Never Say Never - Kapitel 8

Jag for upp ur sängen och gjorde mig iordning.. Bytte om, sminkade mig, och sen bredde jag fort en macka och tryckte i mig ( Nathalie gjorde det samma ).
Vi sprang fort upp till badrummet och borstade tänderna, sen drog vi på oss skorna och greppade tag i våra väskor.. Efter det var det bara att springa..

Som tur var hann vi, för när vi kom fram till skolan var det ca 5 minuter kvar tills vi började, phuu!

När vi kom till skolan så sprang vi fort till skåpen och såg att vi hade Engelska så vi tog våra engelska böcker och gick in. Nathalie gick fort och satte sig så nära Ryan som möjligt och jag satte mig brevid henne...Såklart! på leketionen så skrev jag "Bieber fever" på min bok, och då hörde jag att Ryan fnissade i bakrunden. Men jag brydde mig inte.

På lunchen så var det fisk, Usch! Men jag tog lite ändå. 
Vi satte oss vid bordet och började snacka.

-Du? Ryan? Hur fick du tag på biljetter?, frågade jag.
-Hur brukar man få tag på biljetter?!, sa Ryan ironiskt.
-Ja, jag vet men..aa..OK..., svarade jag.

-Nathalie? Vill du hänga efter skolan?, frågade Ryan
-Visst! :)

Efter skolan så åkte jag hem till oss och Nathalie följde med Ryan hem. 

Nathalie's perspektiv:

Jag hörde Ryan fråga: 
-Nathalie? Vill du hänga efter skolan?

När han frågade det så blev jag jätteglad! Han frågade mig om vi skulle göra något. Han frågade inte om jag OCH sandra skulle hänga, Bara mig. 
Jag hoppas inte att hon blev ledsen att han bara frågade mig och att jag följde med..O.o

När vi kom hem till Ryan så frågade han vad vi skulle göra och jag sa att vi kanske kunde gå in på datan lite. Han sa att han tyckte att det var en jättebra idé, så vi gick in på datan. Han loggade in på Twitter det första han gjorde. Oj! vad många fallowers han hade! Jag kollade för skoja skull vilka det var.
Jag såg Marie , Chaz och jag kunde inte tro mina ögon när jag såg att J...u..st.in B..i..e....ber följde honom på twitter!

Hur kunde Justin göra det? Hur vet han vem Ryan är??....
Jättekort jag vet...gillade ni det?? Desto mer ni kommenterar, desto fler inlägg blir det så KOMMENTERA!!! <3 <3 <3  

 

Kommentarer
Tess

GRYMT TILDA :-D

2010-12-07 @ 22:23:09 | http://theresetornkvist.blogg.se/
victoria.

Jag älskar detta !

Mer !

2010-12-07 @ 22:30:48
victoria.

Jag älskar detta !

Mer !

2010-12-07 @ 22:32:31
Anonym

Amaaaaaaaaasiiiiiing! :d

2010-12-07 @ 23:35:35
josse

Älskar älskar älskar denna storyn! :D

2010-12-07 @ 23:56:51
Anonym

skriiv meer! den här novellen är bara sååå braaa! :D

2010-12-08 @ 00:15:32
fia

meeeer!

2010-12-08 @ 00:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback