Never Say Never - Kapitel 19

Just  det rektorn! När jag kom in så sa rektorn:  
Du.......


-Du ska ut till parkeringen.
-Va? Varför?

Han tog upp en lapp och läste namnet.

-En Justin Bieber har fixat en överraskning.
-Eh, okej!
-Ja! han kommer om 5 minuter.
-Okej tack!, sa jag med ett leènde på läpparna

Jag gick och sa hejdå till Nathalie och killarna och sedan gick jag ner till parkeringen.
Jag fick vänta ganska länge men tillslut så kom han. 

När han kom ut ur bilen så gav man mig en kram och sedan tog han min hand och vi hoppade in i limosinen.
-Vart ska vi?, frågade jag
-Det blir en överraskning!

Jag var så nyfiken.. Jag frågade flera gånger vart vi skulle.. Men han svarade aldrig!

I bilen berättade jag varför vi flyttade hit till ATL...

När vi kom fram till stället där överraskningen skulle vara sprang Justin runt bilen och öppnade dörren för mig!
-Tackar!, sa jag och gav honom en kram
-Varsågod shawty!

Jag är hans shawty, JUSTIN BIEBER'S shawty.. En dröm som har blivit sann! OMG.

-Du, Justin. Ska inte du på turnè eller nåt snart?!
-Jo.. fast, det är inget planerat datum..
-Aha, okej..!

Justin tog tag i min hand, och vi gick under ett stängsel. Platsen påminde mig om något..Det är samma ställe som han var på i sin U smile video! Vi kom in i en enooooooorm sal och där, i mitten, låg det massor av kuddar, ljus & ätbara saker! Aww, va gulligt av honom!

Kort inlägg.. Men det är skolan som gäller nu! Ni som har frågat något i kommentarer, vi kommer inte göra en "svar på tal", så ni får fråga i BLOGGSVAR om ni vill att vi ska svara ;)
Ha en bra dag! Mer kommer i eftermiddag! KOMMENTERA!


Kommentarer
Anonym

E dt du på bilderna ? För du e jävlit lik haha

2010-12-10 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback