Never Say Never - Kapitel 72

På kvällen, när vi hade gått och lagt oss, frågade Justin.
-Sandra? Ska du göra något speciellt imorgon?
-Nope. Imorgon är jag ledig.
-Okej. Ska vi åka till stranden? Bara du & jag.
-Vadå? Utan skitungarna?, sa jag och skrattade
-Japp. Utan de, sa han och log
-Självklart. Men lova mig en sak?
-Anything?
-Väck mig inte INNAN tio, okej?
Han svarade inte utan la sin arm runt mig, och kysste mig ömt.
-Justin. Du suger på att kyssas.., sa jag
-Men tack.., sa han och släppte taget om mig, sen vände han sig om med ryggen mot mig
-Älskling, jag drev med dig.., sa jag och la mina händer runt honom
Han vände sig om och drog mig intill sig.
-Godnatt Shawty, sa han sedan
-Du, bara en kyss till?
Han svarade inte utan kysste mig, passionerat.
-Inte illa, godnatt älskling, sa jag och småfnissade



Gud varmt det är! Ska bli skönt att spendera dagen på stranden, bara vi två.
-Sandra, är du redo att åka?, frågade Justin
-Ge mig 5 minuter bara.

När jag var klar gick jag ner, där Justin stog och väntade på mig.
-Sandra, du sa 5 minuter, inte 15.
-Opps..
-Haha, tjejer alltså!, sa han och himmlade med ögonen
-Tyst med dig.
-Hahahahha. Okej då, snygging.., sa han och bet sig i underläppen

Vi gick & gick & gick. Tills vi kom fram till den underbart vackra stranden. Allt var parfekt, eller?
-Damn. Vad duktig jag känner mig.., sa jag ironiskt och sparkade i sanden
-Vad är det nu då?
-Jag glömmde bikinin hemma på byrålådan.
-Men du har väl underkläder?, sa Justin och höjde ögonbrynen
-Haha, kanske.., sa jag och pussade honom på pannan. Sen slängde jag ut våra handdukar på marken, och drog av mig kläderna. Allt förutom underkläderna dåra.

Justin's fästa blicken på min kropp, haha. Fast jag ska inte säga något, för när han drog av sig tröjan kunde jag inte sluta stirra på hans gudomliga mage.
 

När vi kommit fram till vattnet, så kände jag hur jävla kallt det var.
-Justin, jag vägrar att gå i. Det är skitkallt.
-Uhm, dröm vidare.., mummlade han
Jag vände mig om, och hann inte ens börja gå, innan jag kände hur Justin's kalla händer greppade tag om mig och lyffte upp mig.
-AHH, JUSTIN SLÄPP NER MIG!!
-Okej, snart.
Han sprang ut i vattnet, med mig i sin famn, och helt plötsligt släppte han mig.
-Ah, vad gör du?!!, sa jag när jag kommit upp till vattenytan
-Du bad mig att släppa ner dig.., sa han med värsta smilet och gjorde sin underbara hairflip.
-INNAN vi kom ner till vattnet jah.
Vi simmade närmare varandra och jag greppade tag om hans hår. Jag drog honom intill mig, och vi kysstes.

Efter en lyckad dag på stranden, var det dags att börja röra sig hemmåt. På vägen hem fick Justin ett samtal.

Justin's perspektiv:

Vem är det nu då? Jag tog upp mobilen, och såg att det var Usher. Juste, jag bad ju honom ringa mig idag, så vi kunde prata om "den där saken". Lite dålig timeing bara, hon går ju brevid mig.
-Hey bro!
-Yooo. Hur ska vi göra nu då?
-Kan jag komma till dig imorrn istället.. Eh, asså.. Jag tror du fattar.
-Haha, visst. Kom när du känner för det. Jag är hemma hela dagen.
-Schysst.
Vi la på, och självklart undrade Sandra vem det var.
-Vem?, sa hon
-Eh, Usher.
-Vad ville han?
-Tala om för mig hus grymmt snygg jag är.
-Som om. Varför skulle någon säga att du är snygg? *host*, sa hon med ett hånflin
-För att?, sa jag och la min arm runt henne

KOMMENTERA!!
GLÖM INTE TÄVLINGEN.
& FÖRRESTEN, GOTT NYTT ÅR.

Kommentarer
Julia

jättebra meeeeeeeeer

2010-12-31 @ 14:59:13
Anonym

Grymmmm!!!! Gott nytt år p dej me:))

2010-12-31 @ 15:23:44
Anonym

Awesome!!<33

2010-12-31 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback