Never Say Never - Kapitel 88

Vi gick in, & det var verkligen sleeptime för oss. Vi var helt slut efter flyg&bilresan. Efter att vi borstat tänderna & bytt om, kröp vi ner brevid varandra i sängen. Jag tröck mig intill honom, och la handen på hans mage. Hans arm var över mig & vi kysstes, passionerat. Sen sommnade vi som små barn.




Morgonen därpå vaknade jag av att Justin kysste mig lätt på min panna.
-Godmorgon bieber!
-Godmorgon!
Jag reste mig upp och och gick emot badrummet.
-Justin? Jag tar en dusch.
-Okej, svarade han och log.
Sen gick jag in i duschen. 

Justin's perspektiv:

När Sandra gick in i duschen så passade jag på att byta om och fixa mig jag med. Det känns jätteroligt att vi är i Kanada och speciellt roligt när Sandra är med. Jazzy och Jaxon ser ut att gilla henne mycket också. Vi kommer att ha så kul! Plötsligt öppnades badrummet och ut kom Sandra. Sandra hade bara en handduk runt sig. Gud vad vacker hon är! Jag gick fram till henne och tog tag i hennes midja (utanpå handduken) och kysste henne ömt. Hon besvarade kyssen och log.

Och när vi båda hade gjort oss iornning så gick vi ner. Och direkt Jazzy och Jaxon fick syn på oss så kom de springandes. Sandra satte sig ner och gullade lite med de. Hon är så gullig med barn..

Efter ett tag så tycke vi att vi kanske borde gå och äta frukost. Fast man kunde leka med de hur länge som hälst!
-Godmorgon! Sovit gott?, utbrast Erin och tittade på oss.
-Godmorgon!, jadå!, svarade Sandra
Jag tittade på Sandra och log. Hon log tillbaka och sen satte vi oss vid frukostbordet.
Jag hällde upp lite juice i mitt glas och sedan tog jag en macka. Jag skulle precis drick lite juice när jag hörde Erin säga:
-Vill ni följa med till "Waterworld" idag?
-Ja! gärna, men vad är det?, frågade Sandra lite generat
-Det är ett vattenland. Det finns massa vattenrushbanor och annat.
-Gud vad kul!, sa Sandra och tittade på mig och log. 
Sandra åt snabbt upp maten och sprang upp på rummet och hämtade en bikini. Hon var som ett litet barn.

Jag ställde in disken och sedan följde jag efter. När jag kom in i rummet såg jag tt det var kläder överallt.
-Vad gör du?, sa jag och flinade
-Ehh..försöker hitta min bikini, svarade hon och småskrattade.
-Haha, okej. 

När vi båda hade hittat våra bad-kläder så gick vi ner till Jeremy och Erin igen. 
-Vi är klara!, utbrast Sandra
-Vad bra, men då går vi då, svarade Erin glatt.

Jag och Sandra satte på oss våra skor och sedan gick vi ner till parkeringen. Sandra gick runt bilen och satte sig i baksätet och jag gjorde detsamma. Jag satte mig tätt intill Sandra, och så tog jag hennes hand. Hon tittade på mig och log, sedan böjde hon sig framåt och kysste mig lätt i bilen. Men plötsligt avslutade Sandra.

-Nej, mer!, sa jag och flinade.
-Sparar lite till senare, sa hon och blinkade.
Jag log och la armen om henne. 

Efter kankse 25 minuter var vi framme vid "waterworld". Vi tog med oss våra bad-grejer och sedan gick vi emot badet. Sandra höll Jazzy och Jaxon i varsin hand. Vi gick in genom den stora dörren och in till receptionen.

-4 vuxna och 2 barn.  
 -Det bli-Vänta? Är du Justin Bieber?, frågade hon och tittade på mig.
Fan oxå. Det sista jag vill är att någon känner igen mig.
-Ja!, sa jag och fejklog.
-Men då behöver ni inte betala, ni är så välkommna så!, sa hon och öppnade dörren.
-Åh..tack vad schysst!
Egentligen gillade jag inte när jag fick gratis saker. Okej, det är kul man behöver ju inte liksom betala, men det får mig känna mig för ovanlig. Lite saker vill jag ju betala själv.

Medans vi gick kom Sandra emot mig.

-Händer det offta?
-Jätteoffta, sa jag och gav henne ett lätt smile.
-haha, okej, sa hon och log sitt perfekta léende.
Jag gick in på "herrernas" och Sandra gick in på "damernas".


Mini I know, Men ledsen för superkass uppdatering! Vi har varit mycker upptagna båda två. Snart händer det grejer i novellen så Watch out!


Kommentarer
Anonym

awesome!!

2011-01-11 @ 17:33:47
Anonym

aasbra!!

2011-01-11 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback