Never Say Never - Kapitel 76

När vi kom hem, hade klockan hunnit bi halv 8. Ryan & Chaz följde inte med oss, de var tvugna att dra hem till sig. Vi hälsade på Pattie som stog och lagade mat i köket. Sen sprang vi alla 3 in i vardagsrummet och slängde oss i soffan. Nathalie valde kanal och såklart blev det MTV. Det var "Life of Ryan".
-Fan va snygg han är!, sa Nathalie och smålog
-Mhm, skitsnygg.., svarade jag
Justin kollade på mig med sina hundögon, och jag visste vad han ville att jag skulle säga.
-Ja Justin, du är snyggare..., sa jag och lutade mitt huvud mot hans axel
Han svarade inte. Istället tog han sin arm runt mig och tröck mig intill honom, sen viskade han i mitt öra
-Fast du är snyggast.


När det var dags för middag, stängde vi av TV:n & gick sedan in till köket och slog oss ner vid matbordet. Kände mig riktigt trött faktiskt. Jag åt, tackade för maten & gick sedan upp till vårat rum och slängde mig på sängen.
-Jag har saknat dig, mumlade jag (till sängen)
Strax efter det somnade jag.

Torsdagen var en helt vanlig dag.
Gick upp tidigt. Var i skolan. Åkte hem för att umgås med Justin. Kollade på TV. Åt middag. Checkade in twitter då & då. Och sen var det dags att gå och lägga sig.

På fredagen vaknade jag av en oerhört plågsam huvudvärk. Så jag valde att stå över skolan, så att det inte skulle bli värre. För idag ska ju Jasmine och "Mr.vet-inte-vem" komma.

Klockan var halv 2, och det var ca 20 minuter kvar tills jag & Justin skulle åka och hämta Jasmine & hennes pojkvän på flygplatsen. Ser framemot att träffa Jasmine, hon värkar som en helschysst brud, vi ska nog komma bra överens. Hoppas jag.

-Sandra, kommer du??, ropade Justin när det var dags att åka
-Ja!, ropade jag tillbaks
Någon minut senare sprang jag ner för trappan och drog på mig conversen. Sen stack vi.
Bilresan tog 15-20 minuter. Väl framme på flygplatsen står två brunetter med varsin resväska. En kille, & en tjej. Vafan, det var ju Nick Jonas som stog där.
-Justin, är det Nick Jonas som är Jasmine's pojkvän?, frågade jag och pekade lite diskret mot deras håll
-Uhm, ja. Tydligen.

Vi klev ut ur bilen, och började röra oss mot deras håll.
Vi hälsade på varandra och de var urtrevliga, båda två.

När vi kom hem, satt Ryan & Nathalie i soffan och kollade på TV.
Jag gav de båda en varsin kram och sedan presenterade vi de för Jasmine & Nick. Fast Ryan och Jasmine har träffats några gånger tidigare.
En stund senare visade vi de vart de skulle sova, och sedan "delade vi på oss".
Jag & Justin gick bort till vårat rum, medans de stannade i deras för att packa upp.

Kort & tråkigt inlägg. Ska kolla på J-VM, :)
Vad tror ni händer när Jasmine kommer?
Hon brukar ju alltid vara en BADGIRL i alla novellbloggar?! Hmm.. Det återstår att se.
Sista inlägget för ikv.
& imorgon blir det inte heller så bra uppdatering.
Jag (Therese) ska på innebandy cup,
& Tilda är fortfarande i fjällen.


Kommentarer
Anonym

awesome !!! verkligen skit nice

2011-01-03 @ 22:11:16
AMANDA !

bra bra :D



kan ni inte lägga ut vinnaren snart ? :)



puss.

elin

meeeeeeeeeeer :D <3



men ni kan ju inte skriva hela tiden det förstår jag , jag skulle inte gjort det bättre själv haha men aja bra jobbat och kollar in eran blogg varje dag flera gånger !! <3 :D

2011-01-03 @ 23:05:06
Anna

Jag tycker att Jasmine ska vara en snäll tjej i den här novellen och bli bästis med Nathalie och Sandra :)

2011-01-03 @ 23:25:27 | http://annliins.blogg.se/
Anonym

Awesome

2011-01-03 @ 23:56:31
Julia

Hoppas att Jasmine är snäll! :D Mer :D

2011-01-04 @ 10:08:02
Anonym

Mee

2011-01-04 @ 12:25:15
Anonym

MEEEER :d:d

2011-01-04 @ 13:16:36
Anonym

meeeeeerrrrr :D skitbra

2011-01-04 @ 14:33:52
amanda

va bra ni skriver :) <33

2011-01-07 @ 23:25:36 | http://paam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback