Never Say Never - Kapitel 73

Justin's perspektiv:

Vem är det nu då? Jag tog upp mobilen, och såg att det var Usher. Juste, jag bad ju honom ringa mig idag, så vi kunde prata om "den där saken". Lite dålig timeing bara, hon går ju brevid mig.
-Hey bro!
-Yooo. Hur ska vi göra nu då?
-Kan jag komma till dig imorrn istället.. Eh, asså.. Jag tror du fattar.
-Haha, visst. Kom när du känner för det. Jag är hemma hela dagen.
-Schysst.
Vi la på, och självklart undrade Sandra vem det var.
-Vem?, sa hon
-Eh, Usher.
-Vad ville han?
-Tala om för mig hus grymmt snygg jag är.
-Som om. Varför skulle någon säga att du är snygg? *host*, sa hon med ett hånflin
-För att?, sa jag och la min arm runt henne



Vi gick hem hand i hand, och när vi kom hem, så såg vi en lapp på bordet. Jag läste lappen, det stog:

Hej!, Jag har åkt till mormor och kommer hem imorgon,
och Nathalie sover hos Ryan.
Ring om det är något, Kram // Pattie 

-Vi har huset för oss själva!, Sa jag
-Nice!, svarade Sandra och blinkade.

Vi beställde hem Pizza och till pizzan satte vi på en film. Filmen hette "Devil".
Usch vad obehaglig den var. Och jag som hatar att åka hiss. Det blev ju inte direkt bättre för att jag såg den hära filmen. Det var skit pinsamt, för jag kände hur Sandra kollade på mig, hon märkte att jag inte gillade den. Haha.
-Haha, stackars liten.., sa hon och skrattade
-Kul, skit kul.., sa jag och satte mig med armarna i kors

Sandra's perspektiv:

Haha, fy vad söt han var. Jag kunde inte låta bli att kyssa honom. Han log och började kyssa min hals. Jag la mig försiktig över honom och kyssen blev mer passionerad. Han drog av mig mitt linne, och jag drog av hans tröja. Plötsligt avbröt han och kollade "allvarligt" på mig.
-Är du säker på det här?, frågade han
-Helt säker, sa jag och log. Vi fortsatte det vi påbörjat, och den kvällen gjorde vi det.

Jag vaknade ganska tidigt, och kom på vad som hände igårkäll. Var de en dröm?? Hände det?
Jag kysste Justin löst på läpparna, och han vaknade av det.
-Godmorgon sömtuta, sa jag.
-Godmorgon snygging, och tack för igårkväll, svarade han och gjorde sin hair-flip.
-Tack själv!, svarade jag och blinkade. ;)

Jag och Justin låg i sängen och sträckte på oss en lång stund, och sedan kom vi på att vi kanske måste gå upp någon gång. Jag gick upp och tog mig en snabb-dusch, och efter duschen satte jag på mig ett par slitna jeansshorts och en ljusrosa tröja, på tröjan stog det "Music is my boyfriend". Jag kletade på lite mascara och sedan gick jag tillbaka till Justin.
-Du Sandra? Jag ska åka till Usher en sväng idag, vi ska prata om den nya skivan.
-Okej.. Jag har ändå lite att fixa med skolan, och så ska jag va lite med Nathis.
-Okey, kommer hem om två timmar ungefär.
-Visst, sa jag och gav han en kyss.
Han besvarade kyssen och sa:
-Kommer sakna dig..
-Aww..kommer sakna dig mer!
Sedan åkte han iväg.

Justin's perspktiv:
Jag hämtade bilen och körde hem till Usher. 

 

Vi satte igång såfort jag kom dit. Det gick rätt bra faktiskt. Det blir säkert lyckat. Hoppas jag.

När jag var hemma igen var det bara Pattie hemma. Jag skickade ett sms till Sandra.

I'm home. Vart är du/ni? 
Har något att berätta för dig. 
Puss & Kram
.
Det hettade till lite i det här kapitlet, som vissa tjatade om.. Som ni märkte, så skrev vi det inte detaljerat. Vi är liksom 12år, känns inte så "moget". Om ni förstår hur vi menar?
GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN.
Så ni vet, så kommer det inte alltid se ljust ut i Justin & Sandra's förhållande. Vänta & se.
Sista inlägget för idag, tror vi. Men ni får ha en bra dag. Gott nytt år (igen).

Kommentarer
Jozze

Ni är sjukt duktiga för att bara vara 12!



vill typ ta livet av mig när jag kollar tillbaka på gamla skolarbeten från när jag var 12 xD

Novellen är sjukt bra btw! :D <3

2010-12-31 @ 16:28:35
Elin

Ja, ni är verkligen duktiga! Man typ lever sig in i storyn fett bra! Den är asnajs! :)

2010-12-31 @ 17:04:57 | http://dreamstorys.blogg.se/
Anonym

as bra !!

merr snälla!!

2010-12-31 @ 17:34:22
Jag

ett mer idag! eller fler :D

2010-12-31 @ 20:56:20
Anonym

MEEEER IDAG SNÄLLAAA!!

2010-12-31 @ 22:41:42
holidaystory

hej! bra blogg

2011-01-01 @ 01:16:10 | http://holidaystory.blogg.se/
Anonym

meeeeeeeeerr

2011-01-01 @ 01:40:40
Anonym

meeeeeeeerr

2011-01-01 @ 01:49:12
Secret

Ni skrivet så grymt bra! Jag läser jättemånga noveller och dethär är den bästa! Ni är grymma! Jag vet inte vad jag skulle göra utan er blogg! Peace

2011-01-01 @ 12:25:19
Anonym

awesome!!

2011-01-01 @ 13:02:45
DANIELLA - photography & design

jätte bra (:

2011-01-01 @ 15:58:26 | http://ddaniellaa.blogg.se/
Anonym

Skiiiiit bra Meeeer

2011-01-01 @ 18:23:23
Anonym

Skiiiiit bra Meeeer

2011-01-01 @ 18:23:23
Anonym

när kommer nästa?!

2011-01-01 @ 19:01:52
sandra

mer fan :D

ni e asbra :d

2011-01-02 @ 00:02:52 | http://jbiebernoveller.blogg.se/
Anonym

Mooore

2011-01-02 @ 00:37:21
felicia <3

meeer vi vill ha MEEER ! :)

2011-01-02 @ 14:04:58
Nora

mer, och skriv mer

2011-01-02 @ 19:00:41 | http://norajensens.blogg.se/
alice isacsson

SKIET BRA <3<3<3 jag läser också massa noveller men den här är en av dem bästa och jag också bara 12 gud va skönt då behöver jag inte känna mig så litten längre xD <3<3 men skiet bra meeer <3<3<3

2011-01-02 @ 19:36:59 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback