Never Say Never - Kapitel 45

Jag gjorde iordning lite frukost och satte mig sen i vardagsrummet och kollade på TV medans jag åt. 
Sen var jag klar.
Jag satte på mig mina converse och tog jackan..
Sen stack jag. På vägen till Hannah sms:ade jag pappa och sa vart jag skulle..



Efter kanske 10 minuter så var hag framme vid Hannah's hus. Jag gick fram och kanckade på.

*knack knack knack*
Hannah öppnade...
-Hej Hannah!!
-Hej Sandra!! Gud vad länge sedan!
-Hehe jaa!
-Kom in!!

Jag gick in och vi båda satte oss i soffan. Hannah satte på tv:n och det var American idol. Båda vi tyckte att det var tråkigt så vi stängde av.

-Så! Nu vill vi veta det stora frågan..Kysser han bra??
-Ehh..haha..ja!, svarade jag generat.
-Okej..hur träffades ni??
-Jag och Nathalie började i en ny skola och där gick Justin's bästa kompisar Ryan och Chaz och de fixade så att jag blev OLLG och så började vi ses och ja..
-Gud vad romantiskt!!
-Hehe jaa, svarade jag.

Vi satte ett tag och pratade om mig och Justin och sedan om Hannah och hur hon har det. Hannah sa att hon tyckte att det var väldigt tomt utan mig i skolan.
Jag sa att jag saknade henne med och vi bestämde att hon kunde komma och hälsa på mig och Justin i ATL.

Efter ett tag så bestämde vi oss för att dra till bion. Vi åkte buss till bion och när vi kom fram så ställde vi oss i kön och bestämde film.
-Vad vill du se Hannah?
-Hmm..jag vill se något roligt!!
-Samma här!

Vi bestämde oss för att se filmen "trubbel i paradiset". Vi köpte våra biljetter och jag köpte en stor popcorn, MUMS!!

Filmen var grymt kul! Jag och Hannah höll på att skratta ihjäl oss! Hahaha
Efter filmen så drog jag hem och hon till sig, vi bestämde oss för att hon skulle ringa mig imorgon så skulle vi besämma när hon skulle till ATL.

-Hemma!!, ropade jag när jag kom in innanför dörren!
-Vad trevligt!!, ropade pappa och log.

Jag sprang upp på mitt rum och ringde Justin.

(Ringer)

Konstigt han svarar inte..Han brukar alltid svara när jag ringer. hmm..
Jag loggade in på Twitter en stund. Jag skrev : "Awesome day with @HannahL !"
och sen såg jag att Justin inte hade twittrat något. Undra om något har hänt honom??

Jag ringde Pattie och hon svarade inte heller, nu blev jag jätteorolig!!
Jag var orolig nästan hela kvällen. jag testade att ringa lite senare och då svarade Justin!
-Var är du Justin?? Mår du bra??
-Jo det är såhär att.....
Vad har hänt?? KOMMENTERA!! :D


Kommentarer
Celine

Vad bra ni skriver! Vill läsa mer!:D

2010-12-18 @ 21:49:33 | http://lovetobieber.blogg.se/
frida

meeeer!! grymt bra!! snälla en till ikväll?:D

2010-12-18 @ 22:11:16
Elin

Mera nu, seriöst! :)

2010-12-18 @ 22:22:01
Anonym

meeeeer

2010-12-18 @ 22:30:30
Sara

Ni skriver skit bra, skriv mer!:(

2010-12-18 @ 22:35:11 | http://lovetobieber.blogg.se/
Anonym

MEEER :D!!!! Skit snygg design också :)!!

2010-12-18 @ 23:49:52
Celine

Sv: Tack så jättemycket!:D

2010-12-19 @ 00:13:37 | http://lovetobieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback