Never Say Never - Kapitel 25

-SANDRA!! Hörde jag en röst säga!
Jag hörde inte vem det var, men när jag öppnade ögonen så såg jag att det var......



Det var Justin! Jag reste mig upp och hoppade upp i hans famn! Han höll om mig länge.. Det var så skönt att ha honom tillbaka! Jag kunde inte motstå att gråta, tårarna forsade.. Och jag såg även att Justin fällde några tårar. Aww!
-Det är så skönt att du har vaknat! De var inte säkra på om du skulle överleva, och jag har varit så orolig..! Jag har väntat, & väntat & väntat på att du skulle vakna, OCH NU HAR DU GJORT DET! Jag har verkligen saknat dig Justin!
-Åh! Sandra!, sa han och gjorde sitt underbara bieber-smile..

Vi stog där & bara kollade varandra i ögonen. Jag kunde inte sluta titta på honom, han är så vacker!

Pattie & alla andra kom in i rummet.
-VÄLKOMMEN TILLBAKA, BIEBER! Vi har saknat dig såå mycket!, sa Kenny

Pattie var så glad över att se sin son i liv igen! De var så söta när det sog där och kramade om varandra..

Justin's perspektiv:

Sandra berättade vad som hade hänt och jag kunde inta fatta helt att jag har varit "borta" i en hel vecka.
På något sätt så känns det som om jag inte riktigt har vaknat en...

(1 vecka senare)

Sandras perspektiv:


Tiden har gått så fort sedan olyckan. Jag och Justin har precis landat i Paris. Det var ganska läbbigt att flyga flygplan igen, men med Justin brevid mig så gick det bra.
Vi åkte till hotellet och vi checkade in. Jag och Justin fick vårat eget rum och Pattie hade rummet intill.

-Jag har en överraskning!, sa Justin glatt
-Har du?, vad är det?, sa jag
-Om jag säger det så blir det ju ingen överraskning, haha
-Haha, nee, men man kan ju alltid försöka sa jag och blinkade ;)
-Det kommer en limosin kl.18.00 ikväll!

Jag kollade igenom mina kläder. Vad ska jag ha på mig ikväll?? Jag bestämde mig för att ha en svart klänning och vita converse.


Klockan började närma sig 18.00 så jag tog en dusch och fixade håret och sminkade mig. Gosh! Vad jag var snygg idag alltså :)

Limon var utanför och jag gick ut till parkeringen. Justins min var obeskrivlig.
-Wow!! Du är så vacker!!♥
-Awww! Du med snygging!!
-Tack, sa Justin och blinkade.

Bilturen tog en stund, men när vi var framme så såg jag det vackraste jag har sätt (efter Justin), det var...
Förlåt för dålig uppdatering!! Man har ju lite annat att göra också :) KOMMENTERA!!

Kommentarer
alice isacsson

GOSH VAD BRA <3<3 skriv mer <3 älskar den och kläningen är as snygg jag vill ha en sån :§ men den var as bra <3<3<3

2010-12-11 @ 23:17:03 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback