Never Say Never - Kapitel 64

Sandra's perspektiv:

Det hann gå tre långa signaler sen svarade Nathalie.
-Hej..
 
-
Hej, var är du? Det låter jättemycket i bakrunden..
-Ehh...kan inte prata hejdå.
Jag hann inte svara för hon hade lagt på. Varför beter hon sig så konstigt nu för tiden?
Aja, får väl ta reda på det. Jag gick tillbaka till Justin och vi var redo att gå...



-Så, vart ska vi?, frågade jag och log mot Justin
-Stranden, eller?
-Gärna!

Vi hade otroligt mysigt. Åt, pratade, skrattade och hade allmänt kul. Det kändes som en dejt, fast så heter det väl inte när man redan är i ett förhållande..?! Men man kan ju alltid lotsas, haha.

-Du?, sa jag
-Ja?, sa Justin och log mot mig
-Ehh.. Alltså.. Har du märkt att Nathalie inte beter sig som vanligt? Jag menar, vi satt och kolla på ett ur tråkigt operations program och hon satt och småskrattade. Åt vad liksom?
-Njaa.. Jag har inte märkt nåt speciellt.. Är du orolig?
-Äsch, det är väl bara jag som tror för mycket. Min hjärna kanske inte funkar som den ska, med tanke på Chaz och allt.., sa jag och kollade ut mot havet
-Kom här, sa Justin och höll ut sin arm.
Jag flyttade mig närmare honom och han la armen runt mig. Jag lutade mitt huvud mot hans bröst, och hörde vartenda andetag han tog.
-Jag älskar dig, viskade han i mitt öra, och kysste mig sedan.

Vi satt där i sanden länge. Men sen blev det lite kyligt, så vi började röra oss mot strandparkeringen där Kenny suttit i bilen och väntat på oss.
-Hur hade ni det?, frågade Kenny när vi kommit in i bilen
-Toppen, sa jag och kollade på Justin som log imot mig
-Dudå?, frågade Justin
-Har aldrig haft roligare, sa han och skrattade
-U wish, sa jag ironiskt och blinkade mot honom

-Oh, juste.. Chaz mamma ringde mig. Han har piggnat till lite.., sa Kenny och log
-YES!, sa jag och Justin samtidigt
-Ska vi åka dit?, frågade Kenny
-Jaaa, gärna!, svarade jag
-Ahh!!, sa Justin

Gud vad härligt att se Chaz igen. Han hade fått tillbaks sin naturliga färg i ansiktet nu..
Vi satt en stund och pratade med honom.
Och han hade fått ett toppen besked från läkarna, HAN FÅR KOMMA HEM!
Jag blev hur glad som helst när han berättade det.
Änglarna har vakat över honom. Och det är vi alla tacksamma för.. Han hade sån himmla tur!

När jag, Justin & Pattie satt i soffan och kollade på TV, hörde vi att någon öppnade dörren. Det var Nathalie.
-Hej! Är det okej om jag sover hos Ryan inatt?, frågade Nathalie när hon kom in till oss
-Visst, sa Pattie

Hon sprang upp på rummet. Och när hon kom ner hade hon en väska i handen.
-Eh.. Jag behövde lite nya kläder tills imorrn, sa hon osäkert och kollade ner på väskan
-Okej ?, svarade jag
-Men, jag sticker nu. Hejdå!
-Hejdå, sa vi alla sammtidigt

Ungefär 2 timmar senare ringde min mobil, det var Ryan.
-Ah hej!, svarade jag glatt
-Tjaa!
-Vad ville dudå?
-Tänkte fråga om du, Nathalie & Justin ville komma över och kanske spela FIFA eller nåt? Bara hänga alla fyra.
-Ursäkta?
-Ja. Vill du, Nathalie & Justin komma över till mig?
-Är inte Nathalie hos dig?, sa jag oroligt
-Nej? Har inte sett henne på hela dagen
-Skojar du? Imorse lämnade hon en lapp där det stog att hon skulle till dig. Och för kanske 2 timmar sen kom hon hem och packade en väska, för hon skulle sova hos dig.
-Jag kommer på en gång..., sa Ryan och la på

Vart fan är Nathalie?

KOMMENTERA!!

Kommentarer
frida

vill ha meer nu!! den är skitbra!:)

2010-12-27 @ 23:33:37
Julia

OMB?! Jag dör om jag inte får mer!! Haha nej men jättebra !Har Natalie börjat träffa en ny kille i smyg eller?? Vill veta!!

2010-12-27 @ 23:38:01 | http://bieberattelse.blogg.se/
Anonym

SKIT SPÄNNANDE,MER,MER!!

2010-12-27 @ 23:39:32
Anonym

Omgg merr...tycker också att Natalie borde va otrogen haha:)

2010-12-28 @ 01:23:56
amanda

Sv. Sandra är hon i min gamla story så jag skrev fel namn bara. :)

AMANDA !

sv ; sandra är henne min gamla story handlade om, så jag råkade skriva fel namn (A)

Anonym

omg, omg! :O MER, MER, MER! :D

2010-12-28 @ 12:02:11
Anonym

Mermermermermer !! :D

2010-12-28 @ 12:56:47
Anonym

hon borde vara otrogen hahaha

2010-12-28 @ 13:59:15
sese

meeer

2010-12-28 @ 14:24:59 | http://justiindreewstoriiees.blogg.se/
Anonym

Meeeeeeeeeeerrrrr. Nuuuuuuuuuuuuu

2010-12-28 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback