Never Say Never - Kapitel 83

*Knack Knack*

-Kan jag komma in?, frågade jag lite blygt
-Mm..
Jag öppnade dörren och klev in i rummet. Där satt Justin, på sängkanten med röda uppsvuldna ögon. Han hade gråtit. Jag satte mig bravid honom, och kände hur en tår föll ner för min kind.
-Gråter du?, frågade han och kollade på mig med en sina underbart vackra, gyllenbruna ögon.
-Snälla. Låt mig förklara.
-Varsågod, prata på.
-Tack. Nu, under tiden Nick & Jasmine har vart här, så har jag kännt hur Nick kollat på mig. Försökt röra vid mig. Eller åtminstonde vara nära mig. Det har vart oerhört jobbigt, men jag har försökt igonrera det bara. Och idag när varken du eller Jasmine var hemma så höll han på mer än vanligt. Och jag ville ville vara ifred. Så jag gick och tog en dusch. Sen helt plötsligt ser jag hur Nick kommer in i rummet, och jag hann inte greppa dag i en handduk, innan han såg... ja, mig.  Jag bad honom gå, och han gick ut ur badrummet. Men stannade dock kvar i vårat rum. Så när jag kom ut i bara underkläder, stog han där utan t-shirt. Jag satte mig ner för att prata med honom, men jag hann liksom inte börja innan du kom in i rummet..., sa jag och tårarna rann ner för mina kinder.
Han sa ingenting, utan satt bara och kollade, rakt ner i marken. Jag hoppade lite närmare honom, och tog sedan tag i hans händer. Hans huvud riktades mot mig, och jag kollade in i hans gudomliga ögon.
-Justin, är jag fortfarande din shawty?



Han kollade på mig en lång stund. Sen omfamnade han mig.
-Ja, shawty.., viskade han i mitt öra och kysste mig sedan ömt. 
-Jag älskar dig Justin, & jag skulle ALDRIG vara otrogen, ALDRIG.
-Jag älskar dig oxå. Förlåt för att jag inte låtit dig förklara förens nu. Förlåt.
-Det gör inget. Huvudsaken är att jag fått göra det nån gång, och att du litar på mig.
-Du är bäst gumman. Glöm aldrig det.
Jag drog mig tätt intill honom, och han la sig försiktigt ner, med mig över sig. Jag stoppade in handen under hans t-shirt och smekte hans sexiga mage. Jag kysste försiktigt hans hals, för att jag visste att det var hans svaghet. Hans händer greppade tag om min midja, och nu var det han som kysste min hals. Jag fnissade lite försiktigt, och sen avbröt jag lite.
-Ska vi?
-Ja, om du vill?
-Om jag vill!, sa jag och blinkade
Han började dra av mig kläderna, så jag bara hade underkläderna på mig (& ja, jag hade på mig samma underkläder som jag sovit i.)
-Sexyyy bitch, sa han och bet sig i underläppen.
-& det ska komma från rätt käft, sa jag och "kastade" mig över honom. 

♥And then - we did it again♥ 

1 VECKA SENARE...
-Jasmine har åkt hem, :(

Det var torsdag, och klockan var 11:03. Jag stog i köket och gjorde iordning frukost till mig & Justin.
Jag har hoppat av skolan, och får istället hemundervisning tillsammans med Justin. För nu har ju även jag kommit in i musikbranchen, och det tar mesta dels av tiden. Och det funkar heller inte att gå till skolan utan att någon kommer fram och ber om autogfraf, ställer frågor, vill ta kort eller prata om Justin. Det kan bli en aning jobbigt faktiskt.

När jag brett klart mackorna & hällt upp juicen var det dags att väcka Justin. Jag kilade upp på rummet & kysste hans läppar.
-Godmorgon älskling.
-Godmorgon sunshine.
-Frukosten är färdig, kommer du ner?
-Självklart. Kan du ge mig mina kläder?
Jag gick fram till stolen som hans kläder hängde på, & räckte de sedan till honom.
-Kom ner när du klätt på dig, se jag glatt och gick ut ur rummet.

Jag kände på mig att det här skulle bli en kul dag. Varför vet jag inte. Men jag gick på magkänslan.
När Justin kom ner satte vi igång att äta. Mums.
-Så, vad ska vi hitta på idag?, frågade jag med munnen full av macka
-Haha, sötnos. Jag vet faktiskt inte. Kanske kan ha en filmdag? Eller har du något förslag?
-Haha, filmdag låter toppen. Men vi har ju typ sett alla som finns här hemma. Så vi kan väl åka & köpa nya?
-Det kan vi göra. Närdå? Nu?
-Ehm, jag ska bara duscha först. Sen drar vi.
-Okej!

Justin's perspektiv:

När vi ätit klart gick Sandra upp och duschade, & jag plockade undan våra tallrikarar och glas. Sen ringde jag...några ärenden.

1 TIMMA SENARE..

-Justin, vart är vi påväg? Filmaffären ligger inte åt det hära hållet?, frågade Sandra
-Uhm, jag vet.
-Så?
-Vi ska göra en annan sak, sa jag och log brett
-Jaså. Byebye movieday.
-Var inte så säker på det.

Sandra's perspektiv:

Vart ska vi nu då? Han ska alltid hålla på med en massa överraskningar. Fast jag kan ju erskänna att jag gillar det, haha.
När bilen stannat, och vi klivit ut, såg jag att vi var utanför BIO:n. Så, det blir film iallafall. Inte för att det går nån särskillt bra film just nu. Kollade upp det tidigare imorse. Menmen, det blir säkert bra. Vi gick in i byggnaden, och Justin gick aldrig till kassan för att köpa biljetter. Han gick raka vägen till salong 9.

Vi har inte haft tid att blogga tidigare idag. Men det kommer ett inlägg till ikv. Så håll utikik, :)


Kommentarer
Anonym

Awesome! :D

2011-01-08 @ 01:29:40 | http://belieberworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback