Never Say Never - Kapitel 24

Nu var jag inte lika ledsen för att minnet hade börjat komma tillbaka. Jag förstod nu vad som hade hänt men jag kunde inte fatta att min Justin inte hade vaknat! Varje kväll , precis innan jag somnade så tänkte jag på Justin sång "Pray"....





När jag vaknade så trodde jag att allt bara var en dröm. Men när jag såg mig omkring så såg jag att jag var på sjukhuset.

*knack! knack!*

-Kom in!

När jag såg att det var Nathalie och Ryan så blev jag överlycklig! Jag  satt i sängen och Nathalie kom och satte sig brevid mig.

-Jag är verkligen ledsen! Allt kommer att bli bra!
-Jag vet, men tänk om Justin inte vaknar! :(
-Tänk inte så! 
 
Jag svarade inte jag bara tänkte...

-Hur länge stannar ni?, frågade jag oroligt
-Vi stannar så länge vi behöver det, sa hon och log.
-Okej, vad bra♥

Jag försökte gå lite men det gjorde jätteont i mitt knä men jag klarade det. Under dagen så var jag med Nathalie och Ryan. Vi pratade, vi åt glass och vi bara var med varandra.

-Var sover ni någonstans??
-Jag sover här med dig i gästrummet och Ryan sover på hotellet där borta, sa hon och pekade.

Vi åt middag på sjukhuset, de var inte supergott men det duger. Jag bad sjuksköterskan att koppla in tv:n så vi kunde se på tv.

Jag zappade mellan kanalerna för att se om det var något roligt. När jag kom till kanal 6 så var det Smallville, Justins favoritprogram. När jag såg det och kom och tänka på när han och jag satt hemma i soffan och han la armen om mig, så kunde jag inte låta bli att fälla en tår. Jag satte på det men jag klarade inte av att se det. Jag tänkte hela tiden på vad Justin hade tyckt om det här avsnittet och vad han skulle ha skrattat åt och ja...allt!

Jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Jag och Nathalie bäddade Nathalies säng och Ryan åkte till hotellet.
Innan jag gick och la mig så tog jag upp min telefon och loggade in på Twitter, jag skrev :

"I  c l o s e   m y  e y e s   a n d   I   c a n   s e   a   b e t t e r  d a y,  I   c l o s e   m y   e y e s   a n d   P r a y"

Jag såg att jättemånga undrade varför Justin inte har skrivit något på så länge men jagv orkade inte bry mig. Det gjorde mig bara ledsen att tänka på att min Justin inte var här. Jag ber till gud att han vaknar!

Jag saknade när han kallade mig Shawty och jag saknade hans söta smile och jag saknade hur han tittade på mig.
Det finns inget mer jag saknar mer än Justin! Justin är mitt allt!

Det tog lång tid att somna för jag hade bara Justin i tankarna...


-SANDRA!! Hörde jag en röst säga!
Jag hörde inte vem det var, men när jag öppnade ögonen så såg jag att det var......



Kort inlägg..KOMMENTERA!!

Kommentarer
Anonym

VEMVEMVEM!! vem äre snälla lägg upp ett till nu!!!<3 snälla

2010-12-11 @ 14:27:17
michelle

vem?:D Hoppas det är justin!! men snälla kan du lägga upp ett till nu!!:D<3

2010-12-11 @ 14:28:16
Emma

Hoppas att det är JUSTIN!!! Han måste måste vakna!!! ;)

2010-12-11 @ 14:29:43 | http://twilighteralways.blogg.se/
alice isacsson

KOMIGEN SÄG ATT DET ÄR JUSTIN !!!<3 han måste vakna <3<3<3 skriv mer på en gång !! <3<3<3<3

2010-12-11 @ 15:09:18 | http://ultimatealice.blogg.se/
Julia

vem vem Justin?

2010-12-11 @ 15:09:52
sofia

meeer!!:)

2010-12-11 @ 16:09:33
bertaa

Vemvemvem säg att det är justin :<33333

2010-12-11 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback