Never Say Never - Kapitel 65

Ungefär 2 timmar senare ringde min mobil, det var Ryan.
-Ah hej!, svarade jag glatt
-Tjaa!
-Vad ville dudå?
-Tänkte fråga om du, Nathalie & Justin ville komma över och kanske spela FIFA eller nåt? Bara hänga alla fyra.
-Ursäkta?
-Ja. Vill du, Nathalie & Justin komma över till mig?
-Är inte Nathalie hos dig?, sa jag oroligt
-Nej? Har inte sett henne på hela dagen
-Skojar du? Imorse lämnade hon en lapp där det stog att hon skulle till dig. Och för kanske 2 timmar sen kom hon hem och packade en väska, för hon skulle sova hos dig.
-Jag kommer på en gång..., sa Ryan och la på

Vart fan är Nathalie?


              ↑  Skärmsläckare på Nathalie's laptop  ↑


Vi la på och efter ett tag kom Ryan, när han kom in såg jätteorolig ut. Han kom och satte sig brevid oss i soffan och vi började prata om Nathalie. 
-Vad tror ni hon är någonstans?, frågade Ryan
-Jag vet inte, svarade både jag och Justin i kör.
Vi försökte få tag i Nathalie jättelänge men hon svarade inte, Ryan skickade även ett sms till Nathalie. Han skrev:

Var är du? Ring ! 

Ryan's perspektiv:

Jag fick inget svar så jag försökte ringa igen...
Det gick tre långa signaler sen hörde jag att någon svarade, hon pratade inte så jag började:
-Nathalie?? Var fan är du någonstans?? Fattar du inte att vi är oroliga??
-Vem faan e du??
När jag hörde att det var en kille som svarade så blev jag orolig, men jag blev också arg. Vem är hon med?
-Var är Nathalie??, frågade jag argt
Han svarade inte utan han la på. 
FAN FAN FAN! Hur ska vi veta var hon är??

Jag gick in på Nathalie's rum för att rensa huvudet lite. 
Jag gick runt i rummet och tittade på lite bilder, sen gick jag bort till hennes säng. Jag la mig ner på sängen för att känna hennes lukt, när jag såg skärmsläckaren på hennes laptop. Det var en bild på henne. Jag "tuchade" datan och hennes mailsida kom upp.
WTF?! Jag såg att hon hade meddelanden från skolans bitch, Michelle Jordan.
Ska jag kolla meddelanderna?? Eller är det fel? Äsch, hon är min flickvän, hon har inget att dölja för mig, right?
 
Jag öppnade de medelandet hon fått senast och det stod:

Hej, vi möts kl 19.00 vid "Bolton street 14th"
Ses då, //Michelle

Hon hade inte svarat men jag antog att det var där hon var nu. Jag berättade för de andra om meddelandet och vi åkte dit. Jusin ringde Kenny och han skjusade oss, vilken tur att han har Kenny.
När vi var påväg  dit så såg jag ett gäng genom bilfönstret, de såg ut att göra illa någon. Jag bad Kenny köra lite närmare för att jag skulle kunna se tydligare. Kenny körde närmare för att vi skulle se vilka de var som var "de dumma". Jag kände igen 2 st, de var en kille som hette Zack och någon annan snubbe.
 Jag såg att Zack höll någon tjej i handen, hon såg inte ut att vara med, hon bara stog där med Zack.

När de vände sig om för att gå ifrån den nu medvetslösa tjejen, så såg jag vilka det var. Tjejen Zack var med var Nathalie!!!

Jag sprang fort ut ur bilen och jag sprang fram till de bakifrån. Jag puttade hårt på Zack's rygg för att han skulle märka att jag var där. Samtidigt som jag knuffade honom sa jag:

-VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED??
Han svarade inte utan knuffade tillbaka. När Nathalie såg mig så gav hon mig ingen min, hon bara såg ut som vanligt. Jag gav Zack en rak höger och han tuppade av, det var väl för allt alkohol. De luktade sprit om hela bunten..
Kort inlägg! Sry! Men när de är mellandagsrea då måste man shoppa ellerhur? Haha :D

Kommentarer
Tinetthe

Bra som alltid kram

2010-12-28 @ 20:24:15
Anonym

Älska!!!!! Meeeer

2010-12-28 @ 22:36:10
Anonym

Meeeeeeeeerrr:)

2010-12-28 @ 22:44:59
Anonym

Grymt bra du ärgrym<33333 blir beroende

2010-12-28 @ 22:53:13
Anonym

mer

2010-12-28 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback