Never Say Never - Kapitel 84

Sandra's perspektiv:

Vart ska vi nu då? Han ska alltid hålla på med en massa överraskningar. Fast jag kan ju erskänna att jag gillar det, haha.
När bilen stannat, och vi klivit ut, såg jag att vi var utanför BIO:n. Så, det blir film iallafall. Inte för att det går nån särskillt bra film just nu. Kollade upp det tidigare imorse. Menmen, det blir säkert bra. Vi gick in i byggnaden, och Justin gick aldrig till kassan för att köpa biljetter. Han gick raka vägen till salong 9.



Wierd. Man brukar ju åtminstonde betala när man kollar på BIO? Men tydligen inte när man heter Justin Bieber, eller nåt. Nej men seriöst. Vad gör vi här egentligen?

När vi kommit in i BIOsalongen var det helt tomt. Inte en ända kotte befann sig därinne. Justin drog med mig till stolarna längst upp, och vi satte oss ner.
-Justin, nu får du faktiskt berätta vad vi gör här?
-Jag tänkte inviga en sak, med dig.
-Och vad tänkte du inviga?
-Sätt på dig de här.., sa han och räckte fram ett par lila 3Dglasögon.
-Du skojar med mig?, sa jag med snopen min
-Nope. Nu ska vi kolla på NEVER SAY NEVER!
Jag gav honom en lååång kyss, och efter det startade filmen. Jag flätade in min hand i hans, och min blick var riktad mot filmduken hela tiden.

När filmen slutat, fann jag inga ord. Jag har aldrig sett en bättre film. ALDRIG. Allt kändes så verkligt.
-Älskling, vad tyckte du?
-Justin, DEN VAR BÄST!

Hemma i soffan satt Ryan, Chaz & Nathalie. & de hade tydligen bestämt sig för att vi 5 skulle köra Sanning eller Konsekvens. Och vi var självklart på.
Det var jag som började fråga, & min fråga gick till Chaz.
-Nämn en tjej i vår ålder som är grymmt het?, sa jag och blinkade
-Jasmine, lätt.
Alla började busvissla, och jag bara skrattade. Men när jag tänker efter, så skulle de passa jättebra tillsammans. Deras personligheter går ihop på nåt sätt.
Nu var det Chaz tur, & hans fråga gick till Justin.
-Vad var det första du föll för hos Sandra?
-Her eyes, her eyes make the stars look like their not shining...
-Aw, tack älskling.
Justin's fråga gick till mig.
-Hm. När du inte kände mig, alltså var ett fan, vad var det som gjorde mig så speciell?
-Hah, dum fråga. Din röst, dina betydelsefulla låtar, ditt skratt, din sexiga mage, dina ögon, ditt smile.. Ja, allt.
Han kysste mig ömt, och jag bara log. Egentligen är det helt ofattbart att jag sitter här, just nu, & kysser JUSTIN BIEBER. Nu när jag tänker tillbaks på hur många miljontals fans han har, & jag var en av de miljonerna. Thanks god.
Min fråga gick till Ryan.
-Nämn en låt, som passar bra in på Nathalie.
-One Time. För att världens snyggaste kille är med i videon.
-Man tackar, sa Justin med största hånflinet
-Jag syftade mer på mig. Idiot.
-Ryan, det är meningen att man ska vara seriös när man kör dethär.., sa jag och gav honom "blicken".
-Okejokej. Nej, men jag tar One Time, för att låttexten passar utmärkt.
Nathalie rodnade lite, och gav honom sedan en kyss.

Senare på kvällen, när de andra gått hem och jag & Justin var ensamma hemma, bad Justin mig att gå upp till vårat rum en liten stund för att han skulle fixa en sak.

Ungefär 40 minuter senare fick jag komma ner igen. Gud vad mysigt han gjort det. Det var ljus all over the place och min otroligt vackra pojkvän stog lutad mot väggen. Vad höll han i handen?
Kommentera gärna, ;)

Kommentarer
amanda

sv: aa det mesta men har tyvärr inte orkat läsa allt :) <333

2011-01-08 @ 09:35:27 | http://paam.blogg.se/
AMANDA !

Okej , men jag lägger in en länk i menyn så gör ni också de ? :D

Anonym

Omg Skiit braa

2011-01-08 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback