Never Say Never - Kapitel 5

Vi la oss ner på våra handdukar och solade. Jag slummrade till...

Jag vaknade av att jag hörde en mobilsignal, det var Ryan's mobil som ringde. Han kollade på skärmen vem det var.. Han reste sig upp och svarade..
-Hello georgeus..
-Haha, tja mannen!



-
Hur är det?
-Allt är bra! Men du, jag ska ha konsert i ATL snart, kommer du eller?
-Självklart bro!....men kan jag ta med mig lite sällskap?
-Ofc! Vilka?
-Nya polare, Nathalie och Sandra.. As schyssta!
-Låter grymt!! Är du på G med någon av dem eller?
-Haha, njaa... Men Nathalie är såååå snygg, och grymt snäll! Hon är min, kom ihåg det!
-Hahahha! Men jag måste kila nu, ses!
-Hejdå!

Nathalies perspektiv:
Hmm.... Undra vem han pratade med, "Hello georgeus" , vad var det?! Hoppas han inte har flickvän...
Hoppas inte att Sandra gillar Ryan, måste fråga henne ikväll...
Nu kom Ryan tillbaks och han såg väldigt glad ut..

-Vem va det??, frågade jag honom
-Det var en polare, svarade Ryan
-Jaha.., svarade jag misstänksamt.

Vi bestämde oss för att gå hem till mig och Sandra för att hänga..
Så vi drog hem till oss och satte oss vid tv:n.

-Vad vill du se?, frågade jag Ryan
-Du kan bestämma, sa han och blinkade ;) 
-Okej..

Jag satte på MTV för att se om det var något bra och det var "Pimp my ride".
Inte så bra, men det duger...

Jag kände hur Ryan satte sig mer och mer intill mig och han började typ "tå-flörta" med mig. Jag kände hur jag ryste till ( på ett bra sätt).
Jag gav honom ett leénde och han log tillbaka.

Ryan gick hem och jag och Sandra satt kvar i soffan.. Jag kände hur jag bara var tvungen att fråga henne om Ryan. Hur hon känner för honom och så...
-Du??, sa jag 
-Ja...Vad?, svarade Sandra
-Jo, jag undrar hur du känner för Ryan..
-Jo han e en schysst kille, men inget mer. Får man fråga varför du undrar??
-Jo det är så att...Jag börjar gilla honom mer och mer för varje gång jag ser honom.
-Okej..Jag har nästan listat ut det. Jag ser på Ryan att han gillar dig också.

När Sandra sa det där om att han nog gillar mig så blev jag så glad. Jag bara längtar till att få träffa honom igen. 
Några minuter senare så plingade det till på min mobil.
Vem va det?
Jag tog snabbt upp mobilen och såg att det var från Ryan.

HEJ SÖTNOS!
TÄNKTE BARA FRÅGA OM DU OCH
SANDRA ÄR LEDIGA IKV?
ISÅFALL, VILL NI FÖLJA MED MIG
OCH CHAZ PÅ BIO? JAG BJUDER!!
XOXO - RYAN ! 

Åhh, vad glad jag blev när jag fick sms:et, han kallade mig "sötnos"!!
Både jag och Sandra ville! Såhär svarade jag:

HIHI, HEJ SNYGGING!
KLART VI VILL. NÄR?
/DIN NATTHA

Han svarade, och sa att de kommer och hämtar oss halv 8!

Jag och Sandra gick in på våra rum och bytte om. Jag tog på mig en svart klänning som gick en bit över rumpan, den var rätt tajt. Jag tog även på mig ett silver hallsband, och örhängen. Jag och Sandra kom ut ungefär samtidigt, och när jag fick se henne blev jag sååå avundsjuk. Hon var jättesöt... Hon hade på sig en röd klänning med ett svart midjeskärp, och söta smycken. 
-Åh, vad fin du är!, utbrast jag
-Taaack! Du me!

Vi satte oss vid datan en stund och jag loggade in på Twitter. Jag skrev: "Movie-night tonight, with my lovely friends!" .

När klockan började närma sig halv 8 hörde jag en bil rulla in på infarten.. Jag roppade på Sandra, och sen gick vi ner och satte på oss ytterkläder. När vi kom ut så.....


Tyckte ni det var kul att läsa ur Nathalies perspektiv? KOMMENTERA! 
Ny header påväg!


 

Kommentarer
Emma

Skiiiiitbra!!! Kramiz :)

2010-12-07 @ 18:56:23
Anonym

åååhhh skiit braa snälla en tiill :D

2010-12-07 @ 19:09:31
victoria

Jag vill ha mer ! :d

2010-12-07 @ 19:20:20
fanny järvå

OMG!!! DU MÅÅÅÅÅSTE SKRIVA MER!! :D

Jag dööör! Skiitbra! :)

2010-12-07 @ 20:41:59 | http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback