Never Say Never - Kapitel 28

Mitt i natten så vaknade jag av en smäll!
-Justin, vad var det?
-Eh..vet inte!, svarade han och tände lampan!
-Men släck, det går ju inte att titta!, sa jag och fnissade.
-Haha, Allt för dig Shawty!, sa han och släckte lampan
Jag la mig närmare honom och tillslut somnade vi.

Morgonen därpå så vaknade vi runt 10.. när jag satte mig upp såg jag...




..såg jag att det bara var en vas som hade trillat ner.
-Haha! det var ju bara en vas!, sa jag skrattandes
-Haha, LOL!, svarade Justin och pussade mig på kinden
Jag gick och bad om en soppborste och vi soppade bort alla porslins-bitar

-När går planet??, frågade jag.
-19.00, vi åker väl runt 17.00 tror jag! Jag kan ringa Kenny och fråga..
-Okej :)

( Justin ringer Kenny )
-Tja mannen, vad gör ni?
-Yooo! Vi vaknade nyss, haha.. När hämtar du oss?
-15.00, du ska på interjuv innan vi åker till flygplatsen! Här är det snabba bud vettu.
-Haha, okej, men det är väl OK att Sandra följer med?
-Självklart, vi ses om ca 2 timmar då, hejdå!
-Det gör vi. Byeee..

-Vad sa han?, frågade jag
-Han kommer 15.00, jag ska på interjuv, men du följer med, om du vill förstås!, svarade han och blinkade
-Självklart!, sa jag och gav honom en kyss

Vi gick ner till frukostbuffèn, och vi blev lika mätta idag..Haha! När vi ätit klart gick vi upp till rummet igen för att göra oss iornding..
-Jag tar en dusch!, ropade Justin
-Det gör du inte!, svarade jag och sprang in i badrummet.. Jag låste dörren precis innan han röck i handtaget.
-Dålig stil Sandra.., sa Justin

Jag trodde på allvar att han blev sur/ledsen, och precis när jag öppnat dörren för att prata med honom så drar han ut mig och låser dörren!
-Haha, ääääääägd Sandra.
-Okej då.

När Justin var klar och kom ut ur badrummet så log han mot mig sitt bieber-smile, Och gav mig en puss. 
Jag gick in och duschade efter honom och sen bar det iväg till intervjun.

Justin gick och bytte om och sedan började intervjun.
-Så, Justin! Trevligt att ha dig här!
-Ja! Tack!
-Hur går det för dig i Musik världen?
-Ja, det går bra, mitt nya album har ju kommit ut så  det går riktigt bra!
-Dejtar du??
-Nej inte för tillfället, svarade han och blinkade till mig.
-Så du har flickvän eller??
-Ehh..ja! Sandra heter hon och hon står här backstage.

Jag kunde inte fatta att han berättade för hela välden om vårat förhållande!
Jag såg när han berättade det att några blev riktigt ledsna i publiken och vissa blev jätteglada för min skull.
Efter ett tag så kom någon emot mig och sa:

-Kom! Följ med ut på scenen.
-Eh..Okej..

När jag kom ut såbörjade nästan alla skrika, Jag satte mig i soffan brevid Justin och han gav mig en snabb puss.

-Hur länge har ni dejtat??, frågade de
-I 2 månader idag!, svarade Justin
Aww...vad gulligt! Han har räknat hur länge vi har varit tillsammans!

När intervjun var slut så åkte vi direkt till flygplatsen. Vi fixade alla grejer med passen och sedan bar det åt till planet.

När vi var i luften så tog Justin min hand och kollade mig i ögonen och sa:

-Sandra, jag är så glad att du finns i mitt liv och att du är MIN och jag kommer att älska dig för evigt!♥
-Aww..jag känner precis samma för dig!  Jag kommer aldrig sluta älska dig!♥



Hold my hand - Akon & Michael Jackson

Ledsen för dålig uppdatering! Vi försöker så gått vi kan!  minst 20 kommentarer annars blire inget mer ikväll! :)
KOMMENTERA!! :P



Kommentarer
Frida

Snälla ett till ikväll ? Snälla snälla snälla? Du skriver grymt bra! Har varit inne typ sjuhundrasjuttioelva gånger idag och kollat om du hade skrivit ett nytt inlägg.. HAHA snälla ett till? JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN xD så gör ni en tråkig söndag lite bättre :D aja. detta är bara en ynka liten kommentar men ändå ;) KRAMAR

2010-12-12 @ 18:14:08
Julia

Jättebra. :)



Kom igen nu, kommentera för fullt Beliebers!! :D

2010-12-12 @ 18:18:27 | http://biebernoveller.blogg.se/
alice isacsson

AWWW va gulligt <3<3<3 skriv mer den är as-bra <3<3<3

2010-12-12 @ 18:25:09 | http://ultimatealice.blogg.se/
Anonym

aww dom e för gulliga mot varan!!<33 MEEER

2010-12-12 @ 20:19:22
Maja

Meeeeeeer!

2010-12-12 @ 20:20:12
alice isacsson

snäääälla skriv mer <3<3<3<3 den är såå grymt bra <3

2010-12-12 @ 20:26:39 | http://ultimatealice.blogg.se/
amanda (A)

TACK FÖR AS BRA LÅT IDAG OCKSÅ!!

ÄLSKAR MICHAEL JACKSON !!

btw, as bra :D

2010-12-13 @ 13:58:38 | http://saaklarthamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback