Never Say Never - Kapitel 71

Sandra kom emot mig och log.
-Vad tycks?, frågade hon med största leèndet
-Älskar det!
Och jag lovar, jag älskade det.

Jag reste mig upp, och ställde mig framför Sandra:
-Får jag lov älskling?
-Självklart.
Jag satte mina händer på hennes midja och hon la sina sina händer runt min nacke.
Sen böjde jag mig försiktigt fram och gav henne en öm kyss.




-Sandra, vem har hjälpt dig med allt det här?, frågade jag medans vi dansade
-Usher. Vem annars?, sa hon och fnissade
-Du är bäst, sa jag och kysste henne

När klockan började närma sig 11, släckte vi alla ljusen & sen ringde vi Kenny som kom och hämtade oss.
-Hej ungar.., sa Kenny och skrattade när vi hoppat in i bilen
-Hej.., svarade vi samtidigt

-Har du hört Sandra's låt eller?, frågade jag Kenny lite senare
-Hah, nej? Visste inte äns att hon hade någon.
-Det visste inte jag heller..förens, ikväll.., sa jag och kollade på Sandra
Jag satte i skivan i CDspelaren och låten började spelas.

Boy you put me on the spot I don't know what to say
But I'm trying anyway
Like my hearts gonna drop
My mind drifts away and I can't control the pains

Jag tog Sandra's hand, och kysste den försiktig. Hon log mot mig, och jag log tillbaks.

Sandra's perspektiv:

När låten va slut, berömmde de mig. Jag tackade, och blev självklart lite generad. Haha.
När vi kom hem, tackade vi för skjutsen & sa hejdå. Sen gick vi in till de andra. Ryan var där oxå.

-Hej! Jag vet en sak som inte ni vet.., sa Justin stolt och log
-Vadå?, sa alla 3 i kör, med frågande blickar
-Det här!, sa Justin och höll upp min skiva
-Och det är?, sa Nathalie
-Ehm, min låt.., sa jag lite tyst och smålog
De satt som 3 stora frågetecken, och fattade ingenting. Justin gick fram till CDspelaren och satte i skivan. Ska jag vara helt ärlig, så diggade jag låten rejält. Fast, Overboard är ändå den bästa.

-Gillar ni det?, frågade jag
-Nej. ÄLSKAR., sa Nathalie och log
-Gud va duktig du är gumman, sa Pattie
Ryan sa inget. Han nickade bara, och såg fortfarande ut som ett stort frågatecken, haha.
-Ehm.. Tack.
Justin kramade mig hårt bakifrån, och jag kunde inte låta bli att le.

På kvällen, när vi hade gått och lagt oss, frågade Justin.
-Sandra? Ska du göra något speciellt imorgon?
-Nope. Imorgon är jag ledig.
-Okej. Ska vi åka till stranden? Bara du & jag.
-Vadå? Utan skitungarna?, sa jag och skrattade
-Japp. Utan de, sa han och log
-Självklart. Men lova mig en sak?
-Anything?
-Väck mig inte INNAN tio, okej?
Han svarade inte utan la sin arm runt mig, och kysste mig ömt.
-Justin. Du suger på att kyssas.., sa jag
-Men tack.., sa han och släppte taget om mig, sen vände han sig om med ryggen mot mig
-Älskling, jag drev med dig.., sa jag och la mina händer runt honom
Han vände sig om och drog mig intill sig.
-Godnatt Shawty, sa han sedan
-Du, bara en kyss till?
Han svarade inte utan kysste mig, passionerat.
-Inte illa, godnatt älskling, sa jag och småfnissade

KOMMENTERA!
Glöm inte tävlingen, :)
Förresten några frågade vad låten heter. Den heter A Key To My Heart, och på riktigt är det Jessica Jarrell som sjunger den. Kram.
Kolla: http://Justinbyamelia.blogg.se

Kommentarer
Michelle

Jätte bra :D !!

2010-12-30 @ 22:26:36
Anonym

gryymt! mera! :D

2010-12-30 @ 22:34:38
amelia

Sv: ca 30-50, håller med men man kan skriva något i slutet på en del eller ett inlägg :) är vi överens? så jag kan skriva om er i mitt nästa inlägg? :) Kram.

2010-12-30 @ 22:39:05 | http://justinbyamelia.blogg.se/
aye

Hellu :D

Hoppas allt är bra med dig.

Jag ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år i förskott. Hoppas det nya året blir ett år du verkligen har önskat dig.

Varma kramar<3

2010-12-30 @ 22:44:41 | http://ayesworld.devote.se
Fröken Februari

Hej hej! :)

Jag är en 21-årig tjej som är ny i bloggvärlden.

Jag startade min blogg i går och skriver om allt.

Till exempel fester, kärlek, sex och mer sex.



Besök gärna min blogg och se vad ni tycker. Jag

skulle verkligen uppskatta era tankar eftersom

att jag är så pass ny i bloggvärlden :) Tusen

tack på förhand och massor med kramar från mig!



/ Miss February.

2010-12-31 @ 00:14:54 | http://frokenfebruari.blogg.se/
Fröken Februari

Allt bra med dig annars då? :)

2010-12-31 @ 00:19:31 | http://frokenfebruari.blogg.se/
amelia

Sv: Förlåt, glömde! Jag länkar i nästa inlägg okaj? :)

2010-12-31 @ 12:22:56 | http://justinbyamelia.blogg.se/
Julia

Har precis läst ALLA kapitlen (jag är en ny läsare) och jag ääälskar hela eran novell!! Ni skriver verkligen BÄST!! :D

2010-12-31 @ 13:39:29
Anonym

fett bäst!!! :D:D:D:D

2011-01-06 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback