Never Say Never - Kapitel 121

Han ställde sig bakom mig och höll om mig. Han la sina händer på mina och visade hur jag skulle göra. När han rörde mig så pirrade det i hela mig! Jag avbört det hela med att kyssa honom.  Jag kunde bara inte motstå hans underbara läppar.



Efter någon timmes spelande var jag helt slut ( p.g.a magen ) så vi bestämde oss för att gå in. Vi tog med oss frukosten in, och innan vi gjorde något annat ställde vi in disken i diskmaskinen.

- Vad händer idag då ? Frågade jag Justin när vi lagt oss i soffan.
- Inget speciellt, tror jag ?! Vill du hitta på något ?
- Haha, det finns inte direkt så mycket jag kan göra med den här magen. Men BIO kanske ?
- Ja, det låter bra. Fast vi tar det ikväll, mycket mysigare då. Innan kan vi väll bara sola vid poolen ?
- Självklart ! Sa jag och reste mig sakta och försiktigt upp.
-... Jag går och sätter på mig bikini, ska jag ta ner dina badbyxor ? Frågade jag sedan.
- Ja tack. Jag kan blanda drinkar. Vad vill du ha för frukt ?
- Lime tack. Sa jag och gick sedan upp för trappan.
Bad kläderna hängde på tork i badrummet, så jag gick in dit för att känna om de var torra. Och ja, det var de. Jag drog på mig min mörklila bikini och tog sedan fram två stora badhandukar. Och innan jag gick ner igen drog jag ner Justins badbyxor från " räcket ".

- Här har du ! Sa jag och kastade badbyxorna på Justin när jag kommit ut till honom.
- Tack älskling !

Jag la mig på en utav de 2 solstolarna som Justin tagit fram, och medans jag väntade på honom drog jag upp min mobil. 1 oläst meddelande, från Pattie.

" Hej gumman, vad gör ni ? Är det jobbigt med magen ? Hör av dig om du/ni behöver hjälp med något. Hälsa min älskade son, puss. "

" Hej ! Jag ligger på en solstol och väntar på Justin som är inne och byter om. Vi tänkte ha en slappdag framför poolen idag. Det går rätt bra faktiskt, men självklart kan det göra ont ibland. Och jag orkar knappt göra någonting. Din stackars son gör istortsätt allting.. Kom gärna över och gör oss sällskap i solen. Puss! "

" Det gör jag så gärna ! Kommer om kanske en halvtimma ! "

Jag låste telefonen och la sedan ner den på marken under solstolen. Någon minut senare kom Justin ut med två drinkar.
- Här ! Sa han och gav mig en.
- Tack så mycket !
- Åhh, vilket härligt väder ! Sa han och la sig ner på solstolen.
- Ja, verkligen ! Jag bjöd över din mamma. Tyckte inte att hon skulle behöva sitta ensam hemma.
- Vad snällt av dig. När kommer hon då ?
- Om en halvtimma ungefär.

Och ja. Ungefär en halvtimma senare kom hon. Justin kilade iväg och hämtade en till solstol som han sedan ställde brevid min. Och jag reste mig sakta upp för att gå och hälsa.
- Hej Pattie ! Sa jag och log när jag fick syn på henne.
- Åh hej ! Oj, vad stor den har blivit ! Sa hon och kramade mig lite försiktigt.
- Ja. Inte så långt kvar nu. Svarade jag och kollade ner på magen.
Vi gick och la oss på solstolarna. Och något senare somnade jag.

Ungefär 3 veckors framspolning:

Fy vad jobbigt det har vart de sista veckorna. Jag har fått värkar några gånger, och en gång var vi till och med tvugna att åka in till sjukhuset. Vi trodde då att det var dags, men tyvärr var det falskt alarm.

Idag är det Torsdag. Och Scooter och Usher kom hem till oss för att prata om nya låtar. För jag orkar verkligen inte ta mig till studion. De var alltså tvugna att ta studion till oss.

När de kommit gick vi ut och satte oss på uteplatsen. Alla satt med varsin burkläsk som vi kunde kyla ner oss med i hettan.
- Så ? Hur ser det ut ? Frågade Justin.
- Vi tänkte, ni kanske vill göra en ny låt tillsammans ?
Min och Justin's blickar möttes, och sedan nickade vi ivrigt.
- Ja, gud va kul !
- Va bra ! Då säger vi så. Vi har egentligen inget mer just nu. Snart kommer ju barnet, så vi vill inte att ni ska ha för mycket att göra..
- Heh, ja.. Sa jag och log lite generat medans jag kollade ner mot magen.

Snart kommer hon..
Snart slut hörni.. :( MEN ni kommer väl att läsa våran nästa novell ? Vem vill ha ett till kapitel ikväll ? KOMMENTERA !

Kommentarer
danielle

Haha det är klart jag kommer att läsa eran andra novell haha jag fattar inte hur ni kan skriva så mycket när ni typ har skrivit allt? :O

linn

Såklart jag kommer läsa er nya novell!

Jag vill, haha! :D <3

2011-02-13 @ 00:35:25 | http://storiesaboutjustin.blogg.se/
isabell

ett till inatt(?) hehe:D

2011-02-13 @ 00:48:01
Anonym

JA :D

2011-02-13 @ 08:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback