Never Say Never - Kapitel 42

-Hej Shawty!
-H..ej Jus..tin..
-Vad är det? Har det hänt något?
-Jag ska få ett syskon.
-Grattis..
-Tack.., sa jag med låg röst
-Vadå?! Är du inte glad?!
-Jo..men de har gjort om mitt rum till en barnkammare och det känns som om de inte har plats för mig längre, svarade jag och fortsatte gråta..
-Gumman! Var inte ledsen. Han har alltid plats för dig!
-Du har rätt! Jag saknar dig jättemycket, fast det var bara några timmar sen vi sågs.
-Jag saknar dig otroligt mycket med!! Och jag har en överraskning till dig när du kommer tillbaks!
-Har du?! Gud vad roligt! Läääängtar! ♥
-Måste gå nu Shawty, älskar dig, puss.
-Älskar dig oxå.



                     
Jag hörde hur någon knackade på toalettdörren. Jag såg mig i spegeln och jag såg att lite smink hade runnit så jag tvättade bort sminket och tårarna och öppnade sedan dörren.
-Hur är det gumman??, frågade pappa snällt
-Det är bra, sa jag med tillgjord röst och försökte att inte låta ledsen.
-Är det säkert?
-Ja, sa jag och började gå ner för trappan.

Jag kunde inte sluta tänka på Justin. Min, bara min Justin.

Justin's perspektiv:

Efter att jag hade lagt på så fylldes mina ögon med tårar. Gud vad jag saknar Sandra, tänkte jag. Och när jag tänkte på det kom jag och tänka på överraskningen.
Jag undrar om hon kommer att gilla det!? Hoppas.

Jag ringde några samtal och sedan så fixade jag lite extra med överraskningen. Jag beställde en limo och jag bokade bort alla möten/intejuver och lite annat.

Jag satte på tv:n en stund men jag hittade inte något som var specielt bra, så jag tog upp datorn och twittrade. Jag skrev : "Miss u shawty/Sandra.. Love U."
Jag hoppas att Sandra kommer att se det!
 Sen tittade jag vad hon hade twittrat sist, hon hade skrivit: "Can't live whitout u! Love u @justinbieber "

Vad gulligt! Hon är verkligen den bästa. Jag saknade hennes mjuka kyssar, hennes fina léenade, och hennes vackra skratt. Och det har liksom inte gått en dag sen vi sågs sist. Hur fan ska jag klara mig i 2 veckor utan henne?!


                       ↑Justin's data↑

-MAT, ropade Pattie
-Kommer strax.
Jag loggade ut från datan, och gick ner till köket.

Undrar vad Sandra gör nu? Mår hon bra? Har något hänt henne? Tänkte jag.

Jag måste ringa henne när jag har ätit klart. Jag saknar henne som in i h-vete! Hon måste..

-Hallå? Justin! , sa mamma fundersamt
-Ehh..va?
-Vad tänker du på gubben?
-Eh..inget, sa jag ledsamt
-Saknar du Sandra?
-Ja, det gör jag!, svarade jag

Hon log till mig sedan och sa:
-Hon kommer snart hem! Ha bara lite tålamod!,
-Du har rätt, älskar dig mamma!
-Älskar dig med gubben!

När vi hade käkat klart så letade jag upp min mobil och ringe Sandra.

Sandra's perspektiv:

Efter att jag hade varit inne på datan så käkade vi middag. Jag hade hela tiden bara en sak i tankarna, Justin!

När jag hade gått från bordet så sprang jag upp på mitt rum, för jag hörde att mobilen ringde.
När jag såg vem det var så blev jag överlycklig! Det var Justin.

-Hej Justin!
-Hej shawty!
-Jag saknar dig jättemycket..!
-Saknar dig oxå. Var bara tvungen att höra din röst, därför ringde jag.
-Och det är jag glad över. Åh, vill hem till dig & Pattie, NU.
-Gumman.. När du kommer hem ska jag ge dig världens överraskning, och du kommer få en miljon kramar och kyssar!
-Jag längtar!, sa jag och skrattade
Vi satt och pratade i timmar.. men tillslut så var det dags att avsluta samtalet.
-Måste lägga på, Nathalie har ringt mig! Älskar dig mest!!
-Älskar dig med Sandra, till månen och tillbaka!
Aw..vad gulligt sagt!

Vi la på, och jag ringde upp Nathalie.
-Ja, hej.
-Hej, varför ringde du?
-Ville bara fråga om vi skulle ses? Har dö tråkigt..
-Haha, visst. Kan jag sova oss dig?
-Självklart. Jag frågar inte änns mamma & pappa, jag har ju sovit hos dig i flera månader i ATL!, sa hon och skrattade
-Hahha, okej! Men jag packar ihop lite saker, och sen kommer jag. Möt mig gärna, går om 10 minuter.
-Okej, då gär jag det. Seeeeees!

Jag packade ihop en liten väska med rena kläder, tandborste, smink m.m..
Sen gick jag ner.
-Pappa, jag sover hos Nathalie ikväll.
-Du har inte frågat?!
-Vet, sa jag och blinkade
-Haha, vi ses imorgon.  Ta det försiktigt när du går..
-Det ska jag hejdå!

Jag satte på mig mina converse och skinnjackan, sen gick jag. Jag skickade även ett sms till Nathalie: "Går nu, vart är du?"
Hon svarade: "Bra. Jag gick alldeles nyss, see ya."

Jag la ner mobilen i fickan..
När jag gått i ungefär 5 minuter så såg jag att Nathalie satt på trottoarkanten..
-Nathalie?! Hur är det?, ropade jag oroligt och började springa

Har det hänt nåt allvarlide med Nathalie ?! KOMMENTERA! :D
Snålt med kommentarer, ellerhur?! Kom igen nu, vill ni ha flera inlägg ikv vill vi ha massor av kommentarer.. (säg gärna till om ni vill att vi ska lägga in nån av Justin's låtar lite då & då?!)

Dagens blogg: http://jusic.blogg.se
Titta in!! :D Jättebra blogg

Kommentarer
Elin

Mera, kollar bloggen 24/7! :)

2010-12-17 @ 20:36:17
Julia

Hennes pojkvän har väl gjort slut. ;D

2010-12-17 @ 20:39:16
Linnea

snälla mer, mer,mer är typ helt beroende!!!! älskar den :D kram

2010-12-17 @ 20:54:36
Emma

OMG! meeeeeer! <3

2010-12-17 @ 21:04:13 | http://emmawelins.blogg.se/
amanda

MEEEEER!!!!!!!

2010-12-17 @ 21:19:23
alice isacsson

AHH VAD HAR HÄNT MED HENNE !!!! skriv mer den är as bra <3

2010-12-17 @ 21:52:06 | http://ultimatealice.blogg.se/
sandra

älskar bloggen!

uppdatera oftareee :O

typ nuuu ! :D

2010-12-17 @ 22:38:09
Anonym

håller med elin!! MEEEER

2010-12-17 @ 22:48:53
sandra

svin braaa !

uppdatera oftare :D



kolla gärna min justin bieber novell :D

http://jbiebernoveller.blogg.se/

2010-12-17 @ 22:58:52 | http://jbiebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback