någon andledning så högg det till i magen när hon kramade Chris. Jag har inte kramat Sandra på mer än ett dygn, det kändes så fel. Och när de vände på klacken så såg jag hur Sandra bitch-blickade Caitlin i ryggen när de var påväg att gå. löjligt...

Nu var de bara vi kvar, eller, ja..Erin och Jeremy och Jx2 är ju kvar men det känns som bara vi två.
Det här är ju löjligt! Vi kan inte bara gå och ignorera varandra föralltid! Vi måste lösa det här, men hur?
Jag ska försöka prata med Sandra när jag "får tid".
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom jag inte kan va med Sandra. Så jag satte mig framför tv:n en stund. Och jag zappade mellan kanalerna tills jag hittade något som man kanske kunde se på. Det var någon skum film på tv. Den handlade om en kvinna och förbjuden kärlek. Jag såg på filmen och nu var den inte så skum längre, utan nu var den faktiskt riktigt bra. Men plötsligt kysstes de i filmen och de fick mig att tänka på Sandra. Jag tog snabbt upp mobilen ur fickan och skrev ett sms. Men precis innan jag han skicka det så plingade det till.
1 oläst sms..från Sandra♥
Jag öppnade sms:et och det stog....
Gillar ni att de är osams? KOMMENTERA GÄRNA! :)
GLÖM INTE BLOGGSVAR!!

Kommentarer
Julia

jättebra snälla en till ikväll?

2011-01-18 @ 20:04:27
Elvira

En till Idag, grymmmt dugtiga är båda ni 2!<3

2011-01-18 @ 20:12:24
amandaa

snääääääääääääälllllllla en till :D

2011-01-18 @ 20:15:21 | http://hammarlundsamanda.blogg.se/
Anonym

merra :D men tycker de ska bli sams nu :D

2011-01-18 @ 20:16:29
Jossan

det är mer spännande när de är osams :D <3



En till ikväll? Please?! :D

2011-01-18 @ 20:19:06
Elliinoor ;)

Det är mer spännande när dom är osams, men jag blir alltid så frustrerad när ett inlägg tar slut och som fortfarande inte är sams :p



Men mer, den är jättebra :D

2011-01-18 @ 20:20:26
Anonym

awesome!!!!!

2011-01-18 @ 20:20:48
Anonym

98 ikväll!! Snälla! Han måste ju få veta!! MERA annars dööör jag!

2011-01-18 @ 20:32:16
Anonym

mer en till!!! <3

2011-01-18 @ 20:34:04
anna

åååh, det är såå spännande, snälla en till ikväll ? :D

2011-01-18 @ 20:38:00
tilde

meer, snälla en till ikväll!!<333

2011-01-18 @ 20:47:17
Hanna:)

En till i kväll!!!!!!!!:)SNÄLLA:)!!!:)!!:):)

2011-01-18 @ 20:48:17
Michelle Verona Christian Sjöö

åh, det är jättespännande och jag blir typ jätte sur när den är slut ;( men kan ni inte skriva en till idag? ni borde ha mvg i att skriva berättelser ;)

2011-01-18 @ 20:53:31 | http://veronasmichelle.blogg.se/
V

OMB! Aaas bra!!

Meeer :D

2011-01-18 @ 20:54:45
Anonym

Oh My Gaaaash! MEEER :D:D

2011-01-18 @ 21:01:41
Anonym

OMG hur bra som helst ju!

Snälla mer i kväll, det är spännande när dom blir osams!

2011-01-18 @ 21:27:39
Anonym

Skitbra meer!!!!!!!!!!! Ni borde va as stolta som kan göra såhär bra berättelser!!! JAG TYCKER DET ÄR ROLIGT NÄR DE ÄR OSAMS!! :D de blir mer spännande då!!!

2011-01-18 @ 21:30:08
madde

snälla, rara, söta du/ni skriv mer ikväll! Annars dör jag! Och ni vill väl inte att jag ska dö, så skriv en till ikväll och posta den! Seriously!

2011-01-18 @ 21:58:08 | http://justindblove.blogg.se/
Annette

MEEER! flera idag snälla :) annars dör jag men det är spännande när dom är osams, tycker jag . .

O

2011-01-18 @ 22:06:07
Celine

Mer!:D

2011-01-18 @ 22:20:27 | http://celinejaa.blogg.se/
K A R I N

Tycker dom ska bli sams igen! :)

Ni är jätte duktiga båda två! :))))

2011-01-18 @ 22:27:13 | http://kaaaarinn.blogg.se/
Anonym

mer mer mer mer mer mer mer mer mer

2011-01-18 @ 22:33:08
sandra

ni är så otroligt bra på o skriva :D älskart!

2011-01-18 @ 22:46:44 | http://jbiebernoveller.blogg.se/
alice isacsson

iiiiiiipp skiet bra meeeeer <3<3<3<3<3<3

2011-01-19 @ 14:43:40 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

Jag tycker dom ska va lite arga på varandra lite till sen kan dom bli sams !!

Meeeeer NUUU Snällllaaaa

2011-01-19 @ 16:19:49
Anonym

jag tycker christian borde komma över bara christian....sen ska han typ flörta lite me sandra :D

lr egentligen inte flörta men i justins ögon ser han de som flört :)

2011-01-19 @ 16:57:31
Emmah

Det är mer spännande när de är osams men jag håller med Elliinoor med att man blir så frustrerad när ett inlägg tar slut och se fortf nt är sams!

Men jag älskar din novell<3 Jätte bra!!

2011-01-19 @ 17:50:52
Amanda (a'

SNÄLLA, MER!!!!! :o (a)

2011-01-19 @ 19:53:01 | http://gaaaahh.blogg.se/
Becca

hahah va är detta med alla kapitel på alla justin bieber bloggar?? :b

2011-01-20 @ 13:22:55 | http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback