Never Say Never - Kapitel 6

När klockan började närma sig halv 8 hörde jag en bil rulla in på infarten.. Jag roppade på Sandra, och sen gick vi ner och satte på oss ytterkläder. När vi kom ut så.....


Gick vi ner till Ryans bil och han fick syn på oss. Hans min var obeskrivlig! Han tittade på oss från topp till tå..
Jag blev lite småsur för han tittade på Sandra samma likadant som han tittade på mig. Men det kanske inte spelade någon roll.

Ryans perspektiv:

Jag stog och väntade på att de skulle komma ut till bilen, och när de gjorde de blev jag stum. Jag tittade på Nathalie från topp till tå för hon var så otroligt snygg. Jag tittade lika mycket på sandra för att vara artig....

Vi hoppade in i bilen och var påväg mot bio:n. Jag kunde inte låta bli att titta på Nathalie i backspegeln hela tiden, för hon var såååå söt.

När vi kom fram skyndade jag mig ut och öppnade dörren för tjejerna..

Sandras perspektiv:

Haha, va gulligt av honom. Jag tror verkligen att det kommer bli något mellan Ryan och Nathalie, hoppas det!

Vi bestämde oss för filmen "The Karate Kid" , och sen gick vi fram och köpte biljetterna, popcorn och läsk! Det var ganska lång kö, så när vi var klara var det bara 10 minuter kvar tills filmen skulle börja. Så vi gick in i bio salongen och satte oss ner. Ryan slog sig ner på ena sidan av Nathalie, och jag på andra. Chaz kom lite efter, och satte sig brevid Ryan.

Filmen drog igång, och jag såg hur Ryan tog tag om Nathalies hand, aww..

När filmen var slut gick vi ut, Ryan & Nathalie höll fortfarande varandra i hand, de var bara föööör söta!
I bilen ringde Ryan's telefon, han kollade på skärmen men valde att inte svara, varför? Efter bara nån minut var det Chaz telefon som ringde, och han svarade..
-Tja, bro!
-Tjooo!
-Ville du något speciellt?
-Ah, har du Ryan i närheten? Han svarade inte på sin mobil?!
-Jadå, vänta lite..

-Ryan.. Det är Ju.......Det är till dig!

(Chaz gav mobilen till Ryan)

-Ah, det är Ryan!
-Tja, det är Justin! Jag har fixat biljetterna nu, till ditt sällskap oxå, har du berättat för de?
-Nej.. Inte änu. Snart så!
-Om du vill, så kan jag fixa så att nån kan bli min OLLG ?! (One Less Lonely Girl)
-Ja, det skulle vara grymt schysst!
-Okej, då säger vi så! Hörs senare!
-Det gör vi. Hejdå!

Vem pratar han med hela tiden?! Varför kan han inte berätta för oss?! Jag tror faktiskt att Nathalie inte gillar det, stackarn.. :/

När vi kommit fram till vårat hus, klev vi ur bilen och Ryan sprang fram och ställde sig framför mig och Nathalie.
-Hörni, jag har något att berätta för er..
-Jaha? Vadå?, frågade Nathalie fundersamt
-Ja, vadå?, la jag till
-Jo, det är så att.........

Oh My Bieber! Vad är det Ryan tänker berätta?! Vad tror ni? KOMMENTERA!

Kommentarer
fanny järvå

AAH! :D



skriiiiv meer! :D:D:D

2010-12-07 @ 20:46:00 | http://fannyjarva.blogg.se/
Emma

SÅÅÅ GRYMT BRA!!! LOVE IT!! Måste ha meeeeeer!!! <333

2010-12-07 @ 20:54:12 | http://twilighteralways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback