Never Say Never - Kapitel 38

Vi åt mellanmål och sen spelade vi kort. Jag vann 1 gång, Sandra 3 gånger och Nathalie 3 gånger. Vi visade även artikeln från tidningen som vi kollat på igår när Nathalie redan hade gått och lagt sig. Nathalie skrattade mest, men var otroligt nöjd att hennes namn stog på första sidan!





Innan jag gick och la mig så checkade jag twitter. Jag kollade också vad justin hade skrivit senast och det stod "Please, respekt me and Sandra's relationchip!". Snällt!! ;)

Jag och bytte om och satte på en stor T-shirt att sova i. Och sen gick jag och la mig hos Justin.

Nästa mogon vaknade jag av att dörren smälldes igen. Det var nog Nathalie som gick till skolan. 
Jag skakade lite på Justin för att han skulle vakna. 

-Öhh..mm..Godmorgon Shawty!
-Godmorgon sömntuta!!, sa jag och skrattade

Vi gick båda ner och fixade frukost. Förs fick jag en "godmorgon puss" och sedan gjorde vi mackor. (första var bäst ;) )

Justin's perspektiv:

Vi tog våra mackor och satte oss i vardagsrummet. Och precis när jag skulle ta första tuggan så kände jag att min mobil vibrerade i min ficka. Jag tog upp mobilen och då såg jag att det var Usher.

-Tja mannen!
-Tja Usher!
-Du? Du ska ha en privat konsert här i ATL ikväll.
-Eh..Okey..Grymt.. Vilken tid?
-Kl 17.00 blir bra
-Okej, nice. Då ses vi där.

Jag la på och sedan satte jag mig vid Sandra igen.

-Vart ska du?, frågade hon
-Jag ska ha en privat konsert här i ATL ikväll..
-Okej! Vad roligt och log svarade hon och log.
Jag log tillbaka.

Hon började plugga, & då och då bad hon om min hjälp men för det mästa så satt jag bara och tittade tv och surfade lite. 
Det blir säkert jättekul ikväll! Jag tror att jag ska sjunga för den här golden ticet vinnaren.
Hoppas att hon/han blir glad!

-KLAR! Hörde jag Sandra säga glatt!
-Vad bra!, svarade jag och gav henne en puss.

Nu började blockan närma sig 17.00 så jag började fixa mig. Jag satte på mig kläderna som jag skulle ha på showen, och sen åkte vi.. (Nathalie följde inte med, hon skulle till Ryan.)

Showen drog igång, och det var otroligt kul! En liten tjej kom upp på "scenen" och sjöng Baby med mig, hon var såå söt!

-Justin & den lilla flickan.. (Spola fram till ca 1.25 om ni inte vill se i början när han spelar gitarr)

Vad tycker ni?! KOMMENTERA mer, tack ;)
Inga kommentarer, inga inlägg.


Kommentarer
Anonym

asså, det händer ju aldrig något :/

2010-12-15 @ 20:14:10
Therese & Tilda

SV: Chilla.. Sandra's mamma har ju precis dött. Det kan ju inte hände något speciellt i varje inlägg?!

2010-12-15 @ 20:17:30 | http://justindrewstories.blogg.se/
REBECCCAA !

meer ! :D

2010-12-15 @ 20:58:47 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Lollo

Grymt duktiga ni är!!

Meer!!

2010-12-15 @ 21:22:16
Peach

Hej beklagar sorgen, hoppas du klarar det.

älskar vad du skriver och han verkar jätte schyst och hon var fan as söt!

2010-12-19 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback