Never Say Never - Kapitel 79

Vad är det med Nick egentligen? Han spanar in mig hela tiden. Kan han hålla sig till sin egna flickvän eller? Hon som är så söt & rar. Tycker synd om Jasmine, och försänar något mycket bättre. Trodde faktiskt att Nick var en schysst kille. Han ser ju bra ut oså, men han beter sig sjukt skummt. Försöker vara nära mig hela tiden, kollar på min kropp när jag bara har bikini på mig & beter sig allmänt konstigt. Hoppas han slutar.



Jag struntade i det nu, och hoppade ner i poolen, Justin hoppade också i och han simmade till mig. Han tog armen runt min midja och flyttade mig närmare honom. Jag tittade på honom och log, han log tillbaks och gav mig en lång kyss. Och när Justin kysste mig, så såg jag i ögonvrån Nick. Hans min var både ledsen och arg. Var det för att Justin kysste mig?? Jag slutade tänka på det och fortsatte sedan att kyssa min ur snygga pojkvän. Hans mage, uhhhhhh. Vi badade ett tag och sedan gick vi upp och solade. Jasmine kom och satte sig vid mig och sa:
-Ni är jättesöta tillsammans!
-Åh, tack! Du och Nick med, svarade jag, fast att jag inte tycker det speciellt mycket. Jasmine borde hitta nån mycket bättre. Han är inte värd henne, inte alls.
-Ehh..tack, men det känns inte som att han bryr sig om "oss" längre.
-Va? Men det ordnar sig nog snart ska du se, svarade jag.
-...Säg till om du mår dåligt över det eller nåt. Du kan prata med mig om allt, lade jag saden till och log imot henne. Jaha, inte bara jag som tycker att han är skum...

Jag sa till de andra att jag skulle gå in en snabbis och de andra låg kvar en stund till. Jag gick in och bytte om, jag satte på mig ljusblåa jeans och ett tight linne. Efter det så loggade jag in på Twitter en stund och  Twittrade, jag skrev: "@JASMINEVILLEGAS och @NickJ here!" Sen gick jag ut till de andra igen.

(3 dagar senare)

Jag vaknade av att jag hade en fruktansvärd huvudvärk, och att Justin for upp ur sängen. Jag satte mig försiktigt upp och frågade:
-Var ska du??,
-Jaha, du är vaken?, frågade Justin och tittade på mig..
-....jag ska till studion, vill du hänga med?, fyllde han sedan i.
-Står över idag. Jag mår inte så bra..
-Gör du inte? Vill du att jag stannar hemma med dig?.
-Jag klarar mig.., svarade jag och kysste Justin ömt
-Okej, krya på dig då, svarade Justin och besvarade kyssen.

Justin åkte iväg och jag försökte ta mig ner för trappan. När jag kom ner så hörde jag Jasmine säga:
-Sandra? Vill du följa med och shoppa? De har halva priset på hela "Forever 21"!!!!!
-Nej tyvärr, jag mår inte så bra.
-Okej, men jag åker själv då, men om jag hittar något snyggt till dig så köper jag de! :)
-Schysst!, svarade jag och log. Hon log tillbaka, sen gick hon ut och stängde dörren. Jahapp, då är man ensam hemma då.

Jag gick ner och skulle fixa något att äta när jag såg att Nick satt i soffan. Eller inte. Glömmde bort att han var här också.
-Hej Sandra!, sa han och reste sig upp, och gick sedan fram till mig
-Hejhej. Vad ska du göra idag då?, sa jag och backade
-Jag vet inte, kanske göra dig sällskap.
-Okej trevligt, sa jag ironiskt. 

Jag gjode iordning något att äta och Nick var såklart med mig. Det var otroligt störande att ha han brevid mig hela tiden. Give me some space! 

När jag hade ätit upp så sprang jag upp på mitt rum, jag stängde dörren och gick in i badrummet (eget badrum).
Jag tog av mig mina kläder och jag gick in i duschen. Jag shampoonerade mitt hår och jag tvålade in mig. Men plötsligt hörde jag att handtaget drogs ner, Nej! Glömde jag att låsa?!.
Innan jag han dra år mig handduken så var Nick inne i rummet. FAN!

-Vad gör du här?! I MITT badrum!
-Jag ville bara se vad du gjorde, han och tittade der i golvet.
-Sure.
-Ja?
-Eller inte. Men kan du gå? Eller vill du joina?, sa jag och log brett
-Jaa!, sa han och började dra av sig t-shirten.
-Okej, men det får du inte. Så, hejdå.
Han mummlade något och gick sedan ut. Jag kilade fram till dörren med handduken runt mig, och hörde att Nick var utanför precis.
-Men dra då!, fräste jag
Han gick med tunga steg ut ur MITT och JUSTIN'S rum. Jag låste badrumsdörren, och gick sedan till duschen.
Dålig uppdatering idag. Men jag (Therese) har varit på innebandy cup hela dagen. & Tilda är ju som sagt i fjällen. Kommentera gärna.
btw, besöksrekord! Tack! <3



Kommentarer
Anonym

sjuukt bra! mera! :D

2011-01-05 @ 22:00:20
AMANDA !

brabra :D



Gothia cup är du på de ? :D

AMANDA !

brabra :D



Gothia cup är du på de ? :D

Anonym

haha! nick blev riktigt snopen xD

jättebra ;D

2011-01-05 @ 23:03:49
amanda :)

jättebra! :) <3

2011-01-05 @ 23:34:34 | http://amandarn.webblogg.se/
Saga

Snällaaaaaa!!! MEEEEEEEEEEER IDAG!!

2011-01-06 @ 00:11:09
Anonym

OMMGG VA BRA...jag tycker sandra borde typ dra upp justin i deras rum när han kommer hem o berätta om nick :D

2011-01-06 @ 00:12:27
Michelle

Haha jätte bra! :D Kul om hon typ väntade lite med att berätta för Justin asså att hon inte får "tillfälle" eller nått, mera "drama ;)

Bara ett förslag , men det blir säkert jätte bra som alltid ;)<3

( kanske inte förstod vad jag mena haha )

2011-01-06 @ 00:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback