Never Say Never - kapitel 44

-Oj, va mycket folk det va här, sa Nathalie när vi kom fram till stranden
-Skoja inte, sa jag och skrattade


Vi la ut våra handdukar och satte oss sedan ner.
-Vill du bada?, frågade Nathalie lite senare
-Visst!, svarade jag

Vi gick ner till vattnet och simmade ut en liten bit. Vi hade verkligen jättekul, tills..
-AJ, skrek Nathalie lite diskret
-Vad är det?
-Jag fick kramp i bröstet, igen..
-Du, det kanske är bäst om vi åker till sjukhuset och kollar så det inte är något allvarligt?!
-Okej, mummlade hon

Vi tog bussen till sjukhuset och när vi kom fram gick vi in och tog en nummerlapp, vi hade nummret 63.
*40!*
Hörde jag någon ropa ut. Bara 23 kvar, super.. NOT.

Vi satt och väntade i evigheter (kändes det som) men tillslut hörde vi *63*
Vi gick fram till receptionen och Nathalie berättade vad det var, och det kom en sköterska och förde oss till ett rum. Nathalie och sköterskan pratade länge, men de kom fram till att det inte var någon fara. Det var något som kallades...kommer inte ihåg men det skulle gå bort med tiden.

Vi tackade för undersökningen och sedan började vi röra oss hemmåt.
-Vilken tur att det inte var någon fara, sa jag till Nathalie
-Ja..

Jag åkte till hem till mig och Nathalie åkte hem till sig. Medans jag gick hem så kände jag att min mobil ringde, jag tog upp mobilen och såg att det stog "Justin" på skärmen.
-Hej Justin!
-Hej Shawty! 
-Vad gör du?
-Jag sitter i logen och ska snart upp på scenen. 
-Önskar att jag vad där med dig.
-Jag önskar att du var här med..
-Aww..Lycka till älskling!
-Tack. Men du, jag måste lägga på nu, hejdå.
-Hejdå!

När vi lagt på var jag redan hemma, och det var dags för middag. Jag åt upp, snabbt, och sen gick jag upp på mitt rum.

Justin's perspektiv:

När jag & Sandra pratat klart pratade jag med Scooter en snabbis, och sen var det dags att kila upp på scenen.
Jag började med att sjunga "Love Me" och sen rullade vi på med de andra låtarna.. Sen var det dags för OLLG, kvällens höjdpunkt.

Så såg det ut när Justin sjöng OLLG :)

Sandra's perspektiv:

Jag läste ett par sidor i min bok, men sen blev jag så trött, så jag bestämde mig för att släcka ner och sova.

På morgonen dagen därpå vaknade jag av att min mobil ringde, på skärmen stog det "Hannah"
-Hej Hanna!, sa jag trött, men ändå glatt
-Haha, hej.. Väckte jag dig?
-Japp, men det är lungt.. Klockan är ju ändå......oj, den är redan 12?!
-Va bra! Jag undrar, ska vi ses idag? Nu när du ändå är i Flordia?
-Jaa, det skulle vara jättekul! Men, hur visste du att jag var här?!
-Hallå?! Din pojkvän är världens kändaste tonåring.. Han har ju skrivit om det på twitter, dahh!!, sa hon och skrattade
-Haha, det tänkte jag inte på.

Vi pratade rätt länge, och bestämde att jag skulle komma till henne runt 2.

Vi la på och jag satte på mig kläder, drog på mig mascara, fixade håret & sen gick jag ner för att äta frukost.
På bordet låg det en lapp "Hej sömntuta.. Vi åkte & handlade. Ring eller Sms:a om du åker nånstanns. Puss /Pappa & Camilla.."

Jag gjorde iordning lite frukost och satte mig sen i vardagsrummet och kollade på TV medans jag åt. 
Sen var jag klar.
Jag satte på mig mina converse och tog jackan..
Sen stack jag. På vägen till Hannah sms:ade jag pappa och sa vart jag skulle..

Dålig uppdatering idag. Kommentera mer, så blir bättre uppdatering.
Vad tycks om den nya designen? - Tack så jättemycket CELINE !!
Btw, KOMMENTERA!!

Kommentarer
Celine

Sv: Tack så mycket! Och varsågod!:)

2010-12-18 @ 20:21:05 | http://lovetobieber.blogg.se/
Anonym

ÄLSKAR designen!! Snyggt jobbat Celine!!

P.S Jag älskar eran blogg!!



Puss

2010-12-18 @ 20:31:58
linnea

jätte fin design. hon på bilden är jätte fin :D

2010-12-18 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback