Never Say Never - Kapitel 91

Efter kanske en timme så satte vi ner Jaxon i vagnen och vi började gå hemmot.
När vi kom hem så sprang jag lite före och låste upp dörren. Och efter en liten stund kom Justin, Jazzy och Jaxon. 
Vi tog av oss ytterkläderna och gick in. Vilken röra! Jag frågade Justin om vi skulle städa lite och han höll med. Vi plockade lite och så dammsög jag vardagsrummet och så torkade vi lite. det blev jättefint! Jag och Justin är ett bra team.


             ↑  Christian  ↑                                       ↑  Caitlin  ↑

Efter ett litet tag var vi helt färdiga.
-Sandra? Kan jag ta en dusch, så passar du Jazzy och Jaxon?, hörde jag Justin fråga snällt.
-Klart du kan! Svarade jag och gav honom en lätt kyss.
Han gick snabbt upp för trappan och gick in i duschen.
Det kändes inte så konstigt att vara ensam med Jazzy och Jax, jag är ganska van att vara med barn. 
Medans Justin duschade så satt jag och Jazzy och Jax och lekte på mattan. Men plötsligt kom Justin ner.Vad fort det gick!
Men som man säger: Tiden går fort när man har roligt! Haha

När han kom ner så bytte vi plats så jag tog en dusch och han var med "barnen". 
Efter några minuter var jag klar, och jag virade handduken om mig. Och när jag kom ut ur badrummet så smet jag direkt till vårat sovrum. Jag satte på mig svarta jeans med ett svart linne och en rutig skorta över.
Och så torkade jag snabbt mitt blonda hår och tog på mig lite mascara. Sen var jag klar, det blev jättefint!

När jag kom ner för trappan såg jag min Justin, han satt på mattan med Jazzy och Jax. Fy vad snygg han var! (som alltid).
Jag gick och satte mig brevid Justin och vi två satt och väntade på Christian och Caitlin. 
Men efter ett tag blev det långtråkigt att leka "på mattan" så jag och Justin bestämde oss sen för att sätta på tv:n. så jag ställde mig upp och gick och knäppte på tv:n.

Jazzy och Jax satt fortfarande på mattan så Justin gick och satte sig brevid mig. 
-När kommer de egentligen?, frågade jag Justin fundersamt.
-Vet inte, jag ringer och kollar. 

Justin's perspektiv:

Jag tog upp mobilen och ringde Christian. Det gick tre signaler sen hörde jag Christian säga:
-Eyy Justin!
-Tja! När kommer ni?
-Vi kommer snart. Det var bara lite kö.
-Okej! Vi ses snart då!
-Ja! Seeya! 
Christian's perspektiv:

Det ska bli jättekul att komma till Justin. Det var jättelänge sedan, och så hade jag hört att han hade sin tjej med till Kanada också, så det ska bli jättekul att träffa henne också!
Men det är jättestörande att sitta i köer. Och Caitlin var lite..Ja..spidad om man säger så, men hon brukar bli det av "Monster energi". Så jag fick en liten ful idé, jag tyckte att det skulle vara lite kul att visa alla det och lägga ut det på "Youtube". Haha, så det var precis det jag gjorde!


Caitlin i bilen, hehe.

Efter kanske en halvtimmes kö så var vi strax framme. Jag plockade undan mina grejer som jag hade "stökat till"  och sen var vi framme. Jag tog mina grejer och klev ut ur bilen. Vi gick fram till dörren och knackade  *knack* *knack*. Och innan vi ens han tänka så öppnade Justin dörren.
-Hey!, sa Justin och gav mig en kram.
-Ey bro!, sa jag tillbaka och besvarade kramen.
Sen hälsade han på Caitlin och Sandi. (Sandi är deras mamma)
Men sen när jag gick en bit in så såg jag en blond tjej och jag antar att det är Justin's flickvän.
-Hej! Jag är Christian!, sa jag och skakade hand
-Hey! Sandra!, svarade hon.
Sen gick hon och hälsade på de andra.

Efter en stund kom Erin och Jeremy hem. Vi hälsade på de också och sen satte vi oss och pratade.
Jag pratade mycket och var "social" men Caitlin satt och höll på med mobilen. Väldigt socialt...(Not)

Sandra's perspektiv:

Det var jätteroligt att träffa Christian och Cailtin! De var supertrevliga båda två, men det var något i Caitlins blick som gjorde mig nervös. Som att hon ville säga något. Men jag struntade i det och gick och satte mig i soffan. Det tog inte lång tid tills alla var vid soffan. 

Vi satt och pratade länge om allt mellan himmel och jord, men plötsligt kände jag att min mobil plingade till. 
Jag tog upp mobilen och det stog:  1 oläst meddelanda, från okänd..
Åh nej! Jag öppanade sms:et och läste. Det stog:

"Sorry but your time with Justin is about to end"

Det är obehagligt att folk har mage att skicka sånna här sms.
-Justin? Kan jag få prata med dig?, frågade jag viskandes
-Visst älskling!, svarade han och tog min hand.

Vi gick till badrummet där ingen skulle höra oss och jag frågade.....
Vad sa hon? Vem är det som skickar sms:en? Kommentera!!

Kommentarer
Elliinoor ;)

Meeer :D

Hähä, jag vet vem som skickar sms:en nu tror jag >;D



Men den är jättebra :)

2011-01-13 @ 22:39:42
linn

Meeeeraaaaaa ! :D

2011-01-13 @ 22:49:58 | http://looppans.blogg.se/
Empa

Jag tror att jag vem det är!! Skiiitbrrraaa!! Meeeer!! Du skriver så grymt bra!! ;) ps: båda två skriver bra:)

2011-01-14 @ 11:21:33
Anonym

Assbra de är catlin

2011-01-14 @ 13:47:31
Anonym

meeera :D

2011-01-14 @ 17:46:38
madde

jag är ganska så säker på vem det är :D skitbra<3 mer :D

2011-01-14 @ 22:13:00 | http://justindblove.blogg.se/
alice isacsson

jag tror det är caitlin som är messaren men as-bra <3<3<3<3<<3

2011-01-15 @ 00:48:14 | http://ultimatealice.blogg.se/
Saga

Meeraa!. Jätta bra ju..! Videon ägde ju!:D<3

2011-01-15 @ 15:21:25
Amanda (a'

men ååh! ASBRA!!

MER IKV!! NU!!!

älskarett<3

2011-01-15 @ 18:04:24 | http://gaaaahh.blogg.se/
Elvira

Denna berättelsen är sjukt bra ni borde göra en bok!!



Snälla mera !!! sluta alldrig med denna berättelsen stay gold

2011-01-16 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback