Never Say Never - Kapitel 4

Vi gick till idrottssalen och började med att prata med idrottsläraren, med tanke på att vi inte kunde vara med på Idrotten, han sa att det var OK, det var ju ändå bara 2:a dagen i skolan...


       
             ↑  Ryan  ↑                                       ↑  Nathalie  ↑


Vi gick in i själva salen och satte oss på en bänk. Vi snackade lite, och efter ett tag kom de andra. Killarna kom fram till oss..
-Varför är inte ni ombytta?, frågade Ryan
-Eh, vi visste inte om att det var idrott..
-Jaha, va tråkigt!
-Mmm..

Lektionen satte igång och det var vollyboll som gällde. Alla såg ut att ha jättekul, blev lite avundsjuk.. Jag märkte att Ryan sneglade lite på Nathalie, gulligt! ;) Lite senare så stannade alla upp, och Ryan låg framför oss.
-AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!, skrek Ryan
-Vad hände?!, frågade Nathlie med oro i blicken
-Jag tog ett sne steg, det gör jätteont i foten..
-Ska vi åka till sjukhuset?
-Nej, det är lungt. Men jag tror jag behöver sätta mig och vila lite..
-Okej, det är ledigt här!!, sa Nathalie fort
-Haha, okej, men kan man få hjälp upp?, frågade Ryan
-Jadå!, svarade Nathalie och räckte fram handen

Alla hade redan fortsatt spela.. Jag, Nathalie & Ryan satt och pratade en stund, vi bestämde även att vi skulle dra till stranden efter skolan. Ryan sa att Chaz var upptagen med läxor, han ligger lite efter med skolarbetet så han skulle hem och plugga!

När skoldagen var slut gick jag & Nathalie hem till oss för att byta om, vi packade även ner handduk och jaa.. saker som man har med sig till stranden. Ryan gick även hem till sig och satte på sig badshorts.

Vi hade bestämt att vi skulle mötas utanför Ryan's hus vid 3, och när vi var nära nog så såg vi honom stå där och vänta.. Vi började gå lite fortare, och strax var vi framme..
-Tja girls!
-Haha, hej!
-Vilken strand ska vi till då?, frågade Ryan
-Vi vet inte änns vilka stränder som finns, men välj den närmaste..
-Haha, juste! Men okej, vi drar till "Atlanta Beach" där är det fint!
-Låter toppen., svarade Nathalie

När vi hade gått i ca 10 minuter var vi framme, och Ryan hade rätt! Det var verkligen fint dära.
-Oj, vilket häftigt ställe!, utbrast jag
-Jag sa ju det, haha!!
-Haha, ja, du gjorde ju det!

Vi hittade en perfekt solplats och la sedan ner våra handdukar brevid varanda.. Vi tog av oss kläderna (som vi hade över badkläderna, haha)
-SISTEN I!!!, ropade jag

Alla kom i typ samtidigt, men Ryan skulle såklart envisas om att han var först i..
Vi låg kvar i ungefär 10 minuter men sen började det bli kallt, så vi klev upp!

Jag kände hur nån "buffade" mig lätt i ryggen så jag vände mig snabbt om och såg att det var Nathalie.
-Vad?
-Ryan har ju skit snygg kropp!, viskade Nathalie
-Hahah!

Ryan kom springades bakifrån..
-Och vad går ni två och viskar om då? Har jag missat nåt?, frågade Ryan med ett leènde på läpparna
-Eh, det är så att Natha......
-Nej, det var inget speciellt!, fortsatte Nathalie
-Haha, dåså!, svarade han

Vi la oss ner på våra handdukar och solade. Jag slummrade till...

Jag vaknade av att jag hörde en mobilsignal, det var Ryan's mobil som ringde. Han kollade på skärmen vem det var.. Han reste sig upp och svarade..
-Hello georgeus..
-Haha, tja mannen!

Hmm... Vem var det som ringde? KOMMENTERA!!!!



Kommentarer
Anonym

ohh dne eskit bra :DD

2010-12-07 @ 16:45:28
Emma

OMG! SJUKT BRA! SKRIV MER IKVÄLL!

2010-12-07 @ 17:01:16 | http://emmawelins.blogg.se/
bajs

FUCK YOU JUSTIN BÄVER.



fuck you, fuck you werry werry much much much muccccch!

2010-12-07 @ 17:45:04
Anonym

åhh vad bra den är! snälla skriv en till!! :D

2010-12-07 @ 17:49:57
Emma

Ohhh... MEEER!! Ikväll...snälla???

Grym bra novell! :)

2010-12-07 @ 18:09:13 | http://twilighteralways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback