Never Say Never - Kapitel 85

Senare på kvällen, när de andra gått hem och jag & Justin var ensamma hemma, bad Justin mig att gå upp till vårat rum en liten stund för att han skulle fixa en sak.

Ungefär 40 minuter senare fick jag komma ner igen. Gud vad mysigt han gjort det. Det var ljus all over the place och min otroligt vackra pojkvän stog lutad mot väggen. Vad höll han i handen?


Jag gick fram till honom, och kysste hans mjuka läppar.
-Varför allt detta?, frågade jag & log
-För att det är våran 6 månaders-dag. Alltså har vi vart tillsammans i ett halvår nu.
-Skojar du med mig? Usch vad hemsk jag känner mig. Att jag inte höll reda på det, sa jag med en ledsen min.
-Älskling det gör inget. Huvudsaken är att vi iallafall firar den, ellerhur?
-Men ändå. Sämsta flickvännen.
-Nej, bästa flickvännen, sa han höll han fram en liten grå ask, & bad mig öppna den. Jag gjorde som han sa, och i asken låg det ett silverhalsband, det var en liten bricka som det stog "Min ängel" på. How sweet?

Den kvällen hade vi underbart kul tillsammans. Vi åt gott, skrattade, pratade & lyssnade på musik. Vi avslutade kvällen med en film, som vi båda sommnade till.

När jag vaknade nästa morgon var klockan 10.23 & Justin hade tydligen gått upp redan. För han låg inte kvar i sängen. Jag sträckte mig efter mobilen, och såg att jag hade 1 oläst SMS. Från okänt nummer. Jag öppnade SMS:et och det stog:

Roses are red, violetts are blue. If you breake Justin's heart, I will kill you.

Vad är det för nolifer som sitter & skriver hot-sms ? Och hur fan har hon/han fått tag på mitt mobilnummer? Weeeeeeird. 

Jag gick ner till Justin som satt i vardagsrummet & visade honom sms:et. Han blev helt paff. Och lite orolig oxå. För liksom, personen som skrivit har ju på något jävla sätt fått tag på mitt nummer. Och kan ju sprida det hur lätt som helst via internet! 
 
Den dagen gjorde vi inte speciellt mycket. Kollade på TV istortsätt hela tiden.
På kvällen ringde Justin's telefon och han gick iväg för att prata.
När han kom tillbaks såg han jätteglad ut, och jag undrade såklart vem det var som ringde.
-Det var pappa! Han undrar ifall vi vill komma & hälsa på i Kanada? Jazzy & Jax saknade tydligen mig. Och de ville att jag skulle komma. Så, jag tackade ja. Följer du med mig? De skulle jättegärna vilja träffa dig oxå.
-Åh vad roligt! Självklart följer jag med. När åker vi?
-Redan imorgon.
-Toppen. Tid?
-Vi bör åka hemmifrån runt 7, på kvällen. Så vi kommer fram sent.
-Okej. Men då kan vi ju packa imorgon? Eller?
-Yes.

Gud vad kul! Har alltid velat åka till Kanada. Och det ska bli väldigt kul att få träffa resten av Justin's familj. Längtar!

Jag kände för att lägga mig rätt tidigt idag. Så när klockan var runt 10 gick jag upp & borstade tänderna. Sen gick jag in till rummet där Justin satt bänkad framför datan. Han märkte inte att jag kom in, så jag smög fram bakifrån och ruffsade till hans hår. Shit vad han blev rädd.
-Hahahhaha, förlåt om jag skrämmde dig.
-Mhhhhm!, sa han och lotsades se allvarlig ut
Han såg att jag var påväg att gå & lägga mig. Så han stängde ner datan, drog av sig kläderna och kröp ner brevid mig. Vi låg & pratade en lång stund, sen blev jag alldeles jättetrött.
-Älskling, jag måste verkligen sova nu. Kan inte hålla ögonen öppna längre.
-Blunda, sa han. Jag blundade, som han bad mig att göra. Nån sekund senare var våra läppar pressade mot varandra. Jag ville inte sluta kyssa honom. Han är helt perfekt.
Hm, inte världsbäst inlägg direkt. Men vi är skittrötta. x) Vänta tills de är i Kanada, där kommer det hända grejer (a)

Kommentarer
Anonym

aaawww va gölligt...meeeer!!

2011-01-08 @ 13:36:28
Anonym

längtaaar :D

mermer!!

2011-01-08 @ 14:01:04
V

Grymt bra !!! :D

2011-01-08 @ 14:08:40
Anonym

meeeeeerrr <33

2011-01-08 @ 16:23:13
amanda

Ja, men jag har ingen dator nu. Skriver från mobilen är inte hemma xd lägger in så fort jag kommer hem. Puss <3

amanda

Ja, men jag har ingen dator nu. Skriver från mobilen är inte hemma xd lägger in så fort jag kommer hem. Puss <3

amanda

Ja, men jag har ingen dator nu. Skriver från mobilen är inte hemma xd lägger in så fort jag kommer hem. Puss <3

Anonym

Awesome !!

2011-01-08 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback