Never Say Never - Kapitel 48

Jag och Justin hade båda satt på oss "förklädnader". Det värkade funka..en stund.
När vi hade varit inne i lite affärer så hörde vi att någon ropade :
-JUSTIN BIEBER!!!!, vi vände oss om och såg att kanske 30 st beliebers kom springades emot oss.
Jag och Justin sprang så fort vi kunde, och tillslut såg vi en....



en.... stor affär. Vi sprang in i ett av provrummen i affären och väntade på att alla beliebers skulle försvinna. När vi stog inne i provrummet tog Justin hans hand försiktigt på min kind och gav mig en lätt kyss. Jag besvarade kyssen, och vi kysstes länge. Vi hörde att det blev tystare och att det inte var några som sprang så jag öppnade försiktigt dörren.
-Det är inga kvar..
-Okey tack Shawty!

Justin ringde kenny och han kom och hämtade oss. När vi kom hem så ropade vi i kör:
-Hemma!!
-Hej!! Sa Nathalie
Vi satte oss i soffan och satte på tv:n en stund.
-Kan vi inte titta på gamla kort?, frågade Nathalie och tittade på Justin
-Visst om nu vill, svarade han och log.
Han gick fram till hyllan med fotoalbum. Han tog fram ett som var från förra året.

Han satte sig i mitten och vi satte oss på varsin sida om Justin för att vi skulle se.
Vi tittade på massa bilder och han berättade roliga historier om bilderna och det var jättekul!
Men när vi hade tittat en stund så hörde jag snyftningar. Jag tittade på Nathalie och jag såg att hon fällde en tår.

-Vad är det Nathis?
Hon svarade inte utan pekade på en bild i albumet, det var en bild på Ryan.


                       ↑  Bilden hon pekade på  ↑

-
Jag måste ringa honom, sa Nathalie mellan snyftningarna
-Okejj.., svarade jag och klappade henne på ryggen.

Nathalie's perspektiv:

-Ah det är Ryan!
-H..ej...Ryan..
-Hej Nathis!
-Hur kunde du göra sådär?? Det vi hade var så fint! Jag bodde hos dig!! Jag trodde inte dethär om dig!!
-Ja! att va med dig var det bästa som har hänt mig!!
-Om det var det?! Varför kysste du någon annan?
-Eh..jag vet inte..
-Jag trodde du älskade mig!, sa jag samtidigt som jag grät.
-Det gör jag!!
-Visa att du gör det då!, sa jag och la på i örat på Ryan.

Jag gick in till Sandra och Justin igen och satte mig i soffan och gjorde inget. Jag tänkte bara på vad han hade gjort. Jag orkade inte se bilder på Ryan mer.
-Jag går en sväng, sa jag till Sandra
-Okej!, svarade hon

Jag tog på mig mina sneakers och min skinjacka och jag gick ut. Jag gick inte ut för någon speciel andledning, jag ville bara rensa huvudet och vara ifred.
När jag hade gått i kanske 20 minuter så hörde jag steg bakom mig.
Jag vågade inte vända mig om, och stegen blev mer och mer snabbare. Jag började småspringa för att komma bort från personen, men h*n var mycket snabbare. Plötsligt kände jag att någon tog tag i min arm. Jag försökte slita mig loss tills jag såg vem det var. Det var Ryan.

-Vad vill du?, sa jag argt
-Få dig tillbaka!
-Ledsen! men det erbjudandet har gått ut!!!!
-Men snälla!, en chans till!

Jag han inte svara förens hans läppar var pressade mot mina. Jag drog mig bort och sa:
-Jag måste tänka på saken..
-Okej! Men jag finns här för dig! Och bara dig!!

Jag fortsatte gå och jag kollade bak på Ryan lite då och då. Han var så snygg när han stog och tittade på mig medans jag gick. Men jag kan inte förlåta honom för det han har gjort, jag måste tänka på saken.

 Kort inlägg..
Vad tycks? KOMMENTERA!!


Kommentarer
Celine

Jättebra!:)

2010-12-19 @ 14:51:23 | http://lovetobieber.blogg.se/
Anonym

dålig blogg

2010-12-19 @ 14:56:29
Julia

jättebra mer och den är inte dålig

2010-12-19 @ 15:39:16
frida

meeer!! den är grymt bra!:)

2010-12-19 @ 16:33:46
Anonym

Love it ofc..<3 ;D DEN ÄR INTE DÅLIG!!!!!!:@

2010-12-19 @ 16:46:52
Anonym

vad taskigt att säga att den är dålig

2010-12-19 @ 16:48:33
Michelle

Jätte bra :D Den är INTE dålig!

2010-12-19 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback