Never Say Never - Kapitel 77

När vi kom hem, satt Ryan & Nathalie i soffan och kollade på TV.
Jag gav de båda en varsin kram och sedan presenterade vi de för Jasmine & Nick. Fast Ryan och Jasmine har träffats några gånger tidigare.
En stund senare visade vi de vart de skulle sova, och sedan "delade vi på oss".
Jag & Justin gick bort till vårat rum, medans de stannade i deras för att packa upp.



Ingen av oss ville sova en, så vi gick ner till vardagsrummet och satte på en film.
-Vad vill ni se??, frågade jag och tittade på Jasmine
Hon svarde inte utan hon tittade på Nick med frågande blick.
-De ni vill se, svarade Nick och tittade mig i ögonen.
-Okej..men då sätter vi på "Ps. I Love u", svarade Justin och satte i filmen.
Medans han satte i filmen så satte jag mig i soffan och Justin kom och satte sig tätt intill mig.
Efter ett litet tag kom Nick och satte sig brevid mig med Jasmine på andra sidan.
Jag tänkte inte speciellt mycket på det, jag tänkte bara på Justin. Jag tog Justins hand och flätade in den i min. Han tittade på mig och log, sen gav han mig en lätt kyss.

Nick och Jasmine satt också och "myste" men inte lika mycket som jag och Justin hehe..
Men när filmen var slut så sa vi godnatt till varandra och sedan gick vi och la oss. Jag och Justin gick till vårat rum och vi bytte om. jag satte på mig några rosa silkes shorts och en stor t-skirt, och Justin sov i en t-skirt.

Justin la sig ner och jag kom och la mig brevid honom. Jag vände mig om så att jag var mot Justin och jag kysste honom på hans perfekta läppar. Han besvarade kyssen och kysste mig mer. Efter ett tag avskutade han kyssen och sa:

-Du är perfekt, ♥
-Du med! ♥, svarade jag och la mig närmare honom.  
Efter kanske 10 minuter somnade vi båda två.

Nästa morgon vaknade jag av att det lät något fruktansvärt från köket, jag tittade brevid mig och där var ingen Justin. Jag satte snabbt på mig mina mjukisbyxor och gick till köket. När jag kom in till köket så såg jag värsta röran.
-Vad har hänt?, sa jag och flinade
-Hehe, jag försökte göra frukost på sägen till dig.
-Aww..vad gulligt!, svarade jag och kysste honom.
Nää vad gulligt! Justin hade gått upp tidigare för att göra frukost till mig! Som jag har sagt: Bästa pojkvännen ever! 

Justin's perspektiv:

Jag hörde att någon kom ner till köket. Åhh...nej! PANIK! Vad ska jag göra?? Hoppas inte att det är Sandra. Jag skulle ju ge henne frukost på sägen.
Precis när jag trodde att jag kunde fortsätta så hör jag Sandra säga.

-Vad har hänt??
Jag berättade för henne om varför det såg ut som de gjorde och hon kysste mig. Vi åt de jag redan hade fixat och sedan städade vi undan lite som jag hade stökat till.

Efter kanske en halvtimme så kom de andra ner.
-Sovit gott?, frågade jag Jasmine och Nick
De tittade på varandra och svarade:
-Ja! Super.

Jag tycker att Nick tittar lite speciellt på Sandra. Inte likadant som han tittar på Nathalie. Varför?
Ähh..jag oroar mig för mycket...

-
Vad vill ni göra idag?, hör jag Sandra fråga.
-Bio!, utbrast Nick.
Vi alla höll med och vi gjorde oss iordning till bion.
Jag satte på mig några nya Supras och svarta jeans. Sandra satte oxå på sig svarta jeans, & en blå tröja. Hon är alltid så vacker. Hon är fin i allt!

-
Hello georgeus!, sa jag till Sandra när hon kom ut från badrummet.
-Hej snyggast!, svarade hon och log.
Vi satte oss i soffan och väntade på att de andra skulle bli klara, Gud vilken tid de tar...
Efter ett tag kom de, jag tog min jacka och vi gick. Jag och Sandra åkte i min bil och vi skjusade Jasmine och Nick också. Nick var jättesnäll, men det är någonting jag inte gillar med honom..Vad?

När vi kom till bion så bestämde vi film, och vi köpte popcorn. När filmen skulle börja, gick vi in till salongen och jag satte mig brevid Sandra. På andra sidan satt Nick, varför sitter han alltid så nära henne?
Jag sket i de och tog Sandra i handen.

Sandra's pespektiv:

När filmen var igång så tog Justin min hand och höll den hårt. Och på min andra sida satt Nick. Filmen var ganska romantisk. Jag och Justin satt och gullade lite med varandra. Plötsligt!....

Vad är det med Nick som inte Justin gillar?? Kommentera gärna!
Hej!! Jag (Tilda) är tillbaka! Men jag är fortfarande i fjällen,
Kommer att hända mycket snart så watch out!
btw, Sista chansen att tävla om bloggsvars inbjudan! Vinnaren utses på Fredag 7/1-2011

Kolla in --> http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se :)


Kommentarer
AMANDA !

hej hej, ja länkar i slutet av nästa kapitel jag skriver :D

Anonym

Shiat Vad bra :o

2011-01-04 @ 15:09:25
samira

meeeer snälla mer det är jätte spännande

2011-01-04 @ 15:24:03 | http://musiicjb.blogg.se/
Hanna:)

Jan gillar inte att nick tittar så mycket på sandra,tror jag, mer jättebra;)

2011-01-04 @ 15:30:16
Anonym

OMG! Spännande! meeeeeeeeeeeeraaaaaaaa!!!!

2011-01-04 @ 16:11:14
Anonym

OMG VAD SPÄNNANDE MEEEERR!!!

2011-01-04 @ 16:17:28
Anonym

SHIIT...MEEER SKIT BRA!!

2011-01-04 @ 16:17:45
Anonym

ahh MEEEEEEER

2011-01-04 @ 16:42:57
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2011-01-04 @ 17:10:56
Tinetthe

Meeerrrr nu bäste vän <3

2011-01-04 @ 17:47:45
Julia

OMG jag hatar ''The Jonas Brothers'' keffa skitungar dem är, Nick kommer säkert försöka kyssa eller hålla hennes hand! -.-

2011-01-04 @ 17:49:52
Anonym

Skitbra

2011-01-04 @ 17:55:24
Michelle

Meraaaaa!!<3 Spännande ;)

2011-01-04 @ 18:01:22
Anonym

Mera nu ! :D

2011-01-04 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback