Never Say Never - Kapitel 27

Justin sjöng klart, och sen drog vi tillbaks till hotellet. Justin var verkligen helt slut, och somnade nästan på direkten. Jag tog ett kort på honom, och la sedan ut kortet på twitter, jag skrev även: "Aww, Justin is so cute when he's sleeping.."



Jag stängde av datan, gjorde mig iordning och väckte sedan Justin för att säga att han skulle gå och lägga sig i sängen istället..

Han gjode som jag sa och han somnade direkt. Jag gick och la mig efter honom och jag somnade nästan direkt jag med..

På morgonen vaknade jag rätt tidigt. Först tog jag en snabbdusch & efter det gjorde jag mig iordning o allt det där. Sen gick jag in till Justin och gav honom en puss, och han log.
-Snygging, klockan är halv 11, ska du med och äta frukost eller?
-Självklart. 10 minuter?
-Okej..

Vi gick ner till frukostbuffèn och det fanns sjult mycket att välja på. Vi blev proppmätta!

När klockan började närma sig två kom Kenny och hämtade oss. Vi åkte till arenan där konserten skulle var, och gjorde precis samma som igår..

Jag blev lika glad när jag fick se den lyckligt lottade tjejen sitta där på pallen med en bukett i handen, och vara så oerhört lycklig! Det var iallfall jag när jag satt där.

När konserten var slut skrev Justin massvis med autografer.. Och sen var det dags att åka tillbaks till hotellet. Vi satte på tv:n och kastade oss i sängen. Skönt att vara hemma igen och bara ta det lugnt! Jag har inte riktigt vant mig med "kändislivet" ännu, men det kommer väl, antar jag!

Precis som igår, så somnade Justin rätt tidigt. Och jag var oxå rätt trött, så jag gjorde mig iordning och kröp ner i sängen, sen somnade jag fort..

Mitt i natten vaknade jag av en smäll!!
-Justin, vad var det?
-Eh.. Vet inte!, sa han och tände lampan!
-Okej, men släck, det går ju inte att titta!, sa jag och fnissade
-Haha! Allt för dig shawty!, sa han och släckte
Jag la mig närmare honom, och sen sommnade vi igen

Morgonen därpå vaknade vi runt 10.. När jag satte mig upp såg jag......


Kort inlägg, we know.. Men vi orkar inte mer ikväll! KOMMENTERA så blir det mkt imorgon..
Förresten, glöm inte bort BLOGGSVAR!


Kommentarer
Anonym

mer

2010-12-12 @ 09:44:30
Alice

Mer mer mer mer. Typ beroende! :D jätte bra btw!

2010-12-12 @ 09:50:03
sese

meeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-12 @ 11:24:42
Anonym

meeeer jag håller med alice , jag e oxå typ beroende!!

2010-12-12 @ 13:41:34
alice isacsson

HERRE GUD VA BRA men skriv mer jag vill veta vad hon såg <3<3<3<3

2010-12-12 @ 15:36:35 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback