Never Say Never - Kapitel 54

Han satte sig som alltid framför sin laptop, och jag började ta av mig mina kläder, för att sätta på mig en stor t-shirt istället. Jag stog där i bara underkläder, & jag märkte att Justin kollade på mig. Han bet sig i läppen och halv log.
-Och vad kollar du på då?, sa jag och log
-Inte är det dig iallafall, sa han och reste sig upp
Han gick fram till mig och tog sina händer runt min midja. Vi kysstes, länge..
Dörren öppnades, och där stog Nathalie och asgarvade
-Oops, ska nog gå nu. Ville bara säga godnatt.
-Godnatt, sa vi i kör


Veckan rullade på, och jag var tillbaks i skolan igen. Killarna har inte sagt någonting till mig, inte änns kollat på mig.

Om en dag, imorgon alltså, så släpps min & Justin's låt, Overboard. Fan va jag längtar.. Undra vad folk kommer att tycka om den? Fast, vad tänker jag med, det är ju Justin Bieber som sjunger, dahh.

-Sandra, ska vi kolla på film?, frågade Nathalie
-Visst. Välj en du, jag kommer snart.
Jag satte på mig skönare kläder, och sen gick jag ner till vardagsrummet där Nathalie satt.
-Vilken film valde du?, sa jag och kastade mig i soffan
- Mr and Mrs. Smith, blir det bra?
-Japp

Filmen satte igång. Den är grymt bra, även fast man redan vet vad som kommer att hända. Det är ju sånt man lär sig när man kollat på samma film ett antal gånger.

När filmen var slut var klockan halv 8, och Justin & Pattie hade fortfarande inte kommit hem från studion. Jag og upp min mobil, och knappade in Justin's nummer.
-Hej sahwty
-Hej, vart är ni?
-Påväg hem.. Kommer om 10 minuter ungefär..
-Good, i miss u.

Justin's perspektiv:

Vi la på.

-Kenny, kör lite fortfare, jag vill komma hem!
-Ta det lugnt grabben, Sandra försvinner inte, svarade han och log
-Men tyst på dej, sa jag och slog till honom lite lätt på armen
-Eyyy, är du kaxig?
-Självklart. Men kan man inte få lyssna på radion iallafall?
-Du kan ju sjunga, superstar.
-Är du verkligen säker på det?
-Nja.. Du har rätt. My bad., sa han och hånlog
-Haha, Kenny. Jag ger igen, u know that
-Jag längtar, svarade han och blinkade mot mig

När vi äntligen kom hem, sa vi hejdå till Kenny, och sen gick vi in.
-VI ÄR HEMMA, ropade jag
Sandra kom småspringandes, hon hoppade upp i min famn & kysste mig lätt.

Vi åt middag tillsammans, alla fyra. Sen gick jag & Sandra upp på vårat rum och pratade. Vi planerade lite inför morgon dagen, då våran låt släpps. Vi kommer att få mycket att göra, men det blir kul, och nytt för Sandra.
Hon sommnade i min famn, och jag kysste henne mjukt på läpparna viskade sedan i hennes öra
- Godnatt Shawty

Kort inlägg, fär att ni inte kommenterar.. Ni måste säga vad ni vill läsa om?!
Spännande, romantiskt, sorgligt, roligt?
Vill ni kanske läsa ur "Pattie's perspektiv", eller "Ryan's perspektiv"?
Vi behöver tips, så KOMMENTERA.

Nytt/nya inlägg kommer imorgon, om ni kommenterar tillräckligt. Både jag & Tilda har jullov nu, så vi är alltså lediga imorgon. Dock kommer det inte bli så mycket inlägg nu runt julen, i think.. Vi får se hur det blir :)
Don't forget BLOGGSVAR, puss!


Kommentarer
Anonym

kan det inte bli lite drama och typ något sorgligt :P

Älskar din bloogg

2010-12-22 @ 00:25:51
Anonym

MEeeeeeeereeerrrrre,kul me såna Persvektiv från alla:D

2010-12-22 @ 00:29:37
johanna

mer romantik ! älskar bloggen ;) hetttttt hahah

2010-12-22 @ 00:42:59
Linnea Ljung ♥

Svar: Tack för att du sa det, visste inte vilken dag det var. Nice blogg btw! Kram ♥

2010-12-22 @ 00:53:54 | http://ddeliciouus.blogg.se/
Anonym

Mera romantik, typ att dom har sex eller vad som helst :D

2010-12-22 @ 01:15:11
madde

asså jag vill ha drama nu :D

2010-12-22 @ 09:09:11 | http://justindblove.blogg.se/
frida

skit bra e den!! meeer!!:)

2010-12-22 @ 11:57:44
Anonym

Merrrrr

2010-12-22 @ 12:15:18
Maja <3

Den ska va Rolig,Drama och Romantisk men inte så mycket drama att någon åker in på sjukhuset bara :) PS. älskar eran storie! sluta ALDRIG att skriva... fast det måste man ju ändå göra förr eller senare :)

2010-12-22 @ 12:36:18
Lina

jättebra!! more!!

2010-12-22 @ 12:55:49
Emma

snälla skriv mer idag.. är beroende :)



och jag vill hälst läsa ngt spännande ;)

2010-12-22 @ 19:10:42
Anonym

mer justins perspektiv & kan inte sandra & justin typ bli ovänner lite ? ;)

2010-12-23 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback