Never Say Never - Kapitel 89

-Händer det ofta?
-Jätteofta, sa jag och gav henne ett lätt smile.
-Haha, okej, sa hon och log sitt perfekta léende.
Jag gick in på "herrernas" och Sandra gick in på "damernas".

Jaxon, Justin & Jazzy (Jazmyn) ♥

Sandra's perspektiv:

Det var himmla trångt inne i omklädningsrummet, nästan obehagligt. Jag bytte om lite snabbt för att vara ute så fort som möjligt. Orkade inte trängas. Jag låste in allt i ett skåp, sen gick jag ut till stället där vi skulle träffas.
Justin, Jeremy & Jaxon var redan klara, killar ska alltid vara så snabba.  Nu var det bara Erin & Jazzy kvar. & efter kanske 5 minuter var de oxå färdiga. Vi började röra oss mot bassängerna/ruchbanerna, & WOW vad stort det var. Jag följde med Erin & de små till barn bassängen. Och Justin & Jeremy kilade upp till den största ruchbanan. Tuffingar där. 

-Så, du är oxå artist nu?, sa Erin & log när vi satt i den lilla bassängen & höll koll på de små.
-Nja, artist & artist. Jag är väl påväg, hoppas jag.
-Okej. Jag tycker iallafall att du är jätteduktig!
-Tack..

Justin & Jeremy lurade iväg mig till en massa ruchbanor. Vissa var skitläskiga, men ändå jätteroliga! Jag "lekte" även med Jazzy & Jaxon en heldel. Dagen blev väldigt lyckad.

När klockan började närma sig 17.00, var det dags för oss börja röra sig hemmåt. Så killarna gick till deras omklädningsrum & tjejerna till vårat.
När jag var helt färdig, knöt jag mina converse & drog på mig jackan. Sen satte jag mig på en bänk i omklädningsrummet för att vänta på Erin & Jazzy som vara på toaletten. Jag drog upp mobilen ur jackfickan.. 1 oläst meddelanda, från okänd.. Åh, inte igen. Jag öppnade sms:et, & det stog:

"U tock him away from me. And now, I'm gonna take him back"

Och vad ska det här betyda?
När vi kommit ut ur omklädningsrummet stog alla 3 och väntade på oss. Jag höll upp mobilen framför ansiktet på Justin, & han läste noga igenom sms:et.
-Omg, vem är det som håller på?, sa Justin & la sin arm runt mig.
-Jadu, vem vet?
-Vi, snart.. Hoppas jag iallafall.

Justin's perspektiv:

När vi kommit hem igen var klockan 18.13 & vi var sjukt trötta. Jazzy & Jaxon ville se på Musse Pigg, så vi satte på filmen åt de. & sedan kilade vi upp till rummet. Jag kastade mig i sängen, & Sandra kom efter. Hon la sig tätt intill mig, & jag la min arm runt henne.
-You know you love me, I know you care.., viskade hon i mitt öra.
-Yes, I do!, sa jag & kysste henne ömt.

Kort inlägg, men jag har träning.. :) Tilda kommer att skriva snart, så håll utkik.

Kommentarer
Anonym

awesome!!<33

2011-01-12 @ 17:59:03
:D

Bäst alltså:D!

2011-01-15 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback