Never Say Never - Kapitel 26

Bilturen tog en stund, men när vi var framme så såg jag det vackraste jag har sätt (efter Justin), det var...



Eiffeltornet! Det var så vackert med alla lampor som lös upp hela byggnaden!
-Följ med mig!, sa Justin och tog min hand

Han tog med mig till ett bord med ljus och rosor, han drog ut stolen till mig, och gick sen och satte sig på sin stol. När vi satt där, kollade han mig i ögonen, tog min han och sa:
-Sandra, jag ÄLSKAR dig!
-Jag älskar dig oxå snygging!

Jag gick runt bordet och satte mig i hans knä, han la sin arm runt mig och jag böjde ner mitt huvud för att kyssa honom.

Jag är verkligen den lyckligaste tjejen! Seriöst. Är det någon annan som har suttit i Justin (Bieber's) knä, under eiffeltornet & kysst honom bland levande ljus och rosor?

Vi tog oss en kvällsprommenad i vackra Paris,  the city of romance..♥

Senare på kvällen när vi kommit hem, ringde min mobil, det var mamma:
-Hej mamma! Hur är det med dig?
-Hej gumman.. Sådär, inge vidare..
-Okej. Var det något speciellt du ville? Eller ringde du bara för att prata?
-Nej, det var inget speciellt. Saknar dig bara så mycket, så jag ville höra din röst. Vad har du & Justin gjort idag då?
-Vi har åkt flygplan, till Frankrike, och nu på kvällen har vi vart vid eiffeltornet och tagit en kvällsprommenad i Paris. Det är verkligen jätte vackert här! Jag önskar att du kunde vara med oss..
-Okej, vad mysigt! Hur gick det att flyga då? Var det läskigt efter det som hänt?
-Ja.. Men det kändes tryggt att ha Justin med sig!
-Va bra! Men du, nu måste jag lägga på, tyvärr. Hälsa Justin & alla andra från mig! Godnatt, älskar dig!
-Okej, det ska jag göra! Älskar dig oxå!

När vi lagt på bytte jag om till pyamaskläder, och kröp ner i sängen brevid Justin som redan lagt sig.. Jag la mig nära intill honom och han la sin arm runt mig. Vi låg och pratade om morgondagens konsert, det ska bli så kul! Jag har ju bara vart på en av hans konserter, och det var när jag blev hans OLLG.
Sen somnade vi...

Dagen efter, när vi kommit fram till arenan där konserten skulle vara, så var det verkligen proppfullt med folk. Vissa skrek tillochmed mitt namn (Justin har twittrat om vårat förhållande).

När showen startat satt jag backstage med Pattie och resten av crewet.. När det var dags för Justin att sjunga One Less Lonely Girl så gick jag och hälsade på den lyckligt lottade tjejen som sedan skulle ut på scenen.

När Justin & tjejen gick av från scenen gav jag Justin en kram, och sen tog jag ett foto på honom och tjejen.. Hon var så glad, och jag förstår henne, för jag var likadan efter att jag hade vart där ute på scenen!

Justin sjöng klart, och sen drog vi tillbaks till hotellet. Justin var verkligen helt slut, och sommnade nästan på direkten. Jag tog ett kort på honom, och la sedan ut kortet på twitter, jag skrev även: "Aww, Justin is so cute when he's sleeping.."


KOMMENTERA om ni vill ha mer......!!

Kommentarer
katja

MER

2010-12-12 @ 00:49:20
Anna

Skriv mer snälla? Typ nu :D då hade du gjort en tjej sjukt glad! :D

2010-12-12 @ 01:04:06
alice isacsson

sjukt bra <3<3 älskar den <3 skriv mer <3 då skulle jag bli över lycklig <3 :D

2010-12-12 @ 01:59:31 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback