Never Say Never - Kapitel 21

-Du sandra?
-Ja..
Han tog min hand och sa..
-Vill du följa med mig till Paris, the city of romance?



-Skojar du eller ?! Såklart jag vill!, sa jag och gav honom en låååång kram.
Han besvarade den och sen satt vi bara och kollade varandra i ögonen.
Åhh, han är så vacker. Min Justin, Min Prins.

Vi la oss ner i sängen, och han la sin arm runt mig. Han gav mig en puss i nacken, och sen sommnade vi..

På morgonen gjorde jag det samma gammla vanliga.. Sen kilade jag iväg till skolan. Vi hade idrott, och det var riktigt kul faktiskt!

När lektionen var slut, gick jag in i omklädningsrummet och kollade på min mobil, "ett missat samtal, från Justin!".. Jag ringde upp honom:
-Hej shawty!, sa han
-Tja snyggo! Jag såg att du hade ringt, var det något särskilt?
-Ja.. Jag har pratat med rektorn, och han sa att det var OK att du följde med till Paris, min lärare kommer att undervisa båda dig och mig då & då. 
-Åh, va bra! Du är bäst Justin.. Men nu måste jag kila, puss!
-Okej. Vi ses i eftermiddag eller? 
-Självklart!
-Good! Puss!

Vi la på, och jag fixade mig lite, jag hade ju idrottskläder på mig.

Justin's perspektiv:

Gud va kul att hon ska med till Paris. Min Sandra, Min Prinsessa, Min Shawty! Undrar när hon kommer hem?! Jag har för mig att hon slutar rätt sent idag, då hinner jag åka och träffa Usher, vi måste planera lite inför Paris resan..

Jag tog en dusch, gjorde mig iordning och sen drog jag till Usher. Vi hann prata om rätt mycket, och han tycker att det ska bli jättetkul att han ska få träffa Sandra snart, och att hon ska med till Paris.

När jag kom hem, var klockan halv 4 och Sandra var redan hemma..
-Hej, vart har du varit?, sa hon
-Hej sötnos! Jag var hos Usher, vi snackade lite om Paris..
-Aha, okej!

Vi bestämde vi oss för att åka till kiosken och köpa mjukglass.

Kenny skjutsade oss, och när vi hade handlat glassen satte vi oss på en parkbänk i solen och bara njöt av att få vara i varandras närhet!

-Du, jag är ledsen.. Men du kan inte följa med till Paris..


WHAAAAAAAAAT ?! Vad händer nu???? KOMMENTERA!
(Glöm inte bort BLOGGSVAR!!)



Kommentarer
Anonym

OMB!!! vad händer?!?!?!?!?!!!!! NEEEEEEJ hon MÅSTE följa med!!!!

2010-12-10 @ 19:32:02
Anastasia

Omb!! Älskar eran blogg den är grym! Fattar inte hur man kan skriva så bra??? :)

2010-12-10 @ 19:33:03
Anonym

OMgossh !!! Hon måste följa meed :!!!!

2010-12-10 @ 20:15:59
Julia

Oj, oj..! :O Men asså det skulle bli lite mer spännande om du skrev i slutet: ''och han sa...''. Det skulle liksom bli så mkt mer spänning!! Och roligare att läsa då!

2010-12-10 @ 21:17:59 | http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback