Never Say Never - Kapitel 86

Gud vad kul! Har alltid velat åka till Kanada. Och det ska bli väldigt kul att få träffa resten av Justin's familj. Längtar!

Jag kände för att lägga mig rätt tidigt idag. Så när klockan var runt 10 gick jag upp & borstade tänderna. Sen gick jag in till rummet där Justin satt bänkad framför datan. Han märkte inte att jag kom in, så jag smög fram bakifrån och ruffsade till hans hår. Shit vad han blev rädd.
-Hahahhaha, förlåt om jag skrämmde dig.
-Mhhhhm!, sa han och lotsades se allvarlig ut
Han såg att jag var påväg att gå & lägga mig. Så han stängde ner datan, drog av sig kläderna och kröp ner brevid mig. Vi låg & pratade en lång stund, sen blev jag alldeles jättetrött.
-Älskling, jag måste verkligen sova nu. Kan inte hålla ögonen öppna längre.
-Blunda, sa han. Jag blundade, som han bad mig att göra. Nån sekund senare var våra läppar pressade mot varandra. Jag ville inte sluta kyssa honom. Han är helt perfekt.




Jag vaknade tidigt nästa morgon. 7.32, för att vara exakt. Jag låg kvar en stund och höll om Justin. Men sen tyckte jag att det var dags att kliva upp. Jag tog min mobil som låg på fönsterbrädan över oss & sen kysste jag försiktigt Justin's läppar.

När jag gick i trappan, så såg jag att jag hade 1 oläst SMS. Från okänt nummer. Åh, nej. Inte igen. Jag öppnade sms:et, och det stog:

"You're not safe in Canada. I promise you. :@"

Herregud. Vem fan är dethär??
Jag skakade lite försiktigt på Justin så att han skulle vakna.
-Va? Mmm, godmorgon...
-Godmorgon Justin!...Du, jag har fått ett till hot-sms!
-Va? Igen?, sa han och satte sig hastigt upp. 
Vänta? Hur visste hon/han att jag skulle till Kanada? Vi fick ju reda på de igårkväll..

Jag struntade i det för nu, och jag gick in i duschen. När jag hade duschat klart så virade jag handduken om mig och gick ut från badrummet. Jag såg att Justin fortfarande inte hade gått upp. 
-Älskling, du måste gå upp nu!, sa jag och Kysste honom.
-Okej då, snygging. 
Jag log mot honom och han log tillbaka. 
Jag gick ner och fixade frukost till mig och Justin medans han gjorde sig iordning. 
Medans jag stog och hällde upp juice så kände jag att någon placerade händerna på min midja. Jag vände mig om och kysste hans vackra läppar.

-Du?, sa han mellan kyssarna.
-Ja Justin?
-Ska vi dra till Ryan och Nathalie idag?
-Ja, det kan vi väl. Men vi kan väl packa först?
-Sure!

När vi hade pratat klart gick jag och Justin upp på vårat rum och började packa. Jag gick och hämtade min jättefina resväska och drog med mig den till rummet. Jag packade med mig mina favorit kläder, och hämtade även neccisären som jag packade ner viktiga saker i. Smink är ett måste. Vet inte varför egentligen, Justin säger att jag är lika vacker utan. Jag packade också med lite andra saker som kan vara bra att ha med sig.

Justin's perspektiv:

Nu ska vi snart åka, det ska bli så roligt att träffa familjen igen. Och nu får Sandra äntligen träffa Jazzy och Jaxon. Men jag tycker att det är jättejobbigt att Sandra får hot-sms från fans. Hur fick de hennes nummer?
Jag vet ju att inget av de som står i sms:en kommer att hända men det gör mig ändå orolig.
Medans Sandra packade så packade jag med. Jag packade ner 6 par supras, haha ganska många. Och så packade jag ner massa andra grejer. Lite grejer var också till Jazzy och Jaxon. 

Men när jag var klar så gick jag ner för trappan med min väska och efter kanske en kvart var Sandra också klar.
Vsa hejdå till Pattie och sen rullade vi väskorna till bilen. Vi bärde upp våra väskor i bilen och sen åkte vi till Ryan.
När vi kom in så satt Nathalie, Ryan och Chaz där.
-Eyy!, sa jag när vi kom in.
-Tjaaaa Bieber!, svarade Chaz

Sandra's perspektiv:

Justin och jag slog oss ner brevid varandra i soffan. 
-Så? Vad ska vi gör då?, frågade Nathalie
-Typ, dra till parken?
Alla instämmde.

Jag satte på mig mina svarta converse och sedan gick vi till parken. När vi kom till parken så satte jag mig på en gunga och Nathalie satte sig brevid mig. Medans killarna testade skateboard rampen.  

-Så ni ska åka till Kanada ikväll?, frågade Nathalie
-Ja! Jag kommer sakna dig jättemycket!
-Och jag kommer sakna dig! Men vi har ju våra pojkvänner som tur är, haha..
-Ja, det är tur! Jag vet inte vad jag skulle göra utan Justin, jag älskar honom mer än vad jag älskar något annat. Med honom blir jag hel.
-Aww..Vad gulligt! Jag känner precis samma för Ryan. Han är mitt allt, vi är perfekta för varandra.
-Jag är så glad för din skull!
-Detsamma!

(Therese skrev lite i början. Men inte mkt alls, heh♥)


Kommentarer
Astrid

MERA :D

undrar verkligen vem hot-smsen är ifrån :o

2011-01-09 @ 00:09:17 | http://astridmagnusssson.blogg.se/
Astrid

jag hoppas på att du lägger ut det i kväll !

ahah

2011-01-09 @ 00:45:36 | http://astridmagnusssson.blogg.se/
<3

ni skriver så bra <3 fortsätt är beroände!! hahah

2011-01-09 @ 00:54:14
Anonym

MEEER

2011-01-09 @ 01:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback