Never Say Never - Kapitel 74

Vi satte igång såfort jag kom dit. Det gick rätt bra faktiskt. Det blir säkert lyckat. Hoppas jag.

När jag var hemma igen var det bara Pattie hemma. Jag skickade ett sms till Sandra.

I'm home. Vart är du/ni? 
Har något att berätta för dig. 
Puss & Kram.




Jag fick snabbt ett svar tillbaka.

Nathalie ska till Ryan och jag är påväg hem.
Vad är det för något??
Puss

Jag svarade tillbaka:

Det får du se ;) Skynda dig.

Sandra's perspektiv:

Jag sa hejdå till Nathalie och sen började jag gå hemmåt.
Medans jag gick, fick jag ett sms. Jag tog upp mobilen och på skärmen stog det "Justin". Jag öppnade sms:et och läste och sedan  skickade jag tillbaka ett svar. Han hade något att besätta för mig, vad kan de va?

Nu var jag snart hemma, jag öppnade dörren och framför mig stog Justin. Han gav mig en varm kram och jag gav honom en kyss. Han besvarade kyssen och vi gick och satte oss i vardagsrummet.
 
-Så, vad var det du ville berätta?, frågade jag ivrigt
-Jag har en sak till dig, sa han och gick och hämtade något från köket.
-Blunda.., fyllde han sedan i.
Jag gjorde som han sagt och jag blundade. Efter ett tag kände jag att Justin kysste mina läppar, men innan jag han öppna ögonen sa han:
-Nu kommer det jag ville ge dig..
Jag kände att han la något i mina händer, jag öppnade ögonen och såg att det var en skiva. På framsidan av skivan stog det: "MY WORLD - Whit U"
Jag var helt stumm. Han hade gjort en, skiva till mig!
Jag gick bort till cd-spelaren och satte i skivan.
-Vad är dethär för låtar Justin?
-Det är nya låtar, låtar jag har gjort för dig.
Va gullig han är.. Han har skrivit låtar till mig..
När jag tänkte på det, fall det en tår från ögat. Jag hade den bästa pojkvännen ever! Jag vet inte hur jag ska kunna tacka för det här..

Justin's perspektiv:

Vad glad jag är att jag gjorde det hära. Faktiskt. Och Sandra gillade det, sa hon iallafall. Vi lyssnade på låtarna som var med på skivan, och tog även med Overboard och One Less Lonely Girl.

När vi lyssnat på alla låtar ett antal gånger, och pratat lite, så hade klockan hunnit bli 20.00!
-Ehm Justin, jag är hungrig. Kan vi fixa mat?
-Självklart, vad är du sugen på då?, sa jag och reste mig upp
-Vad som helst går bra.., svarade hon och skrattade

Jag gick in i köket och öppnade kylskåpet. Vi hade rätt mycket, så jag bestämde mig för att laga nånting riktigt gott åt min lilla prinsessa. Jag sa åt henne att gå nån annan stanns, och hon gjorde som ja sa med en frågandeblick. Även fast hon visste att ja skulle fixa mat, på något sett.

När maten äntligen var klar, hade det ått ytterliare en timma. Hoppas Sandra inte svälte ihjäl eller nåt.
-SANDRA, MATEN ÄR KLAR!, ropade jag när jag tänt det sista ljuset och kollat så allt stod perfekt.
Hon svarade inte, så jag ropade igen, samma sak, men fick fortfarande inget svar. Så jag bestämde mig för att gå och kolla vad hon gjorde.. Jag kilade upp till övervåningen, och kikade in i vårat rum, men där var hon inte. Sen hörde jag att dushen var igång, så jag fortsatte bort till badrummet.
*Knack Knack*

-JA?!, ropade hon och skruvade ner vattnet
-Maten är klar.
-Aha.. Jag kommer ner när jag är klar.
Sen skruvade hon upp vattnet igen, och jag gick in i vårat rum och loggade in på twitter.
Jag skrev "A very successful day. And now, I'm waiting for my girlfriend. She's so slow. Hahah. lol"
Sen loggade jag ut, och gick ner. Sandra hade slutat duscha, så hon skulle väll snart komma ner..

10 minuter senare kom hon, lika vacker som vanligt.

Sandra's perspektiv:

-Hello Gorgeous!, sa han när jag kom ner för trappan
-Hej. Gud vad fint du har gjort. Nu förstår jag varför det tog så lång tid, haha.., sa jag och kysste hans mjuka, underbara läppar.

Maten var jättegod, pasta bolognese. Vi åt, pratade & skrattade. I bakgrunden hade vi även på skivan jag fick, MY WORLD - Whit U.
-Du? När ska du släppa den här skivan då?, frågade jag
-Än så länge har vi inga planer på att släppa den. Jag gjorde den till dig, bara dig.
-Justin, jag älskar dig., sa jag och lutade mig över bordet för att kyssa honom. Våra ansikten var precis framför varandra, och sen pressade jag mina läppar mot hans.

Fick jag pausa mitt liv. Skulle jag göra det här & nu.

Justin är så söt mot Sandra. :) Vad tycker ni ska hända? Ge oss gärna förslag, då blir vi glada!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för usel uppdatering. Men, det har ju vart nyår, och då ska man umgås med familj & vänner. Eller hur? Jag (Therese) har vart hos mina kusiner hela helgen och Tilda har umgåts med sin familj.

Nu är det så att Tilda åkte till fjällen idag, och kommer vara borta i 2-3 dagar (i think), så jag kommer sköta bloggen själv. Därav inte lika många inlägg. Men ger ni mig lite tips, så lovar jag att det blir flera inlägg. Kram!



Kommentarer
Anonym

mer det är så himla bra :D

2011-01-02 @ 22:06:00
Anonym

awesome!!!

2011-01-02 @ 22:38:36
Anonym

merrrr

2011-01-02 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback