Never Say Never - Kapitel 69

När jag skrivit klart knöt jag mina converse, och kollade mig en sista gång i spegeln. Sen gick jag ut.
Kenny kom och jag hoppade in i bilen.
-Heej, va schysst att du kunde komma!, sa jag glatt när jag kommit in i bilen och stängt dörren.
-Ingen orsak
Jag berättade vart jag skulle, och varför.
När vi kom fram tackade jag för skjutsen och sa sedan hejdå.
Jag gick in i studiuon, och hälsade på Usher som satt redo och väntade på mig.
Jag ställde mig framför mikrofonen. Och det lät faktiskt grymt bra.



När klockan började närma sig 4 var vi klara för dagen. Fast vi skulle träffas på samma ställe, samma tid, imorgon igen. För att bli helt klara alltså. Åh, jag hoppas verkligen att Justin kommer gilla det här.
Usher skjutsade hem mig, och när vi var framme tackade jag för skjusten. Sen gick jag in.
-Hej!, ropade jag lite diskret när jag stängt dörren till huset,
Justin kom in i hallen och kysste mig.
-Vart har du varit då?, frågade han
-Dedu.., sa jag och kysste honom. Jag gick förbi honom, och fortsatte sedan upp för trappan. När jag kom in i vårat rum slängde jag mig på sängen och slöt ögonen. Damn, va trött jag var..

-Dags att vakna Shawty!, hörde jag Justin viska i mitt öra
-Mhh.., sa jag och reste mig försiktigt upp
-Haha, va söt du är..
-Du e., sa jag och ställde mig upp. Jag la min armar runt Justin's midja, och vi kysstes, passionerat..

När vi ätit middag var klockan 7 och jag var fortfarande lika trött. Vi bestämde oss för att kolla på film.
-Så, vad ska vi se på då?, frågade jag medans jag satte på huk framför tv-hyllan.
-Cyrus ??, sa Justin efter ett tag
Jag tog fram filmen och satte in den i dvdspelaren. Sen tröck jag på play, och satte mig ner i soffan brevid Justin. Han la sin arm runt mig, och jag lutade mitt huvud mot hand axel. 

Morgonen därpå vaknade jag som dagen tidigare klockan 7. Jag tog min en dusch, gjorde mig iordning, åt frukost och allt sånt där som behövdes göra. Sen skrev jag en lapp till de andra.

Hej. Har åkte iväg en sväng.
Justin, Kenny kommer & hämtar dig
halv 7 ikv. Puss /Sandra.

Dagen rullade på, och jag och Usher kunde avsluta det vi hållt på med i några dagar.
-Så, vad tycker du?, frågade jag
-Grymmt. Justin kommer älska det, sa ha och log
-Hope so.. Men du, kan du hjälpa mig med en sak?
-Ja, vad vill du ha hjälp med?
-Kan du fixa en lokal eller nåt till mig och Justin ikväll? Jag ska bjuda honom på middag. Men, inte på en resturang. Vi ska vara ensama.
-Visst, sa han och log
-Tack

Usher gick iväg en stund och ringde. Och när han kom tillbaks berättade han att han hade hyrt en stor lokal som vi kunde vara i. Dock hade vi vart där förut, men spelaroll.
-Kan vi åka dit på en gång? Måste förbereda lite saker.
-Självklart.

Först åkte vi och handla en massa saker. Sen åkte vi direkt till lokalen. Det är enormt stort där alltså.
När vi ÄNTLIGEN var klara, åkte Usher hem, och jag satte på mig en svart klänning som jag tagit med mig.

Min mobil ringde, det var Kenny.
-Hej!
-Hej Sandra! Vart ska jag skjutsa grabben??
Kort inlägg. Men allt får inte hända i samma inlägg.KOMMENTERA!!
Ska fixa tävlingen nu. :)

Kommentarer
HANNAS.NU - Bli dagens blogg!

Nu är vinnaren dragen, kolla om du vann :D

2010-12-30 @ 17:34:11 | http://hannas.nu
Michelle

Meeeeeerrrraaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D <33

2010-12-30 @ 17:36:40 | http://michellerydstedts.blogg.se/
Tilde

Snälla meer idag???????

2010-12-30 @ 17:55:15
Astrid

meeera :D

2010-12-30 @ 18:06:51
Anonym

Meeeeeeeeeerr

2010-12-30 @ 18:07:40
Julia - Novell blogg

Nej jag känner henne inte..

men man behöver ju en bild ;)

2010-12-30 @ 18:11:40 | http://justiindrewb.blogg.se/
Julia - Novell blogg

Sv: Vet skiit sorligt :(

Förut knrkade jag hennes låt

2010-12-30 @ 18:40:25 | http://justiindrewb.blogg.se/
felicia <3

heej :)

en fråga eruu tsm md hnm på riktigt :O <3

2010-12-30 @ 18:54:25
Julia

jättebra mer

2010-12-30 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback