Never Say Never - Kapitel 30

Senare stängde vi av datan och la oss i sängen för att prata.. Justin tog upp en liten ask ur sin ficka.
-Här älskling, öppna!, sa han
-Va?! Är det till mig?

Jag tog imot asken, och öppnade den..



I asken låg det en ring.
-Taaaaack! Men Justin, varför?
-För att du är du, och jag älskar dig, därför!

Jag sa ingenting, istället satte jag på mig ringen och gav honom tusentals kyssar.

Efter kanske 20 minuter var deg dags för middag. Pattie hade rint pizzabudet, för varken hon eller vi orkade laga mat ikväll.

När vi hade ätit upp var klockan ungefär 7.. Jag & Justin gick till vardagsrummet och la oss i soffan.
-Vill du se på film?, frågade han
-Ja, visst! Vilken??
-Eh.. "The notebook" ? Jag vet att vi har sett den förut, men den är så bra ju.
-Haha, va söt du är. Såklart vi kan se den!, svarade jag

Han gick fram till filmhyllan och letade rätt på filmen..
-Sandra, vet du vart filmen är?
-Nope.. Ska jag hjälpa dig att leta eller?
-Ja, tack., svarade han lite generat

Jag gick fram till filmhyllan, och hittade filmen direkt..
-Justin ditt retard..!, sa jag och gav honom en puss på pannan

Vi la oss tätt intill varandra under en filt, och satte igång filmen.. Den är så himmla bra, och det kom lite tårar ibland. Jag är så känslig, haha.

Ungefär i mitten av filmen pausade vi och gick och fixade lite snacks. Det fick bli popcorn, och till det tog vi cola.
Sen gick vi tillbaks. Jag hann somna innan filmen var slut..

Justin's perspektiv:

Haha, Sandra är så söt när hon sover.

 Jag kollade klart på filmen, sen stängde jag av och plockade undan lite saker..
Efter det väckte jag Sandra och vi gick upp till övervåningen och gjorde oss iordning inför natten.
-Kan jag sova inne hos dig inatt igen?, frågade Sandra
-Självklart!, sa jag och kramade om henne

När vi hade borstat tänderna och bytt om kröp vi ner i sängen. Jag la min arm runt Sandra, och vi somnade fort..

Sandra's perspektiv:

Dagen därpå gick jag upp rätt tidigt, det var måndag igen, vilket betyder skola.. Jag klädde på mig, sminkade mig, åt frukost, borstade tänderna + håret och sedan packade jag ihop lite saker som skulle med till skolan.
Innan jag drog, skrev jag en lapp till Justin som jag la på hans data.

"Hej älskling! Jag har kilat iväg till skolan, men jag ville inte väcka dig eftersom att klockan inte var så pass mycket.. Jag kommer nog hitta på något, själv, med Nathalie idag. Det var länge sedan, och jag ska nog åka till mamma och hälsa på henne på sjukhuset o då vill jag att Nathalie följer med mig. Hoppas det är OK?! Ha en bra dag, ring eller sms:a mig om det är något. Ses i eftermiddag. Puss & Kram // Din shawty ♥"

När jag skrivit klart sa jag hejdå till Pattie som var vaken, och sen mötte jag upp Nathalie & Ryan.
-Hej, hur mår du?, frågade Nathalie och kramade om mig
-Hej.. Jo tack, det är bra med mig.

Jag sa även hej till Ryan, och vi pratade om allt möjligt när vi gick. Jag & Nathalie bestämde att vi skulle hitta på något efter skolan, och att vi skulle åka till sjukhuset och hälsa på mamma, jag har saknat henne otroligt mycket.

Vad tycker ni? Vill ni har mer eller mindre av något ?? KOMMENTERA!
- Glöm inte bort BLOGGSVAR
(Förlåt för dålig uppdatering.. Kommentera, så blir det ett till inlägg ikv)

Kommentarer
Elin

Tycker du skriver sjukt bra! :)

2010-12-13 @ 20:57:55
Julia

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-13 @ 20:59:29
emma

Älskar storyn men kan det vara lite drama ? :)

2010-12-13 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback