Never Say Never - Kapitel 53

Efter middagen gick Pattie ut på verandan och ringde ett samtal till skolan. Hon lät rätt upprörd, och rektorn lovade att prata med killarna dagen efter, och eventuellt skicka in de på polisförhör, för se om det var de som slagit sönder bilen....


Dagen därpå hoppade jag över skolan.. Hade fortfarande ont, och ville heller inte se de där töntiga killarna, ifall de skulle komma fram till mig och säga nåt, typ..

-Shawty vakna.., var det första jag hörde när jag vaknade
Jag öppnade ögonen, och Justin hade sitt huvud lutat över mitt.. Han kysste mig och sa,
-Killen som slog dig, och hans kompisar, har åkt fast nu. Det var de som slog sönder rutorna på min bil.
-Vaddå, har de redan blivit förhörda? Bra att de åkt fast förresten.
-Ja. Men gumman, klockan är halv 1..
-Haha, oops. Dags för mig att kliva upp ur sängen kanske
-Haha, det låter bra.., sa han och gav mig en puss på pannan

Justin sätte sig framför sin laptop, och loggade in på twitter. Han skrev en "massa" saker, vad vet jag inte. För medans han satt framför datan så bytte jag om.
-Klar nu, ska vi gå ner?, sa jag när jag var klar
-Visst

Vi gick ner och Justin hjälpte mig att göra frukost, till mig. Han hade redan ätit. När jag ätit klart, och vi hade plockat undan allt så bestämde vi oss för att åka ner till stranden, och bada. Vi satte på oss badkläder, och sen stack vi.

Det var inga alls på stranden, alltså hade vi hela stranden för oss själva..
-Sisten i!, sa jag och drog av mig kläderna som jag hade över bikinin..
Justin drog fort av sig tröjan, och kom ikapp mig. Men istället för att springa i, så bärde han upp mig i sin famn och kysste mig, samtidigt som han gick längre och längre ut i vattnet. Tillslut stannade han Och där stog Justin, med mig i sin famn & kysste mig. Efter ett tag hörde vi att någon fotograferade oss..
-Oh, damn.., sa Justin & suckade
-Skvallertidningen nästa.., sa jag och vi skrattade

När vi badat & solat klart satte vi på oss våra kläder, packade ihop allt & åkte sen hem.. När vi kom hem satt Nathalie, Ryan & Chaz i vardagsrummet..
-Nemen hej!, sa Justin
-Eh, asså.. Jag tänkte att alla vi kunde hitta på något, men när vi kom hit så var det ingen hemma?!, sa Nathalie
-Heh, vi har vart och badat. Men, vad ska vi göra då?, frågade jag och kastade mig på Ryan
-Hej på dej oxå, sa han och skrattade
-Tjaaa, sa jag

Vi kom inte på något, så vi satte på en film istället. Det fick bli "PS. I love you", fan va sorglig den är..
-Är det grinolle som sitter här eller?, sa Ryan och kollade på mig & skrattade
-Ryan, käften!, sa jag och blinkade mot honom
Alla började skratta, så vi pausade filmen.
Shit va flummiga vi var. Skrattade åt precis allting.
När vi lugnat ner oss satte vi på filmen igen, och jag kröp upp i Justin's famn. Han la sin arm runt mig och pussade mig på pannan. Jag sommnade till filmen.

När jag vaknade var klockan halv 7, och alla hade gått hem. Middagen stog på bordet, men det stog bara 2 tallrikar där.
-Shawty, kommer du eller?, sa Justin och kysste mig
-Ja.. Men, ska inte de andra äta?
-Det har de redan gjort
-Aw, väntade du på mig?, sa jag och log
-Ja, självklart..
-Gullunge.., sa jag och kysste honom

När vi ätit upp gick vi upp på Justin's rum, som nu mera är Justin's & mitt rum. Sover alltid där, och är alltid där inne.

Han satte sig som alltid framför sin laptop, och jag började ta av mig mina kläder, för att sätta på mig en stor t-shirt istället. Jag stog där i bara underkläder, & jag märkte att Justin kollade på mig. Han bet sig i läppen och halv log.
-Och vad kollar du på då?, sa jag och log
-Inte är det dig iallafall, sa han och reste sig upp
Han gick fram till mig och tog sina händer runt min midja. Vi kysstes, länge..
Dörren öppnades, och där stog Nathalie och asgarvade
-Oops, ska nog gå nu. Ville bara säga godnatt.
-Godnatt, sa vi i kör

KOMMENTERA om ni vill ha mer ikväll.
Vad tycker ni ska hända i kommande kapitel? Förslag någon? ;)

Kommentarer
Anonym

HAHA OMG SÅ FUCKING BRAA!!

2010-12-21 @ 23:05:33
Anonym

MEEEEERR SNÄLLA IKVÄLL SNÄLLA SNÄLLAAA

2010-12-21 @ 23:07:15
Anonym

DU FÅR BESTÄMMA MEN NÅTT ROLIGT !!! NÅTT HOTTIE !

2010-12-21 @ 23:11:36
REBECCA - i will never say never

MEEEEER!

2010-12-21 @ 23:42:17 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
evelina

mer hett! HAHAH som anonyma där uppe, LMAO

2010-12-22 @ 00:06:17
Michelle

Haha va bra :D

2010-12-22 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback