Never Say Never - Kapitel 115

Plötsligt öppnades dörren och Justin klev in. Oh damn! Kan man vara hetare?!

Justin tittade på mig och bet sig i läppen, sedan sa han:
-Tjena snyggast!
-Tjena hetast!, svarade jag och gav honom en varm kyss.

Plötsligt ringde min mobil och jag avslutade kyssen och tog min mobil. 

Justin's perspektiv:

Nu kände jag mig klar och jag gick till Sandra. Jag öppnade dörren och fick se det vackraste jag någonsin sätt. Min Sandra.
Jag kände hur jag bet mig i läppen medans jag granskade henne från topp till tå.


Hon gav mig en varm kyss, men mer hann vi inte förens hennes mobil ringde och
" avbröt " oss.
- Hej! Ja.. Okej.. Va bra.. Ses då.. Puss..! Sa hon och la sedan på.

- Vem var det ? Frågade jag och la armarna runt henne.
- Nathis. Hon sa bara att de var klara, så vi möts på festen.
- Jaha, okej. Men ska vi dra då ?
- Yes. Du är klar va ?
- Ja. Kom så går vi. Sa jag och tog hennes hand.

När vi kom fram till det stora huset där festen höll hus kunde jag inte tro mina ögon. Det var verkligen skit ballt! Usher stog utanför ingången och väntade på oss, och brevid honom stog Sean.
Jag hälsade glatt på de båda och gav de varsin kram.
- Grattis på födelsedagen Justin !
- Sa Usher och slog mig lätt i ryggen.
- Tack !
- Ja, grattis Justin ! Sa sedan Sean.
- Tack man.. Nu går vi in. Sa jag och tog sedan Sandras hand.
När vi gick innanför dörren stog det en massa kändisar på varsin sida om den lila mattan, och alla skrek
" grattis ! ". Jag ropade " Tack " tillbaks, och blev även intervjuvad lite kort av några paparazzi. De tog även en massa bilder.
Bakom mig hade de satt upp stora bilder med " Never Say Never " reklam. Min film som kommer ut om ca 2 veckor, grymmt!

När vi vart där ett tag började alla röra sig uppåt i byggnaden, och snart var det världens liv på taket av huset. Helt awesome.

Sandra's perspektiv:

Festen var galen, och jag stötte på en massa schyssta kändisar. T.ex Miley Cyrus, Selena Gomez & Demi Lovato som jag har varit ett stort fan av sen jag var liten. De var verkligen jättetrevliga och jag ser fram emot att få träffa de igen.

När festen hållt på i kanske 2 timmar letade jag upp Justin och vi gick runt lite tillsammans och hälsade på hans kompisar oså.
Plötsligt ser jag Nick ( Jonas ) som står och pratar med någon tjej, herregud, har han inget liv eller ? När jag kommit ytterligare längre fram ser jag att det är Jasmine han står med. What the fuck ? Har hon tagit tillbaka honom eller ? Jag tog Justin i handen och började sedan gå mot de.
När vi kommit tillräckligt nära, så de kan se oss, tar jag Justin's huvud mellan mina händer och kysser honom.


Dålig update, VI VET, men vi får inte mer tid bara för att ni klagar.. Bara att gilla läget hörni, vi skriver ju såfort vi har tid. Men vi har även andra bloggar som måste uppdateras.

 


Kommentarer
Lovisa

Skulle ni vilja göra ett länkbyte? <3

2011-02-06 @ 03:54:23 | http://loovestoriess.blogg.se/
Anonym

Awesome

2011-02-06 @ 10:19:38
Anonym

Älskar't :D<3

2011-02-06 @ 10:40:51 | http://jbstoryy.blogg.se/
Lovisa och Jennifer

Sv - angående länkbyte; jo.. vi har ju precis börjat, vi började för 1 eller 2 dagar sedan men vi har ca. 34 - 40.



Kram

2011-02-06 @ 12:35:30 | http://loovestoriess.blogg.se/
Anonym

ni hoppade ju över ett kapitel ? ;o

Men älskar själva bloggen i övrigt ! :D

2011-02-06 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback