Never Say Never - Kapitel 51

Vi stog länge och bara höll om varandra. Men tillslut avbröt jag tystnaden.
-Du? Kan vi inte ringa Justin & Sandra, och fråga ifall de vill åka till stranden och bada? Kvällsdopp typ?
-Jo, visst!




Ryan tog upp sin mobil och ringde Justin.
- Ah det är Justin!
-Ey Justin! Vill du och Sandra ta ett kvällsdopp vid stranden med mig och Nathis??
-Visst! Ska bara fråga Sandra...(frågar)...Ja! Hon vill. 
-Great! Vi syns vid Atlanta beach om 20 min , OK? 
-Ja det blir jättebra! Ses!
-Bye..

Ryan la på och han gick hem till sig och hämtade badkläder och jag gick till Justin och Sandra.
Justin och Sandra var fortfarande hemma, och jag gick och bytte om till min bikini.

Jag gick tillsammans med Justin och Sandra till stranden och vi mötte Ryan vid stranden.
Vi la ut våra handdukar och satte oss ner. Jag är så glad att jag och Ryan är sams igen. Att jag äntligen kan hålla hans hand.

Sandra's perspektiv:

Vi satte oss på våra handdukar, och jag lutade mitt huvud mot Justin.
Vi satte en stund och bara tittade på solnedgången, det var så vackert. 
Plötsligt hörde jag Justin säga:
-Du är det bästa som har hänt mig Sandra..
-Aww...Du är det bästa som har hänt mig med. 

Jag satt mig upp och kysste han mjukt, han besvarade kyssen och kysste mig mer. Vi kysstes en lång stund och sedan var det dags att ta sig ett dopp.

-Kom!, sa jag och tog Justins hand och drog ner honom till vattnet. 

Jag gick sakta ner i vattnet för att det var ganska kallt, men den planen höll inte speciellt länge för Justin skvätte en massa vatten på mig!
Jag skvätte tillbaka och sedan satt vi bara och njöt av att vara vid stranden. 
Jag simmade närmare Justin och kysste honom försiktigt. Han tittade på mig och log, sen kysste han mig tillbaka.

När jag gick upp höll jag på att frysa ihjäl! och då menar jag ihjäl!

Och när jag kom upp hur vattnet så tog jag snabbt upp handduken från sanden och satte den om mig. Jag gick och ställde mig och bara såg ut mot vattnet, efter ett tag kände jag hur någon la armarna om mig och la hakan på min axel. Jag vände mig långsamt om och såg att det var Justin, jag kramade honom tillbaka och sedan började vi gå hem. Nathalie skulle sova hos Ryan så vi sa hejdå och sedan gick jag och Justin hem. Jag är så glad att Justin är min! Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om han inte var min!

När vi kom hem så hälsade vi på Pattie och sedan gick vi upp på Justins rum. Jag loggade in på twitter en stund och jag försökte komma på något att skriva men jag kom inte på någonting. Sen stängde jag av datorn och la mig brevid Justin. 

Vi somnade och nästa dag vaknade jag av att Justin skakade hysteriskt på mig och sa:
-Skolan!! Du har ju skola idag!
-Öhh..va?? Juste!! Jag rusade upp ur sängen och bytte snabbt om, sminkade mig och käkade en snabb frukost. 
Sen skjusade Justin mig till skolan. Inna jag gick ut sa jag:
-Tack för skjusen! Älskar dig!
-Allt för dig Shawty! Älskar dig med.
Ledsen för dålig uppdatering! Både jag och Therese är väldigt upptagna idag! <3


Kommentarer
Anonym

MEEEEEEERRRRRRRRR BLIR GALEN

2010-12-20 @ 19:42:42
Julia

komigen snälla en till ikväll

2010-12-20 @ 20:11:08
Anonym

ENNNN TILL IKVÄLLL !!!!!

ÄR BEROENDE AHAHHAHAH

2010-12-20 @ 21:36:38
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer :D skitbra juu

2010-12-20 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback