Never Say Never - Kapitel 67

Jag ringde Kenny, och bad om skjuts och det gjorde han såklart, så schysst som han e. 
När vi kom fram tackade jag för skjutsen och gick sedan till platsen där vi skulle vara. Jag hälsade på alla, även de jag inte kände igen. Jag har ju bott i Florida hela mitt liv, och bara träffat de som stog mamma allra närmst. Min moster pekade mot en ung kille, som var i min ålder, och sa att det var min kusin. Jag sa att jag gärna ville hälsa på honom, så vi gick dit. När jag stog framför honom, och han kollade mig i ögonen, så såg jag att det var någon jag sett förut. Det var ju fan Zack.


                                       ↑ Nathalie ↑

Omg. Zack. Zack, som Nathalie var med härom kvällen.
-Sandra. Det här är min son, Zack.., sa min moster Erin
-Jo, tack jag vet.. mummlade jag
-Va?, sa hon
-Eh, inget..., sa jag och fejklog
-Men..Jag ska gå tillbaks till de andra nu, sa Erin och gick

-Jaha.. Så du är min kusin?, sa Zack
-Japp. Och du är min, mummlade jag medans jag suckade
-Du, jag känner igen dig lite svagt?!
-Jadu.. Och jag känner igen dig, STARKT.., sa jag med en kaxig röst
-Från vadå?
-Ehh.. Vet inte. Kanske från...IGÅR?!
-Oh, damn.
-Yesbox. Bakis idag eller?
-Mh, inte så farligt.
-Okej. Nathalie & Nicole ligger iallafall på sjukhus just nu, men det har ju inte du nåt med att göra!, sa jag ironiskt.
Min mobil ringde, och jag gick iväg. Det var Justin.
-Hej..
-Hej Shawty, hur går det?, frågade han
-Jadu..
-Vadå?
-Du vet killen som vi såg hand i hand med Nathalie igår?
-Ja ?
-Zack heter han.. Och...det är min kusin, sa jag
-Jag kommer. Puss.
Sen la han på. Jag kollade bitchigt mot Zack. Och sen fortsatte jag bort till de andra.

Justin's perspektiv:

-Ryan, jag drar iväg en stund..
-Vart ska du?
-Till minnesstunden.
-Varför?
Jag berättade för honom, och såklart ville han åka med mig...Det gick liksom inte att hindra honom.

En kvart senare var vi framme, och jag skickade iväg ett sms till Sandra.
Här nu.
Vart är du? Puss.

Hon svarade.
Baksidan av det gula huset, puss

Jag och Ryan gick imot det gula huset och vi gick in till baksidan. Jag såg Sandra direkt.

Sandra's perspektiv:

Jag såg Justin och Ryan komma gåendes emot oss. När Zack fick syn på Justin, så reste han sig upp och sa:
-Vad fan gör Biever här?
-*host*, mummlade jag och gick imot Justin och gav han en lååång passionerad kyss. Sen kollade jag tillbaks mot Zack med en bitchig blick. 
Jag tog med mig killarna och presenterade de för Zack.
-Det här är Justin BIEBER, nästan skrek jag och "pekade" mot Justin.
-Och dethär är Ryan Butler, Nathalie's POJKVÄN, fyllde jag sedan i.  
-Mm..coola snubbar, sa Zack ironiskt
-Till skillnad från dig, så ja. Och Justin o Ryan, det här är min otroligt trevliga kusin Zack Kassar..
-Trevligt att råkas, sa Ryan ironiskt.
-mm..j*vligt trevligt...
-Sandra? Något mer du ville berätta?, fyllade han sedan i.
-Jepp..
-Vadåra?
-Dra åt helvette, sa jag och vände på klacken och gick därifrån.

Justin's perspektiv:

-Haha, that's my girl!, sa jag och asgarvade.
Sedan drog vi. Sandra sa hejdå och ljög om att det var för jobbigt med alla bilder på hennes mamma, för hon pallade inte med Zack.

-Du? Sandra? Vet du att du är skitsexig när du e sur?, sa jag och log brett. 
-Hörni?, det finns något som kallas hotellrum,haha, sa Ryan ironiskt och asgarvade. 
Sandra bara log. 

När vi hade gått därifrån så bestämde vi oss för att åka till sjukhuset och berätta för Nathalie om "den lilla händelsen".
Och när vi kom dit så frågade vi vilket rum Nathalie Woods låg i och vi gick dit direkt. 

-Hej, försökte Nathalie säga med ögonen öppna.
-Hej sa jag och gav henne en kram. Sandra & Ryan gjorde desamma.
Vi berättade om det som hänt med Zack, och hon blev helt chockad.


                          ↑  Zack  ↑

KOMMENTERA!!!
Såg att det var någon som kommenterat att den hade bilder på Sandra? Skicka de gärna till [email protected]
Oh juste, vi kommer ha en liten tävling senare.. Tror många kommer uppskatta den faktiskt ;) Många kommentarer, fler inlägg + att tävlingen kommer upp fortare...
Haha, någon annan än jag (Therese) som tkr att "Zack" är sjukt snygg? Det är Ryan Sheckler, för er som inte visste det :)



Kommentarer
Tinetthe

Skit bra

Haha Therese , Ryan är skit snygg.

2010-12-29 @ 19:41:41
liindblaads

ohh molly sanden e snygg :D

2010-12-29 @ 19:50:00 | http://liindblaads.se
Anonym

haha, lite svårt att leva sig in i berättelsen och säga dra åt helvete till Ryan Sheckler ;)

2010-12-29 @ 19:55:43
Anonym

Skiiiiit bra!!! Haha Ryan jag älskar han:D

2010-12-29 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback