Never Say Never - Kapitel 41

Personen såg ut att vara en man men jag kunde inte sätta namnet på honom. Han släckte lampan och jag såg att det var......


...någon jag hade sätt förut.
-Vad gör ni här ute??, sa han med mörk röst.
-Vi är vilse, svarade jag medans Sandra höll hårt i min arm.
-Okej..jag hjälper er att hitta hem om jag får 10,000 dollar.
-VA?! Nej! jag kan ju inte bara ge dig pengar hur som helst.
-JO! San han och kom närmare mig.
-OKEJ!
När jag hade svarat så kände jag att Sandras grepp om min arm blev svagare, och hon steg fram.
Han visade oss vägen ut ur skogen och sedan gick vi hem.

Sandra's perspektiv:

När jag såg mannen komma emot oss så frös jag till. Jag blev jätterädd, han kunde ha varit jättefarlig.
Jag tog en hårt grepp om Justins arm och stog bakom honom. Jag var så otroligt rädd.
Mannen bad om en deal. Och Justin gick tillslut med på dealen och vi var påväg hem.

Åhh vad jag älskar Justin. Han är det bästa som någonsin har hänt! Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom! Vad snygg han var när han "skyddade" mig från den där mannen. min Justin!

Medans vi gick så kunde jag inte slita blicken från Justin. Och tydligen så märkte han det också, haha.

När vi kom hem så hoppade jag upp i Justins famn och kysste honom! Han besvarade kyssen och sa:
-Jag älskar dig Shawty!
-Aww...jag älskar dig med!

Vi kysstes en stund och sedan ringde vi Ryan och frågade om de ville vara med mig, Justin och Nathalie, och de ville det.
Vi drog till stranden en stund och sedan gick vi hem. Jag hade bestämt mig för att jag skulle till skolan imorgon för man kan ju inte alltid vara hemma.

Jag tog en varm dusch och sedan smörjde jag in mig med jordgubbs lotion. Jag gick och la mig och Justin kom strax efter mig. Jag kände hur Justin kysste mig på kinden och sa:
-Godnatt älskling! 
Jag svarade inte utan jag log och han log tillbaka.

Dagen efter så gick jag till skolan och allt var plötsligt som förut, bara att några tjejer gav mig arga blickar för att jag hade "tagit" Justin. Men jag brydde mig inte om det för att jag visste att Justin var min.

(Dags att åka till florida)

Imorgon ska vi åka och hälsa på pappa i florida. Det kommer vara jättejobbigt att vara utan Justin i 2 veckor..

Justin hjälpte mig att bära in min resväska i bilen, sedan sa han:
-Åhh, vad jag kommer sakna dig Sandra!
-Jag kommer att sakna dig oxå..
Han log och gav mig en lååååååång kyss. Jag besvarade kyssen och fick en tår i ögat, Han torkade försiktigt bort den och gav mig en varm kram.

Jag satt mig i bilen, med Nathalie brevid mig. Båda vi var väldigt ledsna för vi saknade våra pojkvänner.
Efter några timmar så var vi framme. Nathalie blev avsläppt hos hennes föräldrar och jag åkte till pappa. 
Det kändes väldigt skönt att ha pappa här. Jag hade fortfarande lite kvar från det gamla..

Jag hälsade på pappa och på hans fru, precis när jag skulle upp på mitt gamla rum så såg jag att det inte allt såg ut som det gjorde förut! Istället för min säng var det en spjällsäng och väggarna var målade rosa med massa tavlor med nalle puh. Jag började ana något men hann inte fråga förens pappa sa:

-Du ska få en syster!!
Jag blev helt stum! och det börjde komma tårar från mina ögon.
-Ah..vad kul!, sa jag med tillgjord röst och sedan sprang jag in på toaletten.
Jag grät jättelänge! Det kändes som om de hade bytt ut mig mot ett nytt barn och att jag inte "fanns kvar" för att jag hade flyttat. Jag tog upp min mobil och ringde Justin.

-Hej Shawty!
-H..ej Jus..tin..
-Vad är det? Har det hänt något?
-Jag ska få ett syskon.
-Grattis..
-Tack.., sa jag med låg röst
-Vadå?! Är du inte glad?!
-Jo..men de har gjort om mitt rum till en barnkammare och det känns som om de inte har plats för mig längre, svarade jag och fortsatte gråta..
-Gumman! Var inte ledsen. Han har alltid plats för dig!
-Du har rätt! Jag saknar dig jättemycket, fast det var bara några timmar sen vi sågs.
-Jag saknar dig otroligt mycket med!! Och jag har en överraskning till dig när du kommer tillbaks!
-Har du?! Gud vad roligt! Läääängtar! ♥
-Måste gå nu Shawty, älskar dig, puss.
-Älskar dig oxå.
Vad är överraskningen?
KOMMENTERA! :D
Edit : ledsen för att det inte blev några inlägg igår men det är för att Blogg.se funkade inte. <33
 

Kommentarer
Anonym

ohh det gör inge, det var inte direkt dit fel ;)

P.S JA VILL HA MEEER!!

2010-12-17 @ 15:57:22
REBECCCAA BIEBER.! ( ja,jag är en töntig tjej! haha )

mer ! :D as bra ju!

2010-12-17 @ 18:05:09 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Julia

Ahh jag märkte att det inte funkade... det gick inte för mig heller... Skitbra iaf och vill ha mer :)

2010-12-17 @ 19:11:05 | http://bieberattelse.blogg.se/
alice isacsson

ahhh va bra <3<3

2010-12-17 @ 21:45:41 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback