Never Say Never - Kapitel 22


-Du, jag är ledsen.. Men du kan inte följa med till Paris..

Sandra's perspektiv:


-Vaa? Varför det..?

När jag hörde Justin säga det så blev jag helt kall i hjärtat. Hur kunde han göra såhär?
Tårarna började rinna och jag slängde mig i hans famn!

När han såg att jag grät så sa han plötsligt! :

-Du sötnos, jag driver! Det är klart vi ska åka! haha
-Nää vad taskigt! sa jag och log.
-Du får en kyss som förlåt!, sa han och gav mig en kyss.

Att han kunde lura mig sådär!! Men det går inte att vara sur på honom, Han är ju min Justin.

Vi åkte hem och satte oss i soffan. Han la armen om mig.
-Du? Justin?
-Ja sötnos,
-Jag gillar dig jättemycket!♥
-Aww..Jag gillar dig med Sandra!♥

Vi satt och pratade länge sedan gick jag upp till datorn. Jag gick in på Twitter. Jag såg att Justin hade skrivit
"I've got my Shawty" Aww...vad gulligt! Jag skrev då "I've got my prince".

Sedan loggade jag ut. Tänk att vi ska åka till Paris imorgon! Det är fantastiskt!
Vi ska åka till Paris på kvällen så vi har lång tid att packa.

Jag vaknade dagen efter av att någon pussade mig på pannan, det var Justin såklart!
Jag gick upp och tog mig en varm dusch. Efter att jag hade duschat så satte jag på mig lite parfym och så sminkade jag mig. 
Idag så orkade jag inte fixa min frisyr så jag bara satte upp den i en knut.

-När ska vi åka exakt?, frågade jag
-Kl 24.00 går planet. Så vi åker hemmifrån klockan 22.00.
-Okej! ♥

Jag packade ner mina favoritkläder och mitt smink och sånt man kan behöva.

(Klockan 21.30)

Vi åkte lite tidigare för vi hade hört att det var köer. När vi kom dit så mötte vi the crew , det var verkligen jättekul att träffa alla, och de var sååå snälla!

När vi kom på planet så såg jag inga där..vad konstigt? 
-Justin? Varför är inga här??
-Jag har ju ett eget plan, shawty!
-Haha juste!
-Du är så söt!, sa han och tog min hand.

Vi satte oss ner, och vi höll fortfarande varandra i handen. Jag lutade mig mot Justin's axel, och kollade ut i det lilla fönstret, jag tänkte på mamma, hoppas hon mår bättre.. Tillslut sommnade jag...... 



KOMMENTERA!!! Annars blir det inte mer ikv!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
alice isacsson

SHIIET BRAA skriv mer <3<3 älskar den <3<3 den är jätte bra jag kan inte sluta läsa <3

2010-12-10 @ 23:08:49 | http://ultimatealice.blogg.se/
amanda

GRYMT BRAAA :) MEEEEEEEER !!!!!!

2010-12-10 @ 23:12:48
Julia

Skitbra! :D En till idag, för min och Alice skull? :D

2010-12-10 @ 23:13:27 | http://biebernoveller.blogg.se/
madde

mer<3

2010-12-10 @ 23:19:40 | http://justindblove.blogg.se/
Maja

BRAAAAAAAAAA meer ikväll!

2010-12-10 @ 23:24:29
victoria

Vadå kär ? :D

Älskar boken !

2010-12-10 @ 23:30:53
Anonym

JÄTTE BRA!!! MEEEER!

2010-12-10 @ 23:33:12
emma

MEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-10 @ 23:35:06
MIMMI

en till ikväll

2010-12-10 @ 23:36:02
MIMMI

en till ikväll

2010-12-10 @ 23:36:09
:D

Asså det är så sjuuuuukt bra! snälla mer mer mer mer! :D

2010-12-11 @ 00:30:10
alice isacsson

tack julia <3 och mer snälla <3<3 :D

2010-12-11 @ 00:57:19 | http://ultimatealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback