Never Say Never - Kapitel 20

Justin tog tag i min hand, och vi gick under ett stängsel. Platsen påminde mig om något..Det är samma ställe som han var på i sin U smile video! Vi kom in i en enooooooorm sal och där, i mitten, låg det massor av kuddar, ljus & ätbara saker! Aww, va gulligt av honom!


Vi satt där en stund och bara myste. Han satte sig närmare och gav mig en öm kyss, jag besvarade kyssen. Jag sträckte mig fram och greppade tag i sprutgrädden. Jag vände mig om och sprutade grädde i ansiktet på Justin..
-Haha, nu du..!
Jag reste mig upp och sprang ut, Justin kom efter och han kom ikapp mig.. Han tog tag runt min midja och jag vände mig om. Han "tröck" mig mot väggen.. Jag kände hur regnet öste ner, och våra läppar möttes. Vi stog länge och bara kysstes, det var underbart!

Det började bli sent och vi bestämde oss för att åka hem, jag ska sova hos honom tills mamma kommer hem (Nathalie kommer sova hos Ryan).

Nu var det dags att gå och lägga sig. Jag satte på mig en stor vit T-shirt och mina rosa silkes short och sedan skulle jag gå och sova.

-Var vill du sova??, frågade Justin
-Ehh..med dig!, sa jag generat.
-Okej!, sa Justin och blinkade ;)

Justin la sig i sin säng och jag kom och la mig jämte honom. Jag kände hur någon tog tag i min hand och sedan log Justin mot mig. Jag kollade upp i taket, och tänkte på hur PERFEKT allting var, förutom en sak, mammas cancer.. Kan inte bara den där skit cancern försvinna från henne och hennes liv, snälla?! Jag slöt ögonen och tänkte på Justin's underbara sång:

I close my eyes and I can see a better day,
I close my eyes and pray..

Sen sommnade jag.

Jag vaknade av mobilalarmet, som jag för en gångs skull hade på.. Jag gav Justin en puss på kinden, och jag såg att han smålog lite..

När det var dags att gå till skolan kom Justin nerspringandes..
-Vänta!
-Haha, okejj?!
-Kommer du hit när du har slutat eller?
-Japp! Kan jag fråga de andra om de vill hänga på?
-Sure!

Han gick fram till mig och gav mig en kyss, sen gick jag!

Skolan rullade på som vanligt.. och när det var dags att gå hem frågade jag Nathalie, Ryan & Chaz ifall de ville föja med hem till Justin(mig), så kunde vi hitta på något allihopa.
-Ja, visst!

När vi kommit innaför dörren så ropade jag på Justin:
-VI ÄR HEMMA NU!!
-Okej.. Jag är i vardagsrummet!, svarade Justin tyst..

Jag gick in till honom och frågade vad som stog på!?
-Jag måste åka Frankrike, har 2 konserter där..!
-Okej.. När åker du?
-Om tre dagar..
-Så snart?!
-Ja, tyvärr!

De andra kom in, och vi började prata om annat.. Jag försökte tänka på annat. Men det gick inge vidare, det ända jag tänkte på var att Justin skulle åka ifrån ATL om 3 dagar, åka ifrån mig, lämmna mig här.

Det ända vi gjorde var att snacka.. Vi kom inte på någonting annat. Men när klockan blev 6 gick de andra hem, och det var bara jag & Justin kvar. Vi kollade på varandra, och jag såg på Justin att han var ledsen..

-Vill du se på film?, frågade jag för att muntra upp honom.
-Visst..
-Vilken vill du se då?
-Spelar ingen roll, sa han och försökte le.

Jag satte på någon film som såg bra ut och vi började titta. Jag såg att Justin inte alls var fokuserad på filmen, han bara satt och tänkte.

Jag gick fram till honom och gav honom en varm kram, han besvarade kramen. Vi chillade en stund och sedan gick vi och la oss. Jag bytte om till pyamas och la mig brevid honom.
-Du sandra?
-Ja..
Han tog min hand och sa..
-Vill du följa med mig till Paris, the city of romance?
Vad svarar hon? Nu blev det lite romantik också! KOMENTERA!!!!



Kommentarer
STELLA

AND WE LOVE IT! KLART HON VILLLLLLLL :D

2010-12-10 @ 17:53:47
Anonym

OFCORSE HON VILL!!!!!!!!!!! MERMERMER

2010-12-10 @ 18:34:43
Julia

FORTSÄTT! Jag vill veta vad som händer!! :D <3

2011-10-23 @ 17:08:34
Julia

MER! <3 <3 <3

2011-10-24 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback