Never Say Never - Kapitel 37

-Det är nog inte så nyttigt för dig att vara i skolan just nu.. Vi kan plugga tillsammans här hemma istället. Låter det bra?
-Ja.. Det låter bra., sa jag och kysste honom



På kvällen när Pattie kom hem berättade vi vad som hade hänt, och hon gick med på att jag skulle plugga hemma istället, hon sa att hon förstod mig.. Vilken lättnad!

Vi åt middag, kollade på tv & spelade kort (Justin vann alla gånger *suck*). Men när vi spelat ett tag så var Nathalie tvungen att gå och lägga sig, eftersom hon ska upp till skolan imorgon bitti.
-Godnatt..
-Godnatt., sa jag och Justin i kör
-Jag skippar att väcka er imorgon, vi ses efter skolan.
-Haha, okej..

När Nathalie hade gått upp, så bestämde jag mig för att ta en dusch. Och efter det hade jag tänkt smörja in mig, klippa & måla naglarna  m.m...

Justin's perspektiv:

När Sandra duschade passade jag på att uppdatera på Twitter, jag skrev "I'm so happy..".
-Justin, kom ner och kolla!!, ropade mamma
Jag sprang ner och frågade vad jag skulle "kolla" på, och hon höll fram en tidning.


Prins & Prinsessa? Helt okej för mig, haha..

När Sandra duschat klart kom hon in i mitt rum och gav mig en kram.
-Du luktar underbart!, sa jag och log
-Tack..
-Kolla här., sa jag och höll upp tidningen
Hon läste artikeln och började skratta
-Haha, har man blivit en prinssesa nu också?!, sa hon
-Haha, tydligen.., sa jag och pussade henne

Jag gick och duschade, och när jag var färdig kröp jag ner brevid Sandra som redan hade lagt sig.
-Godnatt shawty.
-Godnatt.., sa hon och kysste mig

-HEJHEJ, NU ÄR JAG HEMMA!, ropade Nathalie ifrån hallen när hon klivit in
-HEJ..
Hon kom in i vardagsrummet där vi satt och jag frågade hur hennes dag hade varit.
-Bra. Fast rätt många har tjatat om dig, Justin.
-Haha, okej.

Vi åt mellanmål och sen spelade vi kort. Jag vann 1 gång, Sandra 3 gånger och Nathalie 3 gånger. Vi visade även artikeln från tidningen som vi kollat på igår när Nathalie redan hade gått och lagt sig. Nathalie skrattade mest, men var otroligt nöjd att hennes namn stog på första sidan!

Nu får ni faktiskt ta o kommentera. Vad tycker ni om de senaste kapitlerna??! Inga kommentarer, inga inlägg. KOMMENTERA! OCH GLÖM INTE BLOGGSVAR.

Edit: Någon som vill ha KAPITEL 38?! Kommentera då, den är redan klar skriven.. Men som jag sa mtidigare. Inga kommentarer, inga inlägg ;)



Kommentarer
Elin

Jättebra, sluta inte att skriv! :)

2010-12-15 @ 15:58:34
Anonym

OMB!! eran novellblogg är DEN BÄSTA jag HAR läst!! <3 fortsätt sååå!!!=)

P.S förra kapitlen var jätte bra!!

2010-12-15 @ 16:05:52
Anonym

as braaa ! tror jag är eran flitigaste läsare heheh (a)

2010-12-15 @ 16:09:45
REBECCCAA BIEBER.!

as braaa ! tror jag är eran flitigaste läsare heheh (a)

2010-12-15 @ 16:09:55 | http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
justinbieber.blogg.se [novellblogg]

Hej :) det är inte jag som har gjort den :/

2010-12-15 @ 17:50:46 | http://justinbieber.blogg.se/
amanda

MEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!! du äger !!!

2010-12-15 @ 19:30:03
V

Klart vi vill ha nästa, grymt bra!

2010-12-15 @ 19:44:02
Julia

mer

2010-12-15 @ 19:55:32
Anonym

snälla mer! men tjata inte (love u)

2010-12-19 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback