Never Say Never - Kapitel 14

Nu var killarna här och vi gick ut till bilen, 
Wow! vad fina ni är sa Ryan och medans han sa det så såg jag hur Justin "kollade in mig" från topp till tå. Vi satte oss i bilen och vi var påväg till Ryan...


Det tog ett tag innan vi kom dit, men tillslut var vi där. Vi klev ut ur bilen och in mot huset. Vi kom in och skulle se på tv. Jag satte mig i mitten och Justin satte sig brevid mig och Nathlie på andra sidan. Vi satte på Mtv men det var inget roligt.

-Jag vet! Vi kör sanning eller konka!, sa Nathalie
-Okej, sa jag 
-Visst!, sa Justin
-Okej, sa Ryan och Chaz i kör.

-Okej! Jag börjar, jag tar Nathalie! Samning eller konka?! frågade ryan
-Okej..Sanning
-När vi var på stranden..Vad sa ni om mig då??
Jag tittade på Nathalie och sedan skrattade vi..
-Ehh..jag..jag sa att du hade snygg kropp.
-Hehe..Tack! 
-Okej, nu är det min tur, jag väljer...Justin! Sanning eller Konka?, frågade Nathalie
-Hmm...Konka!
-Okej, du ska pussa Sandra på kinden...hehe
-Okej, ;)

Han pussade mig på kinden och jag blev helt varm i kroppen, Även om det bara var för att vi körde sanning eller konka.


Justin's perspektiv:

Gud vilka schyssta tjejer! De såg bra ut också! Men det är en av de jag gillar lite mer...
Hoppas att hon gillar mig med..

När Nathalie sa att jag skulle pussa Sandra blev jag jätteglad, men lite pinsamt var det ju, haha! Jag gjorde det, och det kändes bra!

-Okej, nu är det min tur att välja någon! Jag tar Sandra, Sanning eller konka?, frågade jag
-Ähh.. Jag tar väl oxå konka då..
-Haha, okej. Då får..du pussa mig på kinden!
-OH, Justin börjar digga Sandra!, hörde man Ryan säga lite tyst.. Men tillräckligt högt för att alla skulle kunna höra det!
-Oj, vad rolig du är Ryan.., sa sandra och pussade mig på kinden
-Kanske jag gör!, sa jag & blinkade till Sandra

Sandra's perspektiv:

OMG! Sa han, Justin Bieber, att han "kanske gillade mig" och sedan blinkade till mig. Det är inte sant, det kan inte vara sant! Jag nöp mig själv i armen, och nej, det var ingen dröm..

Det kändes så bra att ha fått en puss (på kinden) av JUSTIN BIEBER, och att jag själv hade pussat honom (på kinden).

Vi fortsatte och hade väldigt kul. Men mitt i allt började min mobil ringa, det var mamma:
-Ja, hej!
-Hej gumman..
-Vill du nåt speciellt eller?
-Ja.. Jag ligger på sjukhus.. Det är något jag inte har berättat för dig!
-VAAAA?! Varför?!
(alla i rummet stannade upp och kollade på mig med stora ögon)
-Kan du komma hit istället, så tar vi det då. Jag ligger på "Grady Memorial Hospital", ta med dig Nathalie oxå!
-Okej, vi kommer!

Jag avslutade samtalet.. Och kände hur mina ögon fylldes med tårar. Varför ligger MIN mamma på sjukhus, utan att jag vet av vilken anledning gon gör det..?!
-Vad är det Sandra?, frågade Justin
-Eh.. min mamma ligger på sjukhus, varför vet jag inte, så det är ingen idè att ni frågar. Jag måste dra nu, och du med Nathalie!
-Okej.., svarade Nathalie med en undrande blick
-Förlåt hörrn! Vi hör av oss sen, hejdå!

Vi skyndade oss till busshållsplatsen, och precis när vi kom fram såg vi att bussen närmade sig, phuu, vi hann! Vi steg på bussen, och efter ungefär 10 minuter var vi framme mid "Grady Memorial Hospital".

Vi sprang in, och fram till Recepitonen och jag frågade vart mamma låg..
-Våning 7, rum 4!, svarade tanten
-Okej, tack!

Vi tog hissen, och när vi kom upp till våning 7 så sprang vi till rum 4. Jag slog upp dörren och kastade mig i fammnen på mamma!
-Mamma.. Vad har hänt?, sa jag och tårarna forsade ner. Det var så hemskt att se henne ligga där med alla maskiner, slangar m.m!
-Jag.....................


Bra? KOMMENTERA!!

Kommentarer
Emma

SÅÅÅ BRA!!! LOVE IT!! MORE!! <3333

2010-12-09 @ 17:32:50 | http://twilighteralways.blogg.se/
Anonym

MER MER NUU !

2010-12-09 @ 18:12:02
Bella

nu har jag skickat till [email protected] :D och ni kan följa en guide hur man lägger ut om ni inte förstår, men om det är nått säg bara till mig! <3:D

2010-12-09 @ 18:39:46 | http://justinbstories.blogg.se/
Anonym

gud vad bra eran blogg är älskar deen

2010-12-09 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback