Never Say Never - Kapitel 113

Det var ganska långtråkigt att titta på filmen, eftersom jag har sett den femtielva gånger. Jag smög snabbt upp på rummet och tänkte logga in på Twitter en stund. Så jag slog in mitt lösenord och loggades sedan in.
Jag såg att jag hade fått en massa Tweet till Justin. På de flesta stog det typ "I Love Justin // From Annie" eller något liknande.

Sedan checkade jag Justin's Twitter för att kolla vad han uppdaterat senast.
Han hade inte skrivit något nytt.

Men tillslut fick jag tråkigt av att bara sitta vid datan så jag gick ner till de andra.
-Älskling?, sa Justin och drog med mig till köket.
-...Har det hänt något?, fortsatte han sen.
-Nej, det är inget! Sa jag och kramade honom. Fast egenligen var det ju att jag mådde illa och att jag var jättetrött. Men det kanske inte var så viktigt.
-Okej, men jag finns alltid här för att prata! Sa han och kysste min kind.
Jag svarade bara genom att le.

Kvällen rullade på som vanligt och när klockan blev runt 24.00 så åkte Nathalie och Ryan hem. Nu var det bara jag och Justin hemma. Eftersom Pattie sovde hos en väninna, för att vi skulle få huset för oss själva. 
Justin stängde av tv:n och satte sig närmare mig. Jag lutade mig framåt och började kyssa honom. Han besvarade kyssen och kysste mig sedan mer.


På morgonen dagen därpå vaknade jag av mitt mobil alarm som ringde 07.30.. Jag stängde fort av det, så att Justin inte skulle vakna, sen gick jag ner till nedervåningen. Pattie hade kommit hem, Nathalie & Ryan likaså. Jag hade bett de komma tidigt så att vi kunde sjunga för Justin och väcka honom med tårta.
- Hej ! Gud va bra att ni är här ! Sa jag och gav de alla en varsin kram.
Sen gick jag och tog ut tårtan som stod i kylskåpet. Kan dock erskänna att tårtan inte är hemmagjord, men jag kan verkligen inte göra tårtor. Har försökt några gånger, men har aldrig lyckats särskilt bra, haha.

Vi började gå upp mot vårat rum och samtidigt som vi gick så sjöng vi " ja må han leva ". Efter att ha stått i någon minut framför honom så öppnade han försiktigt ögonen och klämde fram ett litet lèende.
- Grattis på födelsedagen älskling ! Sa jag och gav honom en kyss.
- Tack Shawty !
- Åh, tänk att min pojke blivit så stor. 17 år. Grattis gubben! Sa Pattie och kramade om honom. 
- Haha, tack mamma ! 
Justin fick även en varsin kram av Ryan och Nathalie. Vi satt en liten stund och pratade om festen som är ikväll och sedan gick vi ner till köket för att äta tårta. Det var äckligt gott, jag åt tills jag spydde. Nej, men seriöst. Jag spydde. Blev jätte illamående så jag rusade in på toletten, och ja... spydde.

- Älskling ? Hur är det ? Frågade Justin som kom in till mig strax efter.
- Jag spydde..
- Jo, jag ser det.. Är du sjuk ?
- Nej, eller asså, jag vet inte. Jag spydde igår oxå. Berättade dock inget, sorry.
- Men.. 
- Vadå ?
- Är du gravid ?
- VA ?!
När han sa sådär snurrade allt i mitt huvud. Gravid? Herregud, det har jag inte änns funderat på.
-.. Kanske ska kolla ?! Sa jag efter ett tag när jag lugnat ner mig lite.
- Ja, gör det.
Jag reste mig upp och borstade sedan tänderna. Justin väntade på mig och när vi precis skulle gå ut ur badrummet så röck jag tag i hans arm.
- Du ? Vi säger inget till de andra än, eftersom vi inte vet något.. Sa jag.
- Okej !
Jag la min arm runt honom och vi gick sedan tillbaks till de andra.
- Hur är det Sandra ? Frågade Pattie när vi suttit oss ner vid köksbordet igen.
- Bra... Jag blev lite illamående bara.
- Okej. Är du säkert att allt är bra ?
- Jadå. Svarade jag och pressade fram ett litet lèende.
Jag kunde inte få ordet gravid ur mitt huvud.

Lite senare var det dags för Ryan & Nathalie att gå hem till Ryan igen. De skulle ju göra sig iordning inför festen  ikväll. Justin gick upp och jag hjälpte Pattie att duka av bordet. När vi var klara så gick jag upp till badrummet och låste in mig. Dags att kolla ifall jag är gravid. Jag rotade fram ett graviditetstest och följde sedan instruktionerna. Och sen var det dags att vänta i ca 10 minuter. När " saken " började pipa rusade jag fort fram till handfatet där den låg, och när jag såg resultatet kunde jag inte tro mina ögon.

Jag gick in till Justin som satt framför datorn. Och han var som vanligt inloggad på twitter. Han hade skrivit "Thanks guys! Today I will spend my time with my family and all great friends. PARTY!"

När han såg att jag kommit så loggade han ut från datan och ställde sig sedan upp. Jag kramade honom bakifrån och viskade sedan i hans öra " Justin, du ska bli pappa.. "
OMG! KOMMENTERA! HUR REAGERAR JUSTIN?:D

Kommentarer
alicia

mer

2011-02-03 @ 18:46:36
Anonym

Awesome

2011-02-03 @ 18:55:04
Anonym

sjukt bra! meer! :D

2011-02-03 @ 19:03:49
felicia <3

MEEEEEEEEEEEEEEER FÖRIHELLLVEETTTEEE !!!! :D

2011-02-03 @ 19:10:22 | http://bieberstoriy.blogg.se/
Anonym

MEEEEEEEEEEER!!!!

2011-02-03 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback