Never Say Never - Kapitel 43

Jag la ner mobilen i fickan..
När jag gått i ungefär 5 minuter så såg jag att Nathalie satt på trottoarkanten..
-Nathalie?! Hur är det?, ropade jag oroligt och började springa



Jag såg att hon höll händerna korsade över bröstet.
-Nathalie.. Vad hände??, sa jag medans jag satte mig brevid henne
-Jag.. fick typ.. kramp i.. bröstet...
-Va? Är du okej? Vi åker till sjukhuset..
-Nejnejnej, det är bra nu.. Kom vi går hem, sa hon och reste sig upp
Jag ställde mig brevid henne och la hennes arm över mina axlar, som ett stöd.

När vi kom hem till Nathalie sa vi Hej till hennes föräldrar, och sen gick vi upp på hennes rum.
-Hörru, är du säker att du mår bra?
-Ja, jag lovar. Det kom plötsligt bara.. Inget mer med det, okej?
-Okejokej, förlåt att jag bryr mig..
-Men det var inte så jag menade, sa hon och gav mig en kram

Vi satte på oss våra mjukisdressar och gjorde oss iordning lite smått. Sen satte vi oss i hennes säng med ett varsit glas cola i handen och pratade om hur mycket vi saknade våra underbara pojkvänner.

Det plingade till i min telefon som låg på skrivbordet, jag reste mig upp och hämtade den. Sms från Justin, "Hej shawty. Ville bara kolla så att allt är bra med dig? Puss" Jag svarade, "Hej. Allt är fint, sover hos Nathalie ikväll. PussPuss!"

Jag la ner mobilen igen, och jag & Nathalie fortsatte med vårat lilla tjejsnack. ja

Justin's perspektiv:

Efter att jag sms:at Sandra gick in på mitt rum och satte på laptopen. Jag loggade in på Twitter, men hade egentligen inget speciellt att skriva.. Så jag loggade, och satte på tv:n istället. Jag hade verkligen skittråkigt, rent ut sagt.. JAG VILL ATT SANDRA SKA VARA HÄR, ÅHH..

När klockan började närma sig 12 gick jag och borstade tänderna, sa sedan godnatt till Pattie & efter det gick jag o la mig.

Sandra's perspektiv:

Allvarligt. Är det möjligt att man över huvudtaget kan sakna någon såhär mycket? Senast jag träffade Justin var IDAG, men det känns som att det var en evighet sen. 2 jävla veckor utan Justin, kill meeeeeeeeee.

Jag och Nathalie släckte runt 1, och vi somnade otroligt fort..

På morgonen vaknade jag av att Nathalie gick runt och sjöng.
-Eh, godmorgon solstråle.., sa jag
-Godmorgon min sköna.. Vad ska vi hitta på idag?
-Låt mig vakna först. Hur länge har du vart vaken egentligen?!
-2 timmar kanske.. Klockan är halv 1, dags att kliva upp kanske?!
-Ah, ge mig 10 minuter bara, snälla..?!
-Visst. Jag går ner och fixar nåt att äta till dig. Kom ner när du är klar!
-Schysst! Förresten, vi kan väl dra till stranden idag?
-Låter toppen.

Hon gick ner och jag låg kvar i några minuter.. Sen ställde jag mig upp och klädde på mig. Det fick bli shorts och en t-shirt idag, enkelt är bäst.
Jag kilade ner till köket, där Nathalie stog och blandade obo'y.
-Here I come, sa jag och log
-Yesbox.

-Taack, sa jag när hon räckte mig brickan med frukost
-Inga problem.. Vi går ut i trädgården.. Det är så härligt väder idag!
Hon gick ut, och jag följde efter.. Vi satte oss på verandan och Nathalie la sig ner och solade medans jag åt.

( 2 timmar senare )

-Oj, va mycket folk det va här, sa Nathalie när vi kom fram till stranden
-Skoja inte, sa jag och skrattade

KOMMENTERA!!!!!!´
Kanske inte världsbäst inlägg... :/
Mer kommer imorgon. Men se till att kommentera, annars blir det inga inlägg. Ok? ;)

Kommentarer
Sara

MEEEEEER! JAG BLIR GALEN!

2010-12-18 @ 10:40:57 | http://saaranilssons.blogg.se/
Celine

Mera mera mera!!:D

2010-12-18 @ 10:55:39 | http://lovetobieber.blogg.se/
frida

meeer!! grymt bra!! skriver bäst!!:)

2010-12-18 @ 11:26:52
sofia

meeeeeeeeeeer!!:D

2010-12-18 @ 12:37:46
sara

Sv: Jag gillar den inte, jag ÄLSKAR den, man vill bara läsa mer & mer hela tiden!

2010-12-18 @ 12:57:53 | http://saaranilssons.blogg.se/
Lina :)

HELT AWESOME!!! MEEEEEEER :D

2010-12-18 @ 13:26:41 | http://linaahmeds.blogg.se/
Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer kan inte vänta :]

2010-12-18 @ 14:30:43
sandra

meeer :D

2010-12-18 @ 15:10:31 | http://jbiebernoveller.blogg.se/
victoria

Me like :D

2010-12-18 @ 15:13:39
victoria

Me like :D

2010-12-18 @ 15:15:15
victoria

Me like :D

2010-12-18 @ 15:15:25
victoria

Me like :D

2010-12-18 @ 15:15:28
victoria

Me like :D

2010-12-18 @ 15:15:35
Celine

Sv: Jo det kan jag nog! Adda mig på msn så fixar jag det!:)

2010-12-18 @ 16:37:45 | http://lovetobieber.blogg.se/
Celine

Sv: Är du säker på att du skrev rätt? För jag har inte fått något.

2010-12-18 @ 16:52:39 | http://lovetobieber.blogg.se/
Julia

meeeeeer

2010-12-18 @ 17:31:47
amanda (A)

ASBRA, MER MER MER!! (a)

2010-12-18 @ 17:47:49 | http://saaklarthamandah.blogg.se/
Anonym

meeer kan inte vänta längree!!!

2010-12-18 @ 19:29:03
alice isacsson

aaaa skiit bra du är den här bloggen är en av dem bästa <3

2010-12-18 @ 20:08:58 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback