Never Say Never - Kapitel 9

När vi kom hem till Ryan så frågade han vad vi skulle göra och jag sa att vi kanske kunde gå in på datan lite. Han sa att han tyckte att det var en jättebra idé, så vi gick in på datan. Han loggade in på Twitter det första han gjorde. Oj! vad många fallowers han hade! Jag kollade för skoja skull vilka det var.
Jag såg Marie , Chaz och jag kunde inte tro mina ögon när jag såg att J...u..st.in B..i..e....ber följde honom på twitter!

Hur kunde Justin göra det? Hur vet han vem Ryan är??...

Ryan föreslog att vi skulle sätta på en bra film. Vi kollade bland hans filmer och hittade en film som såg bra ut. 
Vi satte på filmen och sedan satte vi oss i soffan och börjde titta. När vi hade tittat en stund så började Ryan försöka ta min hand igen, och jag tog hans hand och log. 
Han gav mig ett leènde tillbaka och sedan fortsatte vi titta.

När filmen var slut så skulle jag börja gå hem. 

-Jag måste hem nu, sa jag
-Okej, jag följer dig till dörren

När vi kom fram till dörren då sa Ryan:

-Tack, för en underbar dag!
-Hehe, tack själv!

Han ställde sig lite närmare mig och gav men en snabb puss på kinden. När jag fick pussen så blev jag varm i hela kroppen!
Jag log emot honom och han log tillbaka och sedan gick jag.

När jag kom hem så for jag upp på mitt rum och loggade in på Facebook, jag såg att det var en massa nya händelser, det var såklart folk som frågat VEM jag har "ett förhållande med". Men jag valde att inte svara, inte nu iallafall.

Jag hörde att det knackade på dörren
-KOM IN!

Dörren öppnades, och där stog Sandra med VÄRSTA leèndet..
-Hur var det? Vad gjorde ni?
-Eh.. Vi kollade på film, och satt vid datan en liten stund.. Och vad har du gjort?
-Inget särskillt... Kollat på TV, & lyssnat på musik.
-Jaha! Men du, JUSTIN BIEBER FÖLJER RYAN PÅ TWITTER :O
-VAAAAA?! DU SKOJAR...?
-Nope..
-Okej.. Men vadå, frågade du inte varför?!
-Nej,. alltså.. Han följer ju rätt många fans så.. Det det borde väl inte vara något speciellt att han följer just Ryan, jag menar, han tycker ju oxå att Justin är duktig på det han gör.
-Hah, du har rätt! Men gooosh va avundsjuk jag blir nu.

Jag och Sandra satt kvar i mitt rum ett tag. Vi bestämde oss för att ringa Ryan och fråga om vi skulle hitta på något imorgon efter skolan.

( ringer Ryan )
-Hej sötnos!
-Heej!, svarade jag
-Vad hade du på hjärtat då?
Eh, jo.. Vill du hitta på något med mig och Sandra imorgon? Du kan fråga Chaz om han kan oxå!
-Visst!
-Åh, va bra! Vi ses, hejdå!
-Hejdå!!

När jag hade lagt på berättade jag för Sandra att han ville, och att Chaz kanske skulle följa med. Sen gick vi ner och satte på tv:n. Det var inget speciellt som visades, så vi satt och sappade lite tills vi hörde Sandra's mamma roppa
-TJEJER.. MIDDAGEN ÄR SERVERAD!
-Okej, vi kommer!

Vid middagsbordet berättade vi för Sandra's mamma att vi skulle gå på Justin Bieber's konsert på lördag, och att vi hade fått biljetter utav Ryan, Nathalies pojkvän.
-Jaha, vad roligt!, svarade mamma
-Jaaa! Mamma, tänk.. VI, jag & nathalie, kommer att stå i samma rum/arena som Justin Bieber! OTROLIGT!
-Hahha, ta det lungt nu gumman!, svarade hon medans hon skrattade

Efter middagen kastade vi oss i soffan och kollade på Tv. Vi båda sommnade, och blev väckta runt 10. Då gick vi upp, orde oss iordning och sen kröp vi ner i sängarna och sommnade fort!


Blev kanske inte så långt?! Men det är dags för skola nu! KOMMENTERA!

Kommentarer
Julia

Du skriver bra, men det är en sak som jag undrar: varför bor Nathalie med Sandra och hennes mamma? Lite sjukt tycker jag.. Jag menar, liksom Nathalie borde ju bo med sina föräldrar?

2010-12-08 @ 11:56:29 | http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback