Never Say Never - Kapitel 66

-VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED??
Han svarade inte utan knuffade tillbaka. När Nathalie såg mig så gav hon mig ingen min, hon bara såg ut som vanligt. Jag gav Zack en rak höger och han tuppade av, det var väl för allt alkohol. De luktade sprit om hela bunten..



-Vad fan har ni gjort?, sa jag och satte mig ner på huk brevid tjejen som låg medvetslös på backen. Det var ju fan Nicole, som jag vänstrade med förut.. När Nathalie var Florida. OM Nathalie har gjort det här som någon slags "hämnd", då vet jag inte vad jag gör. Nicole är trots allt min vän, och har vart jättelänge.
-Uhhhm, vem är du?, sa Nathalie helt nerdrogad
-Din pojkvän!!, sa jag argt. Jag var fortfarande upprörd.
Kenny, Justin & Sandra kom springandes.
-Hjälp mig!!, skrek jag till de
Kenny lyffte upp Nicole och gick till bilen. Och jag, Justin & Sandra tog med oss Nathalie.. Vi åkte in till Grandy Memorial Hospital, och de på sjukhuset hjälpte oss direkt. De tog in Nicole till ett rum, och Nathalie till ett annat. Medans fick vi andra sitta i ett väntrum.
-Vad har hon nu ställt till med.., sa Sandra och satte sinna händer för ansiktet.
-Det kommer ordna sig, sa jag och la min arm runt henne. 

-Är ni annhöriga till Nathalie Woods?, sa en vitklädd kvinna när hon kom in i väntrummet?
-Ja, sa jag och reste mig upp
-Okej. Det är ingen stor fara med henne. Men, hon måste sova kvar här i kanske 2 nätter.
-Va bra.. Vad vet du om Nicole Tanner??
-Hon är svårt skadad, men hon kommer överleva, var inte orolig...
-Okej..
Vi bestämde oss för att åka hem. Men jag ska komma hit imorgon och vara med Nathalie. Och jag kan inte häller fatta att Nathalie ens lyssnade på Michelle Jordan, skolans BITCH. Jag ska ta ett snack med Nathalie om det sen.

Jag åkte hem till mig och Justin och sandra åkte hem. När jag kom hem så loggade jag in på twitter. 
Jag skrev: "I can't belive you did this to me"
Och jag såg att Justin hade skrivit "What just happend?" 
Och jag fattade ju att det var "det där" han menade.

Sandra's perspektiv:

Hur kan dethär ha hänt?? Jag kan inte fatta..Nathalie!! Den snälla, söta och underbara tjejen från Florida. Vad har hänt??

Men imorgon så ska vi ha minnesstund för mamma. Vi ska möta hela släkten och vi ska ha med bilder och så ska vi prata om gamla minnen från när mamma var frisk. 

Jag och Justin gjorde inte något speciellt den kvällen, vi myste lite och tittade på film och sedan gick vi och la oss. Imorgon var det egentligen skola men jag kommer inte gå. Vem vill gå till skolan när sin bästavän ligger på sjukhus? Fattar inte...

Dagen efter var jag bara hemma och letade efter  bilder som jag skulle ha med ikväll på minnesstunden. Jag hittade några fina bilder på när jag och mamma reste i Europa, som var jättefina. På minnesstunden skulle man nog inte vara så finklädd. Det är ju liksom minnesstund! Man ska ju inte ragga. Jag satte på mig mörka jeans och en ljusgrön topp. 

jag ringde Kenny, och bad om  skjuss och det gjorde han såklart, så schysst som han e. 
När vi kom fram tackade jag för skjutsen och gick sedan till platsen där vi skulle vara. Jag hälsade på alla, även de jag inte kände igen. Jag har ju bott i Florida hela mitt liv, och bara träffat de som stog mamma allra närmst. Min moster pekade mot en ung kille, som var i min ålder, och sa att det var min kusin. Jag sa att jag gärna ville hälsa på honom, så vi gick dit. När jag stog framför honom, och han kollade mig i ögonen, så såg jag att det var någon jag sett förut. Det var ju fan Zack.
KOMMENTERA!!!

Kommentarer
Amma

Sluta aldrig att skriva och skriv tusen gr om dagen!

jag har några fina bilder på sandra :D

2010-12-29 @ 00:09:15
Anonym

ÅHH DET E SKIIT SPÄNNANDE VILL HA MEEEEEEEEEEEEEER!!!!

2010-12-29 @ 03:19:17
HANNAS.NU - Bli veckans blogg!

Nu kan DU vara med och tävla om att bli veckans blogg och få flera tusen läsare - check it out! ;)

2010-12-29 @ 11:04:30 | http://hannas.nu
samira

neeeeej inte zack jag hatar han skriv mer hoppas att han inte gör något dumt men snälla meeer jag vill läsa bara typ 5 till idag snälla det är så spännande

2010-12-29 @ 13:13:42 | http://musiicjb.blogg.se/
Josefine & Manal - En blogg om Narnia

hej allt bra ? :D

2010-12-29 @ 16:50:24 | http://thenarnia.blogg.se/
frida

meeer! skitbra!!:) snälla en till idag??:)

2010-12-29 @ 17:46:52
irre

Du gillar verkligen Justin Bieber ;)

2010-12-30 @ 19:18:15 | http://irrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback